Oscar POV:
De o saptamana stau inchis in pestera asta ingrozitoare.Stau singur intr-o camera intunecata,fara ferestre.Peretii sunt reci si plini de panze de paianjen,iar podeaua este permanent umeda.Stau ghemuit in coltul stang al incaperii.
Astept ca cineva sa vina sa ma scoata de aici,sa ma scoata din acest calvar.
Stiu ca sansele sunt minime,dar incerc sa nu imi pierd speranta.
Inainte stateam cu
Heaven,nu ma simteam atat de singur,dar acum ca a fost omorata....Nu trece o zi fara sa ma gandesc la Kim,oare cum a promit vestea ca prietena ei a murit?Mi-as dori sa fiu langa ea,sa o incurajez,dar din nefericire stau inchis in iadul asta.
Ce imi incalzeste sufletul este ca Justin e acolo langa a si o face fericita,lucru pe care eu nu am putut sa il fac.
Daca as putea as da timpul inapoi,as fi dat orice sa nu o pierd.Desi incerc sa o uit,pur si simplu nu pot.Inca o iubesc,in ciuda timpului care a trecut ireversibil.
Incerc sa nu ma mai intristez,incerc sa gandesc pozitiv,sa ma incurajez,sa ma fac sa cred ca totul va fi bine.Gandurile mi-au fost intrerupte atunci cand usa s-a deschis si o lumina slaba a patruns in camera.
Pe usa veche,putrezita a intrat Jordan cu un pahar in mana.Mi l-a intins si m-a obligat sa beau din el.Nu am acceptat,iar in acel moment a scos briceagul din buzunazul pantalonului si a input sa imi faca taieturi lungi si adanci pe toata fata.
-Bei sau continui?intreaba el tare si raspicat.
Am luat paharul in mana si l-am dus la gura inghitind in sec.
In acel moment tot corpul a inceput sa imi arda in interior.Un urlet sfasietor si-a facut loc printre buze.
Jordan a inceput sa rada cu pofta,cum putea sa fie atat de nesuferit?Cand mi-am revenit,Jordan s-a ridicat in piciora ,luand si paharul dupa el.Inainte sa iasa,a aruncat toata apa plina cu verbina pe mine.Durerea mi-a cuprins fiecare colt am corpului.Am inceput sa ma zbat si sa tip cat de tare puteam.
In cateva minute durerea a disparut,dar tot nu imi simteam corpul.
Ajungeam sa ma obisnuiesc,primeam acelasi tratament in fiecare zi.Justin POV:
Stau cu Kim pe canapeaua din sufragerie uitandu-ne la un film romantic.
O adiere a patruns pe fereastra.M-am ridicat sa o inchid,dar nu am apucat sa ajung pana la ea ca ceva m-a impins si am cazut .
Ma intorc spre Kim,crezand ca ea este vinovata,dar imi schimb repede impresia cand ii vad fata speriata.
Un ras zgomotos invadeaza camera.Ma intorc spre usa si o vad stand in prag pe .....Heaven?
Stai,cum e posibil acest lucru?Am vazut-o cu ochii mei, moarta ,in mijlocul padurii!
M-am ridicat speriat de pe jos si i-am facut semn lui Kim sa se uite spre usa.
Cand s-a intors,a inceput sa tipe si a sarit in bratele mele,plangand.Cum era posibil ca Heaven sa mai fie in viata daca eu am gasito fara suflare in mijlocul padurii...doar daca nu era un vampir!
Stiu ca e scurt ,dar sper sa va placa.Voi incerca sa postez saptamanal.
Mai sunt cam zece capitole.
Nu uitati sa lasati un vot si un comentariu cu parerea voastra,inseamna foarte mult pentru mine.
PS:in imaginea de mai sus este Jordan.
Vacanta frumoasa tuturor!!!
Ly!By:*
CITEȘTI
In Love with a Vampire
VampireKim ,este o fata de 17 ani care ramane orfana dupa ce parintii mor intr-un accident de masina,sau asa credeau autoritatile.Dar oare asta este adevarat?Kim va afla ce s-a intamplat cu parintii ei in acea seara cumplita sau totul va ramane un secret? ...