22.Despartirea

84 11 0
                                    

Kim POV:

Sunt socata dupa toate care mi s-au intamplat cu o seara in urma.Cum au putut Heaven si Oscar sa fie atat de cruzi,ce i-a determinat sa faca toate aceste lucruri?

Vorbele lui Oscar imi bantuie mintea.Nu am de ales,voi pleca cu ei,nu pot sa il las pe Justin sa moara,il iubesc si o sa imi dau viata pentru el.

Stau singura in dormitor impachetandu-mi bagajele.Justin e plecat la cumparaturi,dar nu cred ca se va mai intoarce in urmatoarele doua oreasa ca am timp sa plec fara sa fiu oprita de el.

Am inchis si ultimul geamantan cand aud usa dormitorului deschizandu-se si pe ea intrand Justin cu un buchet mare de trandafiri in mana.

Cand imi vede toate valizele,ramane pe loc si se uita fix in ochii mei.

-Ce ai de gand sa faci?intreab el cu vocea tremuranda.

-Sunt multe de explicat,credema ca alegerea de a pleca e mai buna pentru amandoi.

-Cum sa fie buna pentru amandoi,ai inebunit?Nu cred ca restul zilei am ceva de facut asa ca ai face bine sa te apuci sa vorbesti!spune el pe un ton ridicat.

-Aseara stii bine ca am iesit sa ma plimb si m-am intalnit cu Heaven care a incercat sa ma omoare,dar am scapat.Dar ce nu stiam eu era ca pe cealalta parte ma astepta Oscar care mi-a spus ca daca nu merg cu ei te vor omora!spun eu,lacrimile facandu-si aparitia pe obrajii mei.

-Linisteste-te!.Nu voi permite nimanui sa te indeparteze de mine!spune el stergandu-mi usor lacrimile.

Vorbele lui ma incurajau,dar nu indeajuns incat sa cred ca nenorocitii aia doi nu vor face nimic.

-Nu imi pot schimba parerea,voi pleca,nu te pot lasa sa fii omorat,te iubesc!Tu vei ramane aici si iti vei gasi o fata frumoasa,care sa te faca fericit,o fata cu care sa iti traiesti tot restul vietii.

-Dar eu nu vreau vreau alta fata Kim,eu te vreau pe tine!Tu esti iubirea vietii mele!spune el cu lacrimi in ochi.

-Atata timp cat tu vei fi in viata,eu voi fi fericita,trebuie sa intelegi asta.Fie ca ne vom mai intalni,fie ca nu.

-Nu te pot lasa sa pleci,nu pot face acest lucru .Intelege ca daca tu pleci de langa mine viata mea s-a terminat.Tu esti fericirea mea,tu esti aerul pe care il respir,tu iesti lumina ochilor mei,nu pot trai fara tine!spune el lacrimile invadandu-i fata.

Vorbele lui umblau haotic prin capul meu,dar mi-am luat inima in dinti si m-am ridicat de pe pat,insa drumul mi-a fost blocat de Justin care s-a asezat in genunchi in fata mea.

-Ce ai de gand sa f....

Nu am reusit sa termin ce aveam de spus ca il vad cu scoate din buzunarul din spate al blugului o cutiuta rosie.

In momentru acela ochii mei au inceput sa lacrimeze abundent.

El a deschis cutia si un inel cu diamant si-a facut aparitia,arata superb.Cum puteam sa ii fac eu asta?

-Esti cea mai speciala persoana din viata mea si te iubesc mai mult decat orice pe lumea asta!Imi faci onoarea de a fi sotia mea!

-Justin,de ce faci toate astea?Stii bine ca nu pot ramane.Te iubesc,dar nu voi permite sa fii afectat din cauza mea.

-Nimic din toate astea nu e vina ta si intelege ca nici eu nu stiu de ce Heaven si Oscar s-au aliat impotriva noastra,dar nu ma voi lasa oana nu voi afla si voi lamuri totul.

Stiam ca asta nu e posibil asa ca mi-am luat bagajele si am plecat.In urma mea Justin alerga si tipa sa nu plec,dar nu il ascultam,desi eram constienta ca tot ce fac eu acum ii va rupe sufletul.

Nu m-am oprit din mers oana cand am ajuns in fata casei unde Heaven si Oscar ma asteptau.

-Mai,mai,mai....uite cine s-a gandit sa isi faca aparitia!spune Heavan cu un suras viclean pe buze.

-Nu voi permite sa ii faceti ceva idiotilor!striga Justin,luandu-ma in brate.

Evident ca Justin nu a putut face nimic atuncicand fratele lui m-a aruncat pe bancheta din spate.Heaven si Oscar au intrat si eu in masina.

M-am ridicat usor si m-am uitat in spate,unde l-am vazut pe Justin care statea pe jos ,in genunchi,cu mainile la ochi.

Nu suportam sa il vad asa,dar alegerea pe care am facut-o e mai buna pentru amandoi.

El va trai fericit alaturi de alta fata,iar eu voi fi multumite cu gandul ca dragostea vietii mele este bine.

Dar acum intrebarea este:unde ne indreptam si ce au de gand nebunii aia sa imi faca?

Uitati si capitolul 22!Sper sa va placa si nu uitati sa dati un comentariu si un vot.Nu fiti fantome!
PS:Mai sunt doar vreo opt capitole pana cand cartea se va termina,asaca voi posta putin mai rar.

Ly!Bye!

In Love with a VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum