Doğum Tarihi: 2 Şubat 1981
Doğum Yeri: Isparta
Burcu: Kova
Meslek: Söz Yazarı, Besteci
Tarzlar: Pop Rock, Alternative Rock
Çalgılar: Gitar, Vokal, Solist, Piyano, Ney, Bağlama
Resmi Site: emreaydin.org
Ailesi
Annesinin adı Nermin , babasının adı Şaban ve kardeşinin adı Yiğit Aydın 'dır.Kısaca Hayatı
2 Şubat 1981 yılında Isparta'da doğdu. İlk öğretimini Isparta'da yaptı. Liseyi Antalya Anadolu Lisesi'nde bitirdi. Dokuz Eylül Ünüversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü'nde 7 yıl eğitim gördü. 2002 yılında "Sing Your Song" adlı beste yarışmasında 6. Cadde adlı grubuyla Türkiye birincisi oldu.2008 yılında MTV Türkiye Müzik Ödülleri'nde En İyi Türk Sanatçısı ödülüne ve MTV Avrupa Müzik Ödülleri'nde Avrupa'nın En Sevilen Sanatçısı ödülüne layık görülmüştür. MTV Avrupa Müzik Ödülleri'nde Avrupa'nın En Sevilen Sanatçısı ödülünü alan ilk Türk sanatçımızdır.
Kendine ait 565 adlı yapım şirketi vardır.
Şu an 34 yaşındadır. İstanbul'da yaşıyor. Türkiye'nin en çok sevilen sanatçılarından biridir.
Facebook resmi sitesinin beğeni sayısı 5.505.829'dur. Türkiye'deki sanatçılar arasında facebook resmi sitesinin beğenisi en yüksek olan sanatçımızdır.
Resmi twitter hesabını 2.300.464 kişi takip etmektedir. Emre Aydın resmi twitter hasabından 288 kişiyi takip etmektedir. Şu ana kadar 1728 tane tweet atmıştır ve 457 tweeti de favlamıştır. Twitterda toplam 257 fotoğraf paylaşmıştır.
Resmi instagram hesabını 75,464 kişi takip etmektetir. Emre Aydın resmi instagram hesabından 491 kişiyi takip etmektedir ve 270 tane fotoğraf paylaşmıştır.
@damlakaya_0202
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emre Aydın
Non-FictionTürkiye'nin en iyi pop rock sanatçısı Emre Aydın hakkında ki her şey... Damla Kaya