20.Evadarea

88 10 2
                                    

Heaven POV:

Stau in fata lui Kim si a lui Justin razand de fetele lor speriate si nu ma mir ca sunt asa.

Timp de o saptamana ii urmaresc fara ca ei sa isi dea seama,am vazut cat de mult a suferi Kim dupa mine,dar nu imi pasa!

Toate clipele oribile pe care le-am trait pana sa mor au fost de ajuns ca sa ma faca alta persoana.

Acum ca sunt un vampir sunt rea,nu am mila de nimeni,omor persoane fara sa ma gandesc de doua ori.

Constientizez ce fac,dar nu ma voi schimba,toate traumele pe care le-am trait au fost de ajuns,m-am saturat.Acum e timpul ca eu sa ma razbun pe Kim si pe Justin.

Am indurat atat de multe,iar lor nici macar nu le-a pasat de mine.Acum e randul meu.Nu ma voi uita in spate ci voi reactiona,ii voi face sa sufere la fel de mult cum am facut-o eu.

Nu am mai stat pe ganduri si am fugit cat am putut de repede pe geam,dar nu inainte de a ma asigura ca "draga mea prietena" e distrusa.

Acum planul meu era sa il eliberez pe Oscar,adevaratul meu prieten care a fost mereu alaturi de mine in clipele acelea oribile,cand eram torturata.Mereu il ruga pe Jordan sa nu imi faca mie nimic si sa ii faca lui.Ii sun atat de recunoscatoare si cred ca cel mai bun mod de ai multumi este sa il eliberez din acel iad.

Cu ajutorul vitezei mei,o abilitate care me incanta,am reusit sa ajung la pestera unde statea prizonier in cam cinci minute.

M-am furisat cu mare grija,fara ca cineva sa ma observe,pana in camera unde Oscar statea inchis.Am deschis usa fara sa scot un sunet si am intrat.

Oscar a ridicat usor capul si a tresarit speriat.

-Heaven?

-Da Oscar,eu sunt!spun eu zambind.

-Dar cum e posibil...

-E mult de explicat acum hai sa iesim de aici.

Oscar s-a ridicat,m-a luat de mana si am fugit fara sa ne uitam in spate.
Am alergat pana cand am fost convinsi ca nimeni nu ne-a urmarit.

-Acum imi poti explica si mie cum de esti acum...aici?

-Sigur!ii spun eu razand.Eram in timpul ritualului si am simtit cum eram secata de toate puterile,in acel moment singurul lucru care imi trecea prin minte a fost ca voi muri.Dupa ce totul s-a incheiat am cazut pierzandu-mi constiinta.Am crezut ca am murit,dar se pare ca nu a fost asa.M-am trezit,dar nu sunt sigura peste cat timp.Imi iera foarte foame si aveam o pofta nemaivazuta de sange.In acel moment am realizat ce mi s-a intamplat,eram un vampir.Dar un lucru m-a durut enorm.Atunci cand am deschis ochii m-am trezit intr-un sac si l-am vazut pe Justin mergand in directia opusa locului in care ma aflam.Am crezut ca se va intoarce si ma va ajuta,dar nu a fost asa a intrat in masina ai a plecat,m-a lasat acolo singura,nepasandu-i.

-Imi pare atat de rau ca ai trecut prin aceste momente ingrozitoare!spune Oscar cu o fata ingrijorata,care inspira mila.

-Poti sa ma ajuti cu ceva?

-Orice!spune el sigur.

Asta era tot ce imi doream sa aud.Acum planul meu de ai distruge pe Kim si pe Justin va functiona.

Hay!Capitol nou...sper sa va placa,desi stiu ca e cam scurt,dar voi incerca sa postez mai des.
Nu uitati de un vot si un comm,stiti ca inseamna foarte mult pentru mine.

Va doresc o vacanta minunata,sa va distati!

PS:in poza este Heaven!Sa imi spuneti daca mai vreti sa mai stiti alt personaj!

Ly!By!

In Love with a VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum