Emre Aydın 5 Şubat 2016 Cuma günü yeni single'ını yayınladı. Yayınlandığı andan itibaren binlerce kişi şarkıyı dinledi.
Emre Aydın'ın bu parçası diğer parçalarının sound'larından biraz daha hareketli olunca çok eleştiri aldı. Aldığı eleştiriler arasında olumsuzlar olduğu gibi çok sayıda olumlu eleştiride aldı.
Şarkının sound'unun hareketli olmasına rağmen sözlerine bakıldığında Emre Aydın'ın diğer parçalarından pek de farklı olmadığını görebilirsiniz.
Bu eleştiriler haricinde Emre Aydın'ın klipte giymiş olduğu şalvarda çok konuşuldu. Emre Aydın daha rahat olduğu için şalvar tercih ettiğini, günlük hayatında da kullandığını söyledi.
Single yayınlandığı gün twitter'da Türkiye gündemine girerek saatlerce gündemde kalmayı başardı.
Şarkı youtube kanalında üçüncü gününde 1.000.000, beşinci gününde 2.000.000 izlenme sayısına ulaştı. Bunların yanı sıra bir çok radyo ve tv proğramlarına konuk olan Emre Aydın şarkısından memnun olduğunu, sanatçı olarak farklı şeyler denemek istediğini söyledi.
Bu hafta D&R'ın "En Çok Satan Single" listesinde 1. sıraya giriş yaptı.
Bir çok vine'a konu olan bu parça sosyal medyada da çok ilgi gördü.
"Ölünmüyor"un sözleri Emre Aydın'a, müziği Emre Aydın ve Çağatay Şen'e aittir.
Klip yayınandıktan 24 saat içinde youtube'da -ülkemizde- en çok izlenen videolar arasında 2. sıraya yükseldi.
Şarkının klibinde iki tane dansçının oynadığı bir bölüm vardır. Klibi kendi montajlayan Emre Aydın "Klibin montajında dansçıların performansını keserken çok üzüldüm. İnternetten hiç montajsız dans performanslarını yayınlayacağım." dedi. Klibin yönetmenliğini Emre Aydın kendi üstlendi.
Single'ın çıkmasının ardından emreaydin.org sitesi yenilendi. Yeni konserler eklendi.
Emre Aydın katıldığı proğramlarda 2 single daha çıkaracağını ve bundan sonraki single'ın adının "Sen Beni Unutamazsın" olduğunuda söyledi. Bu single'ın "Ölünmüyor"a göre daha slow bir sound'u olcağınıda söylemeden geçmeyelim.
Katıldığı radyo proğramlarında bir çok imzalı single dağıttı.
Ayrıca Emre Aydın katıldığı radyo proğramlarında "Cinni/Uyanış" filminin 27 mayısta yayınlanacağını söyledi ve başlangıcını anlattı.
Son katıldığı radyo proğramında bir buçuk yıllık bir ilişkisi olduğunu ve evlenmeyi düşündüğünüde açıkladı.
Ölünmüyor'un sözleri
Ne yaptın bana sen
Çünkü ben duvarlara döndüm
Ne aldın benden sen
Çünkü ben duvarlara döndüm
Ah dağıldım tabi ben de bin parçaya
Hem kırıldım , hem kırdım
Ah üzüldüm tabi ben de kolay değil
Hem kırıldım, hem kızdım
Yana yana ah külde oldum
Bile bile düştüm vuruldum
Paramparça oldum ama
Ölünmüyor yokluğunda
Ölünmüyor bak yokluğunda ama
Gülünmüyor da...
İster unut, ister unutma
Tuzla buz kalbim görünmüyor da
İster unut, ister unutma
Dipteyim ben daha da düşülmüyor da..Klibin süresi 3 dakika 32 saniyedir.
Ölünmüyor'dan sonra çıkan bazı gazete haberleri:
Emre Aydın Hürriyet Gazetesi Röportajı (05.02.2016 - 11.00)
Emre Aydın: 'Melankolik değilim''Ölünmüyor' adlı yeni single'ını yayımlayan şarkıcı Emre Aydın, şu aralar ilk yönetmenlik deneyiminin heyecanını da yaşıyor. Aydın'ın yazıp yönettiği korku filmi 'Cinni/Uyanış', mayısta vizyonda olacak.
Bir korku filmi çektiniz. Hangi ihtiyaçtan doğdu?
-Yıllardır görüntü yönetmenliği yapıp müzik videoları çekiyordum. Ama film çekmek de neredeyse 10 yıldır istediğim bir şeydi. Uzun zamandır koşturmaca içerisindeyim, bir türlü film çekecek kadar büyük bir zaman aralığı bulamamıştım. En sonunda bir fırsat buldum ve geçen ağustosta çekimlere başladık. Yani bu, "Acaba ben artık bir film mi yapsam" diye ortaya çıkan bir mevzu değil; ancak yapabildiğim bir şey.
Korku filmi sevdiğiniz için mi korku filmi çektiniz?
-Evet. En çok izlediğim tür, korku. Dolayısıyla film çekmeye seyirci olarak en içinde olduğum, en tanıdık olduğum şeyden başlamak istedim.
Senaryoyu nasıl yazdınız?
-Beni korkutan, huzursuz eden sahneler yazmaya çalıştım. Yazarken gayet huzursuzum. Korku filmlerinde duyduğumuz ama duyduğumuzun farkında bile olmadığımız bir ses efekti vardır. O moda giremediğimde o efekti açıp dinledim. Yazarken bir şeyden korkmuyorum ama "O ambiyansı yaratabiliyor muyum", "Karakterleri konuşturabiliyor muyum", "İzleyiciyi merak ettirebiliyor muyum" diye çok düşündüm.
Peki, single'a geçelim: 'Ölünmüyor'un hikâyesi ne?
-Değişik bir şarkı yapmak istedim. Her şeyin başı bu. Bu kez hareketli olsun istiyordum ama daha önce yaptığım hareketli şarkılar gibi de olmasın derdindeydim. Mainstream olmayan ama dinlerken beni rahatsız etmeyecek 'gürültü'de olmalıydı. Çok neşeli olmasın dedim, içimde dinleyici olarak biriktirdiğim bir sürü şey vardı. Aklımda da 'ölünmüyor' diye lirik bir tema olunca, hepsini birleştirdim. Dün (5 Şubat) yayımlandı.
Çöpe attığınız şarkınız oldu mu?
-Çok. Ben çok şarkı atarım. Yıllar önce MTV Ödülleri'ni kazandıktan sonra bitmiş bir şarkıyı attım mesela. Ful prodüksiyonlu, vokal koçluğu bile yapılmış, içinde yerli insanın dahi çalışmadığı bir şarkıydı. Ama sonradan beğenmedim, sıradan geldi. Ağır veya hareketli diye değil de, iyi olmadı diye attığım oluyor. Çok zor beğeniyorum.
Mutluyken şarkı yazamayanlar vardır, siz onlardan mısınız?
-Şarkı yazmak benim için öyle bir şey değil. Bu, bence teknik bir iş. Ama çok mutluyken de oturup şarkı yazmakla uğraşmazsınız.
Göründüğünüz kadar melankolik misiniz?
-Değilim. Melankolik şarkıları daha fazla yazdığım için insanlar haklı olarak öyle algılıyor. Onlar için şarkı üreten biriyim ben. Kimse bu adam normalde nasıl acaba diye düşünmüyordur. Bu konuda sıkıntım da yok.
Hayatınızın en mutlu anı dediğimde aklınıza gelen kare?
-MTV Müzik Ödülleri'ni kazandığımızı anons ettiklerinde. Sene 2008. Elim ayağım boşalmıştı. Çok gençtim. Şimdi olsam daha serinkanlı yaklaşırım. O zaman tam olarak ne yaptığımı bile bilmiyordum.
Milliyet gazetesi haberi
Behzat Gerçeker ve Samsun Demir'in sundukları 'ENBEğenilen' programına Emre Aydın konuk oldu.
Güvendiği bir yönetmen ve senaryo olursa oyunculuk yapmayı düşündüğünü söyleyen şarkıcı, "Müzikte farklı deneyimlere açığım. Arka arkaya üç single çıkaracağım" şeklinde konuştu.Habertürk gazetesi haberi
Emre Aydın Şükrü Dudu Kuaför'de görüntülendiYeni şarkısı 'Ölünmüyor" ile müzik listelerine hızlı bir giriş yapan Emre Aydın, önceki gün Zorlu Alışveriş Merkezi'ndeki Şükrü Dudu Kuaför'de görüntülendi. Saçlarını kestiren ve bakım yaptıran şarkıcı, şarkının aldığı olumlu tepkilerin kendisini çok mutlu ettiğini söyledi.
Dün ve bugün yapılan hain patlamalar sonrası ölen vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet, yakınlarına sabır diliyoruz. Törerü ve törerü destekleyenleri lanetliyoruz.
damlakayaea
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emre Aydın
Non-FictionTürkiye'nin en iyi pop rock sanatçısı Emre Aydın hakkında ki her şey... Damla Kaya