Jordan POV:
Ma foiesc de trei ore si tot nu pot sa adorm.Kim nu stie ca Heaven a fost rapita de Jordan si Rich,imi e frica de cum va reactiona.Nu ii voi spune nimic pana cand nu voi afla ce au cei doi de gand sa faca cu Heaven.Stiu doar ca vor sa dezlege un blestem care e pus pe ei si stiu ca fara Heaven nu foate fi dezlegat,dar nu stiu in ce consta ritualul.Tot ce imi doresc e sa aiba nevoie de ea moarta.Am vorbit deja cu Oscar care a aflat lovatia lui Jordan si a lui Rick si vom merge in aceasta dupa-amiaza sa cercetam locurile,dar pana atunc trebuie sa ma gandesc ce sa ii spun iubitei mele daca ma intreaba unde ma duc sau daca ma intreaba de prietena si sunt sigur ca nu ii pot spune ca sta sechestrata intr-o pestera la marginea orasului.
Mi-am luat armele pe care le-am strecurat pana la masina si am mers dupa in bucatarie unde Kim statea la mara si isi bea cafeaua.Am sarutat-o scur si m-am asezat pe scaun,langa ea,incepand ca mananc.
-Ce vrei sa facem azi?ma intraba ea cu o fata plictisita.
-Azi trebuie sa ma intalnesc cu Oscar,avem ceva de rezolvat si nu permite amanare.
-Ce e mai important decat iubita mea?
Mi s-a parut ciudat ca a spus asta.Mereu cand ii spun ca am ceva de rezolvat intelege si ma lasa sa merg desi stiu ca nu ii convine.
-Imi pare sincer rau , dar chiar trebuie sa merg.Stii ca as face totul pentru tine si te rog sa intelegi ca e urgent.
- Ok,dar pot macar sa stiu unde te duci?
-Am ceva de rezolvat cu niste vampiri care si-au bagat nasul unde nu trebuia.
- Ok , te iubesc !
- Si eu te iubesc !
M-am luat telefonul de pe masa,m-am ridicat si am plecat.Eu si Oscar aveam sa ne vedem la marginea orasului , care era cam la treizeci de metri de pestera.In zece minute am ajuns la locul propus dar Oscar nu era acolo desi primisem un mesaj de la el in care imi spunea ca a ajuns si ca ma asteapta.Am coborat din masina si am inceput sa ii sprig numele.In timp ce ma uitam prin toate partile dupa fratele meu aud cum cineva iese de dupa un copac.Era Jordan care avea un tarus in mana.
-Unde e ? intreb eu nervos.
-Unde sa fie cine ? spune el cu un zambet tampit in coltul gurii.
-Nu te fa cu nu stii . Unde e Oscar,ce i-ai facut?
- Sa spunem doar ca miscarile tale ii vor decide viitoarul,daca intelegi ce zic.Daca indraznesti sa ne iei vrajitoarea ,il voi tortura pe fratele tau pana va muri,dar sa nu uitam si de micuta Heaven,cea mai buna prietena a iubitei tale nu?Daca incerci sa te atingi si cu un deget de ea iti promit ca va muri si atunci sa vedem se o sa zica scumpa ta printesa.Sunt sigur ca ceva de genu"Te urasc si m-am saturat sa stau in preajma ta,toata viata ta e plina de sange si moarte".Ca sa nu spui ca sunt rautacios o sa te las sa alegi:te atingi de fata si mor si ea si fratele tau sau stai frumos la locul tau si nimeni nu pateste nimic.Ai voie sa alegi,dar ai grija,cand spum ceva ma tin mereu de cuvant.
CITEȘTI
In Love with a Vampire
VampireKim ,este o fata de 17 ani care ramane orfana dupa ce parintii mor intr-un accident de masina,sau asa credeau autoritatile.Dar oare asta este adevarat?Kim va afla ce s-a intamplat cu parintii ei in acea seara cumplita sau totul va ramane un secret? ...