Kim POV:
In seara asta m-am gandit sa petrec putin timp singura asa ca am iesit sa ma plimb.
Mergeam pe aleea intunecata din Beacon Hills ,mintea fiindu-mi invadata de o mie de ganduri.
Am stat mult si m-am gandit si ajung la aceeasi idee,relatia mea cu Justin nu are viitor.Mintea mea imi spune sa nu mai continui acest joc deoarece eu sunt om,iar el este un vampir motiv pentru care viitorul nu prea are sanse,dar inima ma roaga in genunchi sa raman cu el deoarece e dragostea vietii mele si tin la el mai mult ca la propria persoana.Eu c sa inteleg din toate astea?
Gandurile mele dezordonate au fost blocate de un pocnet asurzitor.M-am intors speriata uitandu-ma in toate directiile.Asigurandu-ma ca nu e nimeni care ma urmareste am dat sa imi continui drumul ,dar cand m-am intors corpul meu s-a lovit de altul si am cazut.
Am ridicat speriata privirea.Am avut un soc atunci cand ochii mei s-au intersectat cu a lui Heaven.
Am incercat sa ma indepartez,dar ea venea cu viteza spre mine.
Cand am vazut ca se apleaca spre gatul meu am luat o creanga de pe jos si i-am infipt-o in ochi fara a ma gandi de doua ori.
Ea a inceput sa tipe si sa se zbata,dar nu mi-a pasat.Am profitat de durerea ei si am fugit cat am putut de repede.
Am intrat intr-un depozit intunecat.Alergam besmetica printre toate rafturile uriase pline de lemne taiate.
Am zarit cu greu o usa asa ca m intrat in acea incapere.
Era o magazie plina cu unelte.Am mutat cu greu unul din dulapuri asa incat sa blochez usa.Ma uitam in jur si ma simteam deja moarta cand am vazut gaura de aerisire.
Am indepartat capacul si am inceput sa merg ghemuita .
Dupa ceva timp am vazut lumina si am iesit.Cred ca ma aflam in spatele depozitului,dar de un lucru eram sigura,Oscar se afla in fata mea.
-Ce......
-Esti uimita sa me vezi?imi spune Oscar zambind,dar parca nu era rasul lui.
-Cum de ai evadat?
-Draga mea prietena de chin,Heaven,m-a eliberat.
- Ce ma bucur sa te vad!ii spun eu vrand sa il imbratisez.
-Nu asa repede,eu si Heaven avem o intelegere.
-Despre ce vorbesti?ii spun incruntandu-ma.
-Ai de ales:ori pleci cu mine si Heaven departe de Beacon Hills ori dragutul tau Justin moare?
Nu suportam gandul sa plec de langa Justin,dar mai bine plec cu ei decat sa stiu ca viata mea moare.
Raspunsul e clar:voi pleca cu ei!
Stiu e super nasol,imi pare rau,dar nu prea am avut idei.
Nu fiti fantome si lasati un comentariu si un vot.
Ly!By!
CITEȘTI
In Love with a Vampire
VampiriKim ,este o fata de 17 ani care ramane orfana dupa ce parintii mor intr-un accident de masina,sau asa credeau autoritatile.Dar oare asta este adevarat?Kim va afla ce s-a intamplat cu parintii ei in acea seara cumplita sau totul va ramane un secret? ...