Bir televizyon programına konuk olan Emre Aydın, çocukluğundaki en korkunç kâbusu anlattı.
'Hep bir cadı beni kovalıyordu. Bu nasıl saçma bir kâbustur. Köprüden aşağı atlar ve uyanırdım' diyen Aydın sözlerine, 'Cadıyı nerede gördüm, bilinçaltıma nereden yerleşti? Cadı nedir? Öyle bir şey yok bizim kültürümüzde... Ama cadıyla ilgili kabus durumum vardı işte...' diye devam etti.
-----------------
#EAFC Emre Aydın 3 Adam'a konuk olsun diye tt yapcaz. Katılırsanız mutlu oluruz. Tag; #emreaydin3adamakonukolsun 31.05.2015 Pazar günü saat 10.00'da yapılcak. En az 600 farklı hesaptan tweet atılmalı. Kurallara uyarsak ve çok sayıda hesaptan tweet atılırsa Türkiye gündemine girebiliriz. Bu sayede belki Emre Aydın'ı çağırırlar. Lütfen herkes paylaşsın. Tüm #EAFC duysun ve katılsın.
Kurallar:
◦TT yaparken tag sona alınmalı.
◦Taga kesinlikle Google tarafından onaylanmamış ...zararlı linkler atılmamalı.
◦Tag'ta etiketleme kullanılmalı tag içi konuşulması çok faydalı olur. Fav ve RT yapılırken atılan Tweet sayısıyla orantılı bir şekilde ilerlemeli.
◦Noktalama işaretleri doğru yerlerde kullanılırsa Tweet geçerli sayılıyor. (Spam söz konusu değil)
◦Son olarak Zengin içerikli Resim, Video vs vs tweetler atılmalı.
@damlakaya_0202
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emre Aydın
Não FicçãoTürkiye'nin en iyi pop rock sanatçısı Emre Aydın hakkında ki her şey... Damla Kaya