39

562 35 10
                                    

ege: düt düt

ege: şoförünüz geldi!!!

selin: iniyorum bir saniye

ege: ay dur merdivenden inmene yardım etmeye geliyorum

ege: kaslarımla

selin: aptal

''Yetiştim Selin!'' deyip koluma girdi ve merdivenden inmeme yardım etti. ''Sen de her yere yetişiyorsun maşallah'' diye mırıldandım.

''Bana ihtiyacın olduğu her an sana yetişirim.'' cevap veremedim çünkü ne diyeceğimi bilemedim. O bana her iltifat ettiğinde ya konuyu değiştirirdim ya da şakaya vururdum ama bugün için ona bir sürprizim vardı. Şimdi değil.

''Hala benim için o kadar paradan vazgeçtiğine inanamıyorum.''

''Hangi para?''

''Hani havaalanında birine vermişsin ya.'' arabanın kapısını kapattıktan sonra kendi tarafına geçip o da arabaya bindi. ''Hiç sorma. Ben de bazen kendime şaşıyorum. Ah sevgi, sen ne büyük şeysin.'' 

''Beni nereye götürüyorsun?''

''Sahile, hava al biraz. Bir şey ısmarlamak isterdim ama annen tembihledi, programın varmış ona uyman lazımmış.'' 

''Olsun, bir dahaki sefere söylersin.'' dediğimde arabayı durdurdu. 

''Ne oldu?'' diye sordum şaşkınlıkla, ışık falan da yoktu buralarda. Yan dönüp kolunu koltuğa yasladı.

''Bir dahaki sefer derken?'' gözlerimi kaçırdım 

''Seninle ikinci bir randevuya daha çıkmaya karar verdim, bugünkü çok eğlenceliydi.'' 

''İyi de daha başlamadık ki randevuya.'' omuz siktim ''Demek ki ikinci bir randevuya dünden razıymışım.''

ÇUL ÇÜRÜTEN | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin