-Mondjuk azt hiszem a lánynak valamilyen szinten igaza volt, át kéne öltözni. -végignéztem a csipet-csapaton, majd gyorsan utasítottam őket. -Most ti hárman szépen kimentek, én átöltözöm, majd én megyek ki és ti öltöztök. -ők felpattantak és elhúzták a csíkot, én átöltöztem majd beengedtem a három fiút és kimentem. Mikor visszatértem készen álltak. Még sokáig beszéltünk, míg meg nem állt a vonat. Te úr isten, megérkeztünk.
-Liv! Itt vagyunk! -mondta Ryder izgatottan. A nyakába ugrottam, majd gyorsan le is szaladtunk a vonatról.
-Elsősök! Ide! -mondta egy magas, széles, egy szóval óriás ember, itt elbúcsúztam Rydertől és az ikrektöl, majd megpillantottam Dracot.
-Szia Draco! -mondtam a szöszinek.
-Szia Liv, akkor te is elsős? -felelte Draco.
-Igen. -húztam ki magam.
-Mindenkit köszöntök itt, most csónakokba szállunk! -én Draco meg még egy fiú voltunk együtt, a csónakázás után még kellett sétálni egy erdőn át.
-Ahhj már fáj a lábam. -nyavalygott Draco.
-Tökéletesen egyet tudok veled érteni. -mondtam nevetve. Folytattuk a sétánkat, majd megláttam a fényeket a fák lombjai között, mikor kiértünk elénk tárult a látvány, nagyon gyönyörű volt. Besétáltunk a kastélyba és elvezettek minket egy terem elé és egy öreg boszorkány elmondta az infókat a beosztásról stb. Draco jelenetet rendezett abból, hogy Harry Potter a Roxfortban fog tanulni. Picit már untam, de egyszer csak kinyílt az ajtó és megpillantottam a már bent várakozó diákokat. A lebegő gyertyák, a gyönyörű ablakok és persze mennyezet el volt varázsolva, ahogy megtudtuk a kócos hajú lánytól, Hermione Granger, esküszöm egy két lábon járó lexikon, be nem áll a szája. Nagy csend lett és egy ősz mágus felállt a tanári asztalnál, gondolom Dumbledore, ahogy Ryder mesélte.
-Mindenki köszöntök ebben az új tanévben, most jöjjön az elsősök beosztása. -amint kimondta ezt a mondatot az idős hölgy aki beszélt hozzánk, ki is tekerte a pergament amin a neveink voltak, és elkezdte hívni az évfolyam társaim.
-Hermione Granger, kérem jöjjön. -a lány csak nyugtatta magát, teljes sokk alatt volt. A süveg egy ideig de egyszer megszólalt.
-Okos, szorgalmas és barátai javára jöhet, a megfelelő ház neki a ... GRIFFENDÉL! -hatalmas ujjongás hallatszott az új Griffendélesnek, Hermione nagy megkönnyebbüléssel ült le az asztalhoz.
-Draco Malfoy. -Draco egy önelégült mosollyal ment ki a süveghez, még meg sem érintette a fejét már egyből meg is szólalt.
-MARDEKÁR! -a fiú körülnézett és helyet foglalt az asztalánál.
-Olivia Chamberlain. -na jó erre nem számítottam, nyugi, nyugi, semmi baj csak szépen kimész és beosztanak. Kimentem és megkerestem először bátyám, majd Draco és végül az ikrek tekintetét.
-Nagyon okos, tehetséges, ravasz bátor és erős, van benne sötétség, de ezt elnyomja kedvessége és jószívűsége, nagyon jó helye lenne a Griffendélben de, nem az igazi. Hmm hova tegyelek te lány. -tűnődött el. -Megvan, itt bebizonyíthatod tehetséged, MARDEKÁR! -teljes megkönnyebbüléssel futottam bátyámhoz, és a nyakába ugrottam, Dracora vetettem egy mosolyt és befordultam a gratuláló diákokhoz. Ezek után Ron is be lett osztva, Griffendél, nem meglepő, de Potteren még nálam is többet gondolkodott a süveg, egy büszke Griffendélesként ült le az asztalához.
VOUS LISEZ
Ahol más nem...
FanfictionEgy halálfalócsaládban született ravasz és bátor lány története, bátyja Ryderrel az oldalán a Roxfortban, kalandjai, csínytevései és életük nem várt fordulatai...