Emlékek

437 21 2
                                    

Chris szemszöge

Az életem eddig is zűrzavaros volt, de ma ha lehet még jobban összezavarodtam. Egy álommal kezdődött.

A régi házunkban álltam egy csinos ám idegen lánnyal. A ház úgy nézett ki mint egy múzeum. Épp tárlatvezetésen voltunk.

- Gyorsan kell csinálnunk, mert az őrök hamar gyanút fognak - mondta a lány

- Te őrködj, én pedig elmondom az igézetet - mondtam, majd észrevétlenül lemaradtunk a csoporttól és a padlásra mentünk.

- Ez nem az igazi - mondta a lány - Csak egy hologramm - húzta végig a kezét az "Árnyak Könyvén"

- Megoldom - mondtam

- Megidézed? - kérdezte

- Igen - mondtam, majd becsuktam a szemem és magamhoz hívtam a könyvet. Pár másodperc elteltével a könyv nagy robajjal esett le elém megsemmisítve a hologrammot.

- Gyorsan - lépett mellém a lány - mielőtt észreveszi.

Gyorsan kikerestük a bűbájt, majd olvasni kezdtem. Ekkor démonok jelentek meg. A lány harcolni kezdett, én pedig tovább olvastam. Egyre több démon jött, de a lány nem adta fel. Egy portál nyílt meg. Tudtam, hogy egy időutazó bűbájt mondok éppen. 

- Menned kell! - kiabált rám - Csak te menthetsz meg mindenkit - mondta miközben épp leszúrt egy démont - Én boldogulok itt.

Hezitáltam egy darabig majd átléptem a portálon. Ekkor ébredtem fel.

Olyan mintha egy másik ember lettem volna, mégis én voltam. Mi ez az egész. Ki lehet az a lány? És vajon valóban létezik?

Reggel Wyatt morcosan közölte, hogy Mel épp Derekkel beszélget. Wyatt még zrikálta is a testvérünket, de én nem is figyeltem rájuk. Ahogy Melindára néztem megrémültem, mert mindene csupa vér volt. A ruhája szakadt, koszos és véres volt.

- Ments meg! - nézett rám sírva

Rénáztem Wyattre, hogy ő is azt látja-e amit én, de ő is más volt. A haja hosszú volt, szakálla volt és fekete ruhát viselt. Vigyorogva nézett Melindára, a kezében pedig egy energiagömböt formázott. Wyatt ilyet is tud?

- Hiába könyörögsz kishúgom - nevetett, de ez a nevetés rideg volt és sátáni - Elárultál engem, így neked sem kegyelmezek - mondta majd eldobta az energiagömböt

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Hiába könyörögsz kishúgom - nevetett, de ez a nevetés rideg volt és sátáni - Elárultál engem, így neked sem kegyelmezek - mondta majd eldobta az energiagömböt. A testvérem sikítását még másodpercekkel később is hallottam.

- Chris jól vagy? - kérdezte Melinda immár olyan külsővel, mint korábban.

- Igen, igen - kaptam észbe - jól vagyok - mondtam majd felkaptam a táskámat és rohantam dolgozni Teljesen összezavarodtam. Mi történik velem? Miért látom így a testvéreimet?

Bűbájosok Beacon HillsbenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora