Emre Aydın'ın Albümleri ve Single-Teklileri

1.5K 21 0
                                    

6. Cadde (Albüm)


İlk albümüdür. Bu albümü Onur Ela'yla birlikte 5 Nisan 2003 tarihinde çıkartmıştır. 13 şarkılık bir albümdür. Albümde 1. sıradaki "Sabuha" ve 6. sıradaki "Dönersen" adlı parçaların albümde 2 versiyonuna yer verilmiştir.


1.Sabuha

2.Yine de sen

3.Git

4.Çığlık Çığlığa

5.Koyver Gitsin

6.Dönersen

7.Kör Talih

8.Rüyamdaki Aptal Kadın

9.Geçen Cuma

10.Çalma açmam kapıyı

11.Sen ve ben

12.Sabuha 2

13.Dönersen (Akustik)


Afili Yalnızlık (Albüm)


Emre Aydın'ın ilk solo ve ilk stüdyo albümüdür. 10 Ekim 2006'da yayınlanmıştır. Albümde toplam 10 şarkı yer alıp, sekiz şarkının bestesi Emre Aydın'a aittir. Albümde kliplendirilen "Afili Yalnızlık, Kim Dokunduysa Sana Ona Git" ve "Git" adlı şarkıların kliplerinde ünlü oyuncu Şebnem Dönmez oynamıştır. Bu albümle yakaladığı başarısını 50'ye yakın ödül alarak ve 400'e yakın konser vererek devam ettirmiştir. Bu albümünde 5 şarkısını kliplendirmiştir. Albümdeki şarkıların toplam süresi 47 dakika 50 saniyedir.



1.Afili Yalnızlık (4.34)

2.Git (3.31)

3.Hareket Vakti (3.56)

4.Ve Gülümse Şimdi (Bebeğim) (4.24)

5.Bu Kez Anladım (4.43)

6.Kim Dokunduysa Sana Ona Git (4.30)

7.Belki Bir Gün Özlersin (4.37)

8.Kalan Sağlar Senin Olsun (4.33)

9.Unut Gittiğin Bir Yerde (4.15)

10. Dayan Yalnızlığım (8.37)


Kağıt Evler (Albüm)


1 Nisan 2010 tarihinde satışa sunulmuştur. Kayıtlar İsveç'te gerçekleştirilmiştir. Bunun nedeni Emre Aydın'ın bu albümü Mats Valentin Prodüktörlüğünde gerçekleştirmek istemesidir. Bu yüzden Mats Valentin'in yaşadığı yer olan İsveç'e gidip kayıtları orda yapmıştır. Emre Aydın albüme "Kağıt Evler" ismini vermesinin nedenini şöyle açıklamıştır: "Yapımı zor, yıkılması kolay bir metafor aradım. Albümün liriksel konsepti, 'unutmak' çünkü. Unutmak bana hep öyle gelmiştir; bin bir emekle yaptığınız bir şeyi unutursunuz, unuttuğunuzu sanırsınız aslında; sonra bir şey olur, herhangi bir şey; unuttuğunuzu sandığınız ne varsa, teker teker hortlar yeniden. Kağıt eviniz yıkılır yani." 10 şarkılık albümdeki 9 şarkı Emre Aydın'a aittir. Dijital platformlarda önemli başarılar yakalayan albüm 2010 yılı içinde 65.000 adet satmayı başararak o yılın en çok satan 10. albümü olmuştur. Bu albüm ayrıca Emre Aydın'ın Sony Mucis etiketiyle çıkardığı son albümdür. Albümdeki şarkıların toplam süresi 39 dakikadır.

Emre AydınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin