Valahol az Alvilágban
Az Alvilág összes démona epekedve várta, hogy a rituálé véget érjen. A démonok vezetője Dox közvetlenül a mágikus kör mellett állt és várta, hogy a varázsló befejezze a bűbájt és újra az élők között köszönthessék egykori vezetőjüket. Egyszercsak a kántálás abbamaradt, a fáklyák lángjai magasba csaptak, hatalmas szél kerekedett, majd a kör közepén tűz gyúlt, majd alakot öltött. Dox arcán egy hatalmas, gonosz mosoly jelent meg. Egész életében ezért dolgozott és most itt van.
- Mi történt? - szólalt meg a félarcú démon a kör közepén
- Üdvözöllek újra az élők között, nagyuram - lépett elé Dox
- Azt kérdeztem mi történt? - förmedt rá
- 25 évvel ezelőtt elpusztítottak a Bűbájosok - jelentette ki Dox - Éveken át azért harcoltam, hogy te visszatérhess és visszavedd azt, ami a tiéd. Most, hogy életben vagy, újra te vagy a démonok feje. Mi a parancsod?
- Azt akarom, hogy hozzátok elém a Bűbájosokat - jelent meg egy gonosz mosoly az arcán
- A Bűbájosok visszavonultak és az utódaik vették át a stafétabotot. A Halliwellek 20 éve nem öltek meg egy démont sem.
- De az utódaik igen - szakította félbe Doxot a félarcú
- Mi a terved? - kérdezte gyanakodva Dox
- A Hármak Ereje létezik - jelentette ki - Érzem a mágiájukat. Hamarosan megalakul az új, az eredetinél erősebb Hármak Ereje. Ezt kell megelőznünk. Most még gyengék, könnyedén elpusztíthatjuk őket.
- Csakhogy a három nővérnek 3-3 gyermeke született. Nem tudhatjuk, hogy melyik három utód az új Hármak Ereje. Ahogy azt sem, hogy az új Bűbájosok egy nővértől származnak-e.
- Minél előbb meg kell találnunk őket és elpusztítani. Azt akarom, hogy a Halliwell nővérek végignézzék az utódaik halálát, majd könyörögjenek nekem a halálért - nevetett fel - De most - nézett végig a démonokon - Köszönöm a szolgálatotokat! - mosolygott rájuk, majd lesújtott. Kezéből lángcsóva csapott ki, ami elpusztította az összes jelenlévő démont Dox kivételével. - Évtizedeken át hűségesen szolgáltál engem, ezért te leszel a tanácsadóm.
- Mi a parancsod? - kérdezte Dox megkönnyebbülve
- Mond el mindenkinek, hogy élek és hogy minden démon engem szolgál. Add át az üzenetem a Bűbájosoknak. Mond el nekik, hogy Minden Gonosz Forrása újra életben van és eljövök értük és az utódaikért.
Dox nem mondott semmit, csak bólintott és elsétált.
Piper szemszöge
Épp vacsorát főztem, amikor hangokat hallottam a padlás irányából. Először arra gondoltam, hogy valamelyik gyerekem keres valamit az Árnyak Könyvében, de hamar rájöttem, hogy ez nehezen lehet, hiszen Wyatt csak egy óra múlva ér haza, Chris pedig három órája ment el dolgozni, míg Melinda a Varázsiskolában van Leoval. Így felmentem megnézni ki kutat a padláson. Lefagytam egy pillanatra mikor megláttam a padlás közepén álló nőt. Azonnal elkapott a pánik, mert világosan emlékszem rá, hogy azt mondta nekem 19 évvel ezelőtt a lányom születésének napján, hogy legközelebb akkor jelenik meg, ha megtörténik. Még inkább rettegtem, mert Leo is vele volt és az arcából ítélve eljött a pillanat, amitől féltem.
YOU ARE READING
Bűbájosok Beacon Hillsben
FanfictionMelinda Halliwell szüleivel és bátyjaival érkezik Beacon Hillsbe látszólag azért, mert anyja új éttermet nyit a városban. Valójában a költözésük célja igazán mágikus. A történet egy Charmed - Bűbájos boszorkák és Teen Wolf - Farkasbőrben crossover t...