Emre Aydın'ın Bilinmeyenleri

2.2K 35 12
                                    

Emre Aydın'ın bilinmeyenleri:

En sevdiği çizgi film=Şirinler

Süperman olmayı cok istermis.

Atkı ve fular takmaya bayılır.

arabası siyah plakası: 35 ZZ 0571

En sevdigi içecek nescafe 5 şekerli.

Antalyada kaza yaptığı için kalabalık yerlerde araba kullanmaz.

En sevdigi renk: siyah-mor.

En sevdigi yemek: menemen, menemen yerken kepekli değil normal ekmek tercih eder yanında da çay.

İzmir sevdigi şehir. Kalben oralidir.

Gülümsemeyi çok sever. Aldatıldıgını bile gülümseyerek "Evet aldatıldım" der.

Şarkıları depresif, hayatı değil.

Kendisini en çok babasına yakın görür. Babasına çok benzer.

Çocuklugunun tamamını çok özledigini söyler daima.

Galatasaraylıdır ve takımıyla gurur duyduğunu söyler hep.

Kayahan hayranı olduğunu söyler

Gecen cuma'yı keske yazmasaydim der.

Sempatiktir, dürüst, güvenilir ama kendisi "birine güvenmek diye birşey yok."der.

Ispartalı, Antalyada büyüdü, İzmir'de okudu, kalben izmirli.

kardeşini cok sever, çocukları cok Sever hatta böyle bir kariyeri olmasaydı anaokulu öğretmeni yada futbolcu olmak istedigini söyler.

Fadıl en iyi arkadaşıdır.Ögrenciyken 7 sene aynı evde kaldılar hatta kendisi "herkesin bir sürü arkadaşı vardır ama bi tane arkadaşı vardır ya işte benimde o Fadıldır"

Kendi albümleri kendisinde hic yoktur.

Şirketi 565 in adı Fadıl Dinçer le İzmirde bindikleri otobüs numarasından gelir.

Sevdigi dizi 1Kadin1Erkek.

Metal dinlemiştir. Çizgi romanları okumuştur.

En Sevdigi sair Edip Cansever.

En sevdiği şarkı I don't now.

Em sevdiği eski bir program Ceviz kabuğu.

9 Eylül iktisat mezunu. Ama okuduğu üniversiteyi tavsiye etmediğini söyler. Internette üniversitenin en önemli mezunları arasındadır.

Lisede ders çalışmazdı, annesi ve babası söyledigi halde.

Enstrüman çalmaya bağlamayla başladı.

Eski bir roportajda bir olay anlattı: Yusuf Abiyle alisveristen donerken iki teyze gormus bunlari hanginiz Emre Aydin diye sormuslar Emre Abi direk Yusuf Abiyi isaret edip eve kacmis Yusuf abi teyzelerle kafede oturmak zorunda kalmış :)

Yaşlanınca ailesiyle bi cafe açıp kitap okumayı düşünüyor.

En sevdiği dersler türkçe ve tarih.

Geriye dönüp baktığında hiçbir şeyden pişmanlık duymaz.

Müzik uğruna herseyden vazgeçmiştir.Bir sabah uyandığında İzmir'de olmak ister.Belki birgün özlersini İzmir'de yaşadığı dönem yazmıştır.Kendini en cok 26 yaşında mutlu hissetti.

Konserden önce mutlaka kahve icer.Sevdiklerini kaybetmekten korkar.Cocukken en cok yükseklikten korkardı.

Yalandan nefret eder.Asla affetmez.Muzige hic Hayır diyemedi.Bir erkek herzaman ilişkide dürüst olmalı diye düşünüyor.Iyi niyetlilik özelliğiyle herzaman övünür.Mutevazıdır, alcak gönüllüdur.Konserde bir aksilik olursa pek hoşuna gitmez.Hayranlarıyla fotoğraf cekinmeye bile utanan bir sanatıcıdır.En kısa ilişkisi 3 aydır. Bir kadın ilişkide herzaman samimi olmalıdır der.

Samimiyetsizlik durumlarında sinirlerine hakim olamaz. Fakat sinirli değil güler yüzlü bir insandır.

En çok ailesinin fikirlerine değer verir.Babasına cok benzer.Bir müzik enstrümanı olsaydı gitar olmak isterdi.Ney de calar. Afili yalnızlıktan kazandığı ilk parayla kendisine piyano almıştır.Hayvanları cok cok sever. Kedisi düdük, müdür, köpeği duman.... ve daha birçok hayvanına baktığında kendisini cok huzurlu hisseder.

Bu bölüm Şimal YILDIRIM (@simalyldrim) a ithaf edilmiştir.

@damlakaya_0202

Emre AydınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin