Viata e cel mai ingrozitor lucru,e oribila...de ce exista....de ce trebuie sa traim?Nu o sa inteleg asta vreodata.
Sunt Kim,am 17 ani si de o saptamana sunt orfana.
Cazul mortii parintilor mei este inca in ivestigare,politistii spun ca au fost sfasiati de lupi.*Cu o saptamana inainte*
-Scumpo plecam la metrecerea din padure a Jennei,sa ai grija de tine.
-Voi fi bine....Heaven vine la mine,nu va faceri griji!
-Bine,scumpo...sa te distrezi.
Dupa ce pleaca ma duc in camera mea si deschid laptopul.Aveam un mesaj pe Email,il deschid si ma uit la el....era de la Heaven.
"Imi pare rau dar nu mai pot veni la tine...parintii mei iar se cearta.Ne vedem maine la scoala."
Parintii lui Heaven nu se intelegeau deloc.Se certau mereu....tatal ei venea mereu beat,si uneori aducea si femei acasa.Deci in seara asta voi petrece singura.
Na duc in bucatarie unde imi iau un pahar cu suc de portocale si o punga de cipsuri,dupa ma duc in living unde deschid televizorul.
Dupa o ora adorm,dar teleconul ma trezeste.Cine ma sune la trei noaptea?Ma uit la telefon si vad ca era un numar pe care nu il aveam in agende....dar totusi raspund.
-Alo?
-Buna....esti Kim?Eu sunt seriful Emerson,am sa iti spun ceva foarte important...sunt sigura ca nu esti pregatita sa auzi asta dar trebuie .
Respir adanc si raspund.
-Sunt pregatita...ce s-a intamplat?
-Parintii tau au fost ucisi la petrecerea din padure.Dupa rani presupunem ca au fost atacati de animale...nu a fost singurul caz....au murit zece oameni in prima saptamana.Stiu ce simti acum,dar din nefericire timpul nu poate fi dat inapoi.Imi pare rau...sa ai multa grija de tine.
Eram in stare de soc...parintii mei erai morti?In secunda urmatoare am cazut pe parchet si am inceput sa plang.
Parintii mei erau cele mai importante persoane din viata mea...ii iubeam foarte mult si acum....au murit!Nu puteam sa accept ideea,gandul asta ma distrugea bucatica cu bucatica.Cum voi trece peste asta....nu mai am pe nimeni!
***
Nu am dormit toata noaptea...nu puteam sa ma gandesc la altceva decat ca am ramas orfana.
Ma ridic ametita din pat si ma indrept spre dulap....trebuia sa ma imbrac sa ma duc la scoala.Imi iau o pereche de bluci,un tricou cu modele si o pereche de Converse albi.Ma machez repede si plec spre scoala.
In fata scolii ma astepta Heaven,vine la mine si ma stringe puternic in brate ,dupa intru in scoala indreptandu-ma spre ora de biologie.Imi auzeam numele la fiecare pas....era ingrozitor,dar dintr-o data ma ciocnesc de o persoana.Ridic usor capul incercand sa imi potolesc lacrimile....era un baiat,era foarte frumos si nu il mai vazusem.
-Salui,eu sunt oscar !
-Buna...eu sunt Kim!Imi pare rau ca am dat peste tine.
-Nu-ti face griji....dar imi poti spune ce ai patin?
-Pai e...parintii mei...pai...au murit.
-Imi pare rau...stiu cum e sa pierzi pe cineva drag...si parintii mei au murit acum mai mult timp.
Simteam ca el ma intelege...si parintii lui murisera.Sufletul imi spunea sa il cunosc mai bine...parea un baiat foarte de treaba.
Hay! M-am gandit sa incep o noua carte asa ca uitati primul capitol.Sper sa va placa.Lasati comentarii cu parerile voastre...sa o continui sau nu?
CITEȘTI
In Love with a Vampire
Ma cà rồngKim ,este o fata de 17 ani care ramane orfana dupa ce parintii mor intr-un accident de masina,sau asa credeau autoritatile.Dar oare asta este adevarat?Kim va afla ce s-a intamplat cu parintii ei in acea seara cumplita sau totul va ramane un secret? ...