Vérfarkasok

559 27 0
                                    

Napokig töprengtem és kerestem az Árnyak Könyvében tulajdonképpen bármit arról a különleges farkasról.

- Még hogy a fenébe keressem? - mérgelődtem - Természetfeletti farkas? - kérdeztem, erre a könyv lapozni kezdett. Azonnal olvasni kezdtem az oldal szövegét, ahol kinyílt.

Vérfarkasok

Természetfeletti alakváltók, akik képesek farkassá változni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Természetfeletti alakváltók, akik képesek farkassá változni. Fontosabb ismertetőjeleik: agyarak, karmok és izzó szemek. Legtöbbször emberi alakban találkozhatunk velük. Általában falkában élnek.

Természetfeletti képességeik: fokozott érzékelés(szaglás, hallás és látás kifinomúltabb, mint az átlagemberé), gyors gyógyulás, fokozott gyorsaság, fájdalom átvétele és emlékek átvétele és átadása.

A vérfarkasoknak három típusa van:

Alfák, akik a a vérfarkas falkák vezetői. A szemük vörös színéről lehet azonosítani őket. Az Alfák erősebbek a falka többi tagjánál.

Béták, akik már egy falka tagjai. Leginkább olyanok, akiket egy Alfa változtatott át, de léteznek született vérfarkasok is. Szemük lehet sárga és kék. A legtöbb Bétának sárga szeme van, míg azoknak, akik kioltottak egy ártatlan életet a szemük jégkékre változik.

Omegák, akik falka nélküli vérfarkasok. Ők sokkal gyengébbek, mint a falkával rendelkező vérfarkasok.

Gyengeségeik:

FARKASÖLŐ, ami gyengeséget, hallucinációt, nagyobb mennyiségben pedig halált okoz.

HEGYI KŐRIS, ami áthatolhatatlan falat képez, amin a vérfarkas, vagy más természetfeletti lény nem juthat át.

HOLDFOGYATKOZÁS, ami alatt a vérfarkasok elvesztik az erejüket, így ez idő alatt könnyen elpusztíthatóak.

FAGYÖNGY, ami az emberekhez hasonlóan a vérfarkasokra is mérgező hatással van.

A legerősebb vérfarkasok képesek teljes farkasalak felvételére.

Ezek szerint a rejtélyes farkas egy vérfarkas. Ráadásul a könyv szerint az egyik legerősebb. Vajon gondot fog nekünk okozni? Mondjuk mi léptünk az ő területére, így lehet, hogy minket érez fenyegetésnek.

Mivel ezután már nem találkoztam a farkassal, pedig nem egyszer mentem az erdőbe, ezért egy idő után el is felejtettem. Továbbra is anya éttermében dolgoztam. A múltkori baráti társaság is többször megfordult nálunk. Ma is, de ma egy számomra ismeretlen srác is volt velük.

- Á, a kedvenc vendégeim - mosolyogtam rájuk

- Szia Melinda - mosolygott vissza Stiles - Azt hiszem Isaac-et még nem ismered - mutatott a szőke srácra

Bűbájosok Beacon HillsbenWhere stories live. Discover now