E-Dergi

162 17 0
                                    

Türkiye'nin ilk fan dergisi "EAFC" 1 Mart'ta internet üzerinden yayınlanacak.

Derginin adı internet üzerinden yapılan oylamada fanlar tarafından seçilmiştir.

Derginin kurucuları ve hazırlayanlar "Kuday Orhan ÇİMEN, İrem YÜCEDAĞ, Sena Nur AĞLAYAN, Emre COŞGUN, Muhammed BOZKURT ve Damla KAYA"dır.

Dergide her ay "caps,nostaji,haberler ve sizden gelenler" bölümleri olucak.

Derginin ilk sayısında yani bu ayki sayıda Emre AYDIN'ın hiç bir yerde bulamayacağınız ayrıntılı biyografisine yer verilecek.

Derginin Caps bölümü için yaptığınız capsleri "Emre COŞGUN"a ulaştırırsanız dergide yayınlanır.

Derginin Sizden Gelenler bölümü için kendi yazdığınız Emre AYDIN'la ilgili olan şiirlerinizi ve yazılarınızı "Sena Nur AĞLAYAN veya Damla KAYA"ya uluştırırsanız dergide yayınlanır.

Dergiyle ilgili sorulan sorulardan iki tanesini yanıtlayalım.

1- Dergi Emre AYDIN'a ulaşıcak mı?

Evet, dergi Emre AYDIN'a ulaşıcak. Derginin her sayısını bastırıp Emre AYDIN'a yollucaz.

2- Dergiyi bastırcak mısınız?

Dergiyi bastırmamızı isteyen arkadaşlarımız için bastırıcaz. Sizler için en kaliteli ve en uygun fiyata nerden bastırabilceğimizi araştırdık. Dergiyi isteyen arkadaşlarımız için en uygun yerde 15 TL'ye bastırıp evlerinize yollucaz. Kargo parası buna dahil değildir. Fiyatın yüksek olduğunu bizlerde biliyoruz fakat daha uygununu bulamadık.

Dergiyle ilgili tüm sorularınızı sosyal medya üzerinden dergi kurucularına sorabilirsiniz.

Derginin kurucuları arasında bende varım. Dergiyle ilgili her türlü soruyu bizlere sorabilirsiniz.

Yukarda belirttiğim gibi "Sizden Gelenler ve Caps" bölümleri için yazılarınızı, şiirlerinizi, Emre AYDIN'a olan mesajlarınızı ve capslerinizi bizlere ulaştırdığınız taktirde bizlerde dergimizde yayınlayacağız.

"Haberler" bölümünde sadece Emre AYDIN'la ilgili haberler olacak. Derginin bu kısmı ile ilgili olan mesajlarınızı "İrem YÜCEDAĞ veya Kuday Orhan ÇİMEN"e iletebilirsiniz.

Bu ay dergide Emre AYDIN'ın ayrıntılı biyografisi olucak. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Biyografi yazarlarımız "Kadriye Kıymet KASAP ve Fulya AYDIN"dır. Gerçekten hiç bir yerde bulamıyacağınız bir biyografi yazdılar. Burdan onlara bi kez daha teşekkür ediyorum.

Yukarda da belirttiğim gibi dergi Emre AYDIN'a ulaşıcak. Bu konuda şüpheniz olmasın. Emre AYDIN'a dergiyi bastırıp yollucaz. Sizlerdende bastırmamızı isteyen arkadaşlarımız oldu. Onlar içinde bastırıp yollucaz. Fiyatın pahalı olduğunun bizlerde farkındayız ama sizlerden sadece dergi basım parasını istiyoruz. Baya bir araştırma yaptık ve en uygun 15 TL dendi. Bizde orayla anlaştık.

Derginin şu an demosu yayınlandı. 1 Mart'ta ise tam hali yayınlanacak. Dergiyi bilgisayar, tablet ve mobil cihazlarınızdan okuyabilirsiniz. :)

EAFC Dergi'nin demosunu okumak için: https://t.co/tIHock0jl1

-damlakayaea

Emre AydınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin