13.Ramai cu mine

125 11 0
                                    

Justin POV:

Nu inteleg ce se intampla...acum doua minute Jordan si Rick erau morti pe podeaua din sufragerie iar acum cunt cu coltii la gatul lui Kim si al lui Heaven?Nu inteleg ce se petrece!

-Stai departe de ele!

-Ca daca nu?

Nu stiam ce sa fac,ce erau?De ce nu puteau fi omorati cu un tarus de lemn?

Intr-o fractiune de secunda m-am vazut iubita intinsa pe jos intr-o balta de sange,iar Heaven si cei doi plecasera.M-am muscat de mana si i-am dat lui Kim sa bea din sangele meu pentru a o vindeca,dar nu inteleg....rana era la fel.Nu se inchidea,iar iubita mea nu se trezea.

Am luat-o in brate si am alergat cu ea pana la spital unde doctorii au luat-o si au dus-o de urgenta in sala de operatie.

Nu puteam sa stau pe loc,ma plimbam dintr-o parte si in alta a holului asteptand sa vina cineva.Sinteam cum lacrimile se rostogolesc pe fata mea.Cum as fi putut sa praiesc fara ea?Cum as fi putut sa traiesc fara aer?

****

Dupa doua ore aud usa salii deschizandu-se si il vad pe doctor care se indrepta grabit spre mine.

-Kim este bine acum,a avut noroc ca taietura nu a fost prea adanca,dar exista o problema.Este lovita la cap si pentru urmatoarele doua zile s-ar putea sa stea in coma.Nu vreau sa va alarmati,totul va fi bine!

-Multumesc ,domule doctor.Cand credeti ca o pot vedea?

-Camera 34,etajul doi!

-Va multumesc pentru tot ce ati facut!

-Asta e meseria mea!

Am urcat grabit scarile si am intrat in cameara indicata de doctor.In mijloc era un pat,unde Kim statea cu ochii inchisi.M-am indreptat spre ea si m-am asezat in genunchi langa pat.

-Buna,Kim!Sunt langa tine,iubito,sunt aici!Imi pare rau ca te-am bagat in problemele meu,fa-te bine si hai sa mergem acasa,sa fim fericiti si iti promit ca ma voi revansa.Te iubesc!

Stam ca nu ma aude dar ma ajuta sa vorbesc cu ea.Ma facea sa cred ca totul e un vis si cand ma trezesc o voi gasi langa mine in pat,ghemuita la pieptul meu.O iubesc atat de mult!Voi sta aici in fiecare zi pana se face bine.

***

E doua noaptea dar m-am trezit brusc cand am simtit ca ceva ma strangea de mana.Era Kim care incerca sa isi deschida ochii,iar cand am vazut m-am ridicat instant.

-Hei,iubire!

Nu am apucat sa ma bucur de moment, ca a inchis ochii la loc.Doctorul imi explicase ca asta se va intampla destul de des.Dar eu aveam incredere ca iubita mea se va trezi,stiam ca nu ma va lasa.Aveam incredere in ea si stiam ca va lupta.Se va face bine si vom merge amandoi acasa.

Cand m-am trezit dimineata,am vazut ca iubita mea nu mai era in pat,patul era gol.Am alergat fara sa ma mai gandesc pe hol unde l-am vazut pe doctor.

-Unde e?De ce nu e in pat?

-Calmeaza-te!Spre dimineata s-a trezit spre surprinderea noastra.

-Si unde e acum?

-In parcul din spatele spitalului.

In acel moment am luat-o la fuga pe coridor pana la usa din capatul lui care ducea in gradina.Printesa mea statea pe o banca.M-am dus la ea si i-am pus mana pe umar,iar ea a tresarit.S-a intors si cand m-am vazut a sarit in brateke mele.Am sarutat-o apasat pana cand nu mai aveam aer.

-Cat de mult ma bucur ca esti bine!

-Si eu ma bucur ca sunt acum langa tine!

-Te iubesc,Kim!

-Si eu te iubesc,Justin!

Acum ca stiu ca iubita mea e bine trebuie sa aflu care e treaba cu Jordan si Rick,asa ca m-am dus la Fred,un vechi prieten care sigur ma putea ajuta.Se pare ca Jordan si Rick au fost oameni normali pana cand s-au pus cu o vrajitoare care a pus pe ei un blestem:sa nu poata fi omorati decat cu un cutit special din argint,pe care nu l-a vazut nimeni pana acum.Aveau nevoie de Heavem ca sa poata sa inlature blestemul,caci numai ea putea face asta.

Acum ce ma fac,cum voi scapa de ei ?

Stiu,e nasol,imi pare rau daca nu v-a placut.Nu uitati de un vot si un comentariu cu parerea voastra.

Kisses:*

In Love with a VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum