10

695 35 1
                                    

selin: evet çok hızlıyım
selin: haberin olsun bu gece yatacağım onunla
selin: evimin içine göremezsin o yüzden ben söyliyim dedim sen yorulma
selin: gerçi onun evine de gidebiliriz, zaten ailesi evde yokmuş çok istekli
x: Selin çıldırtma beni!
x: yemin ederim umrumda olmaz senden önce ben sikerim o herifi
x: hastanelik ederim onu amk
x: YA ÇILDIRICAM AMK SENİ SİNİRLENDİRMEK İÇİN DEDİM DESENE!
selin: siktir git
selin: istediğin kadar çıldır sikimde değilsin
selin: hatta hala buradasın di mi
selin: iyi izle
x: bak Selin bana inat olsun diye saçma şeyler yapma
x: Selin düşündüğüm şeyi yapma sakın.
x: siktir!

Beni öyle biri olarak görüyorsa ona istediğini vermek lazımdı. Gidip cidden onunla yatacak halim yoktu ama eğer burada bizi izliyorsa ona güzel bir şeyler göstermek lazımdı. Yemeklerimizi bitirip kalktıktan sonra dışarı çıktık.
"Selin seni ben evine bırakabilir miyim?" Emre tam da istediğim şeyi sormuştu. Ona umut vermeyecek şekilde konuşacaktım, zaten Emre'nin beni evime bırakması bile onun çıldırması için yeterliydi. "Hilal, Bora siz gidin." Hilal otuz iki diş sırıttığında Borayı kolundan çekip arabaya bindirdi.
"Yalnız kalabilmemize sevindim, ne taraftan?" sağa döndüğümde benimle yürümeye başladı.

"Emre düşündüğün şey için eve bırakmanı kabul etmedim. Tam tersi restorantta baya konuştuk ve yanlış bir düşünceye kapılmanı istemedim." lafımı kesti "Tamam anladım ben, sorun değil. Cidden çok güzel bir kızsın Selin ve kafasın da ama işte senin gibi biri bana bakmaz." deyip güldü.
"Hayır!" birinin benim yüzünden değersiz hissetmesini istemiyordum, kolundan tutup durdurdum. "Bak cidden seninle ilgisi yok. Ben bu tür şeylere gelemiyorum o kadar. Sen de cidden iyi birisin Emre."
Kolundaki elimin üstüne elini koydu "Sorun değil, hadi çok geç olmadan evine bırakalım seni." gülümseyip yürümeye devam ettik.

"Numaranı alabilir miyim en azından? Konuşuruz arada arkadaşça." telefonunu uzattığında alıp numaramı yazdım. "Çaldırırsın beni, ben de kaydederim." vedalaştıktan sonra eve girdim. Telefonumun şarj bitmişti, annemlere selam verip odama çıktım. Banyomu yaparken telefonum da şarj oluyordu, çıktıktan sonra elime aldım.

17 yeni mesaj, 2 cevapsız arama

ÇUL ÇÜRÜTEN | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin