Да започнем с това, какво е интроверт? (Знам, че има поне един човек, който не знае какво е това)
Интроверт е човек, който обича да е сам и е съсредоточен главно върху вътрешния си свят. Той е тих,сдържан и слабо ангажиран в социални връзки. И въпреки всичко такъв човек не може да се нарече асоциален.
Но въпреки всичко, аз май съм и двете. Така съм си от години и ми харесва. Сега започнах да стоя сама по - често и ми харесва. Имам време да помисля на спокойствие. Постоянно разбирам нови неща за себе си и за човешките чувства и емоции. Може би това беше причината всички от обкръжението ми да ме търсят за съвет. Но това беше в четвърти клас, когато имах така наречените ,,приятели". След това започнах да се отдръпвам още повече от обществото и сега съм тук. Почти нямам приятели, но това не ми е проблем. Харесва ми, въпреки всичките коментари.
Отдавна спрях да се интересувам от мнението на хората. Да, псували са ме, говори ли са зад гърба ми и са разпространявали неверни неща за мен, но какво ми пука. Те губят. Те не искат да ме опознаят. На мен ми стига това, че има хора, които наистина ме познават и не вярват на чуждите приказки и слухове. И сигурно се чудите кои са тези приятели, щом нямам, нали? Еми това са Зоя и Никола. Те са от моя вход. Познаваме се от години и с времето изградихме това истинско приятелство. А до хората от класа ми... Всяка година имам нови приятели (да не си мислите,че са много. Най - много трима души) , с които се сближавам малко, след което се разделяме и не се търсим никога повече...
YOU ARE READING
Живота на един интроверт
Teen FictionЩе ви разкажа за живота си и за това какво правя като цяло...