17.Cumparaturi

119 8 1
                                    

Kim POV:

De doua zile stau cu gandul numai la Heaven si Oscar.Apreciez nespus de mult ca Justin a incercat sa o ajupe pe prietena mea cu riscul de al pierde pe fratele lui ,cu care se cearta mereu,dar sunt sigura ca in adancul sufletului lui il iubeste.

Azi am de gand sa uit putin de toate problemele si sa imi petrec timpul cu iubitul meu.

M-am ridicat din pat si m-am dus la dus,iesind abia dupa jumatate de ora.Am luat din sifonier o pereche de pantaloni scurti cu modele si un tricou larg alb.In timp ce imi prindeam parul un miros imbietor mi-a acaparat simturile.

Am coborat scarile si am mers in bucatarie unde Justin pregatea micul de jun.

Am vazut ca nu m-a observat asa ca m-am dus pe la spatele lui ca sa il sperii.Cand vroiam sa il ating el s-a intors si pentru ca eram prea concentrata pe ce faceam m-am speriat si am inceput sa tip.

El a inceput sa rada isteric si m-a luat cu mainile de mijloc,lipindu-ma de el.Si-a apropiat usor buzele de ale mele si m-a sarutat fin.

-Te iubesc!imi spune el uitandu-se in ochii mei.

-Si eu te iubesc!ii spun eu zambind.

Justin imi da drumul din imbratisare si scoate din masina de spalat vase doua farfurii pe care pune cate doua clatite si doua cani in care toarna cafeaua fierbinte.

Pune totul pe masa eu venind dupa el.Ne asezam pe scaune si fiecare incepe sa isi manance micul de jun.

-Si ce planuri ai pentru azi?ma intreaba Justin.

-Hai sa iesim la cumparaturi.Nu ar strica sa renovam sufrageria..ce zici?

-Pai nu stiu...ce zici de eu meci de Fifa?

-Pe bune Justin,Fifa?

-Ok,ok!Imi iau cheile de la masina si mergem.

In jumatate de ora am ajuns la mall-ul orasului,unde am intrat in fiecare magazin cu mobila.Am cumparat o gramada de lucruri care urmau sa fie livrate.Dupa sase ore extenuante am ajuns acasa.

-De acum inainte o sa mergem separat la cumparaturi!rade Justin.

-Hei,nu fi rau!ii zic dandu-i usor peste umar.

-Ok,dar un om dormal nu sta sase ore la cumparaturi!

Am inceput sa rad si m-am urcat peste el ,gadilandu-l.

-Ei bine am fost la cumparaturi...acum e randul meu sa joc Fifa.

-Ok,ok!ii spun eu.

Incerc sa ma ridic de pe canapea,dar mana lui puternica ma trage.

-Unde crezi ca pleci?spune Justin incruntat.

-Ma duc sa beau apa!

-Ba nu,nu te duci!

Am mai incercat inca o data sa ma ridic ,dar nu am reusit asa ca m-am ghemuit langa el pe canapea.Am inchis ochii,inspirand parfumul lui,pe care pur si simplu il adoram si fara sa vreau am adormit.

Stiu e nasol,imi pare rau,dar nu prea am avut idei.Nu uitati de un vot,nu fiti fantome!

Ly!By

In Love with a VampireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum