KAĞIT EVLER

73 8 0
                                    

2010 ylnda Sony Music ile albüm yapm ve menejerlik hizmetleri anlaşmas imzalayarak bundan sonra tüm çalşmalarna sadece Sony Music bünyesinde devam etme karar alan Emre Aydn; sveçte "Kelly Clarkson, Eagle Eye Cherry, Sinead O'Cpnnor, Santana" gibi dünyaca ünlü sanatçlarn da albüm kaytlarn yapt "Mr Radar Music Stüdyolar"nda Mats Valentin Prodüktörlüünde albüm çalşmalarna son hz devam ederken yeni albümünün (Kat Evler'in) içinde bulunan "Bu Yamurlar" şarksyla müzik severlerle buluşmuştu.
Söz ve bestesi Emre Aydn'a ait olan "Bu Yamurlar" şarksnn yer ald yeni albümünün çkş şarks için " lk albümden sonra geçen süre zarfnda ilkinden daha iyi bir albüm yapmak için çok uraştm ve artk son noktaya gelmeye başladk, dinleyicilerle buluşmak için gün sayyorum demişti."
Daha sonra Emre Aydn 1 Nisan 2010 Perşembe günü 2. albümü olan "Kat Evleri" satşa sunmuştur. Kaytlar sveçte gerçekleşmiştir. Bunun nedeni Emre Aydn'n bu albümü Mats Valentin Prodüktörlüünden gerçekleştirmek istemesidir. Bu yüzden Mats Valentin'in yaşad yer olan sveçe gidip kaytlar orda yapmştr.
Kat Evler Emre Aydn'n ikinci stüdyo albümüdür ve Cemal'in "Duymak stiyorum" şarks dşndaki tüm şarklarn söz ve bestesi Emre Aydn'a aittir. Bu albümde 6 parçaya klip çekilmiştir.
Emre Aydn'n albüme "Kat Evler" ismini vermesinin nedenini şöyle açklamştr. "Yapm zor yklmas kolay bir metafor aradm. Albümün liriksel konsepti, 'unutmak' çünkü. Unutmak bana hep öyle gelmiştir; bin bir emekle yaptnz bir şeyi unutursunuz, unuttuunuzu sanrsnz aslnda; sonra bir şey olur, herhangi bir şey; unuttuunuzu sandnz ne varsa, teker teker hortlar yeniden. Kat eviniz yklr yani."
10 şarklk albümdekş 9 şark Emre Aydn'a aittir. Dijital plartformlarda önemli başarlar yakalayan albüm 2010 yl içinde 65.000'i geçkin satmay başararak o yln en çok satan 10. albümü olmuştur.
Emre Aydn bu albümde genel olarak unutmak konsepti üzerinde younlaşmştr. Albümün çkş parças olan "Bu Yamurlar" skender Paydaş ve Mats Valentin prodüktörlüünde hazrlanmştr. Klipte Emre Aydn'a biri kz dieri erkek, 2 çocuk eşlik etmiştir. Klibin yönetmeni Murad Küçük'tür. Klip Çatalca'da özel olarak oluşturulan plato ve ormanda 20 saatlik bir çalşmayla çekilmiştir. Şarknn kliplendirilmesiyle radyo ve müzik kanallarnda en çok yaynlanan şark olarak zirveye yerleşmiştir.
Ardndan ikinci klip Alştm Susmaya yine Murad Küçük yönetmenliinde çekilmiştir.
Albümün üçüncü klibi Hoşçakal'a gelmiştir. Hoşçakal'n kilibi 24 saatlik bir çalşma ve 40 kişilik bir ekiple 16 mmfilm formatnda Cemil Aackolu yönetmenliinde çekilmiştir. Emre Aydn'n bu şarks da dijital platformlarda 1 numaraya yükselmiştir.
Dördüncü klip Serdar Ferit yönetmenliinde Londra'da Son Defa adl parçaya çekilmiştir. ngiliz oyuncularn rol ald klibin çekimleri 2 gün sürmüştür.
Beşinci klip ise 15 saatlik birçalşma ve Ceyda Sarhan yönetmenliinde Tam Dört Yl Olmuş Dün adl şarkya çekilmiştir.
Bu Yamurlar TTNET Müzik'te en çok indirilen ve dinlenilen şarklar arasnda yer almay başard.
Albümdeki şarklarn toplam süresi 39 dakikadr.

1- Bu Yamurlar (03.53)
2- Alştm Susmaya (04.10)
3- Hoşçakal (03.48)
4- Tam Dört Yl Olmuş Dün (03.57)
5- Duymak stiyorum (03.43)
6- Ayr Ayr (04.09)
7- Kimse Olmad Senin Gibi (04.03)
8- Geniş Zamanlar Yok (03.54)
9- Son Defa (03.55)
10- Kat Evler (03.28)

Albümün içinden çkan single'lar
1. Bu Yamurlar
Yaymlanma: 15 Mart 2010
2. Alştm Susmaya
Yaymlanma: 26 Mays 2010
3. Hoşçakal
Yaymlanma: 27 Eylül 2010
4. Son defa
Yaymlanma: 22 Şubat 2011
5. Tam Dört Yl Olmuş Dün
Yaymlanma: 16 Nisan 2011

Ödüller
Emre Aydn 2011 ylnda 1. TRT Müzik Ödülleri'nde 'Kat Evler' albümüyle "Yln Albümü" ödülünü kazanmştr.
Yine 2011 ylnda Balkanika Müzik Ödülleri'nde 'Hoşçakal'la "Yln Şarks" ödülünü kazanmştr.
Daha sonra 38. Altn Kelebek Ödülleri'nde 'Son Defa' adl parçasyla "Yln Klibié ödülünü kazanmştr.
Emre Aydn yine bu albümüyle Kral TV Müzik Ödülleri'nde "En yi Erkek Sanatç" ödülünü kazanmştr.
Ayrca Emre Aydn "Hoşçakal" adl şarksyla da 'En yi Şark Sözü ve 'En yi Beste' kategorilerinde aday olmuştur.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Emre AydınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin