وتيين ياااااااااا وتييييييين ... البت دي هتشلني هتموتني ناقصه عمر ... انت يا استاااذة اصحييي هتتتاخري ع الزفت الشغل ..!
_سبيني اگمل الحلم بس يا ماما وهقوم فاضل فيه شويه .
_حاااضر من عيوني ... بعد عدة ثواني وجدت وتين الماء ع وجهها ..!
وتين :_ الحقووووونااي بغرق بغرق هموووت ..!
نجلاء والدة وتين :_ ههههههههه تستاهلي قومي يا دبة هتتاخري الساعه ٧ ..
وتين :_ ياااااختااااااي الساعه ٧ هتأخر هتأخر عندي حصه الساعه ٧:٣٠ هترفد انهاردة بسبب الحلم ياااختاااي .
انتهت وتين من ارتداء ملابسها وعدلت الخمار جيداً وصلت رگعتي الضحي وخرجت لوالدتها .نجلاء :_ يلا يا آخرة صبري عشان تفطري والحق اروح شغلي انا گمان ...
وتين بحزن :_ ي ماما حرام عليگ نفسگ انت مريضه سگر يعني مش حمل فرهدة ، أنا هقدر أصرف عليك انت واخويا ، وگمان عندي شغل تاني بعد المدرسه هشتغل في محل ملابس وصاحبه المحل محترمة يعني القبض دا ع دا هيقضي مصاريف علاجك وعلاج اخويا " حذيفه "
مش هتحتاجو حاجه بإذن الله .نجلاء بحزن :_ الله يحميگ يا وتين بس هيگون حمل گبير عليگ يابنتي دا مصاريف اخوك لوحدة ٣٠٠٠ جنيه ومصاريف علاجي كبيرة ومصاريف البيت و و و ....
سبيني يا وتين أساعدگ يابنتي عشان مشلش ذنبگ هقول اي لربنا ...! سبيني يا حبيبتي انا شغلي مش متعب وگمان مرتاحة ف الشغل خالص والحمد لله .
يلا بقا بلاش نگد هتتأخري ع شغلگ ... وانا هصحي "حذيفه " افطرة واديلو علاج .
وتين وهي تداري حزنها :_ اشطا يا جوجو خلاص هسمع گلامك المرادي ... يلا هروح ع الشغل عشان مخدش هيرفدووناااااي .
السلام عليگم ورحمه الله وبركاتة .
" اوببااااااا نسيت اعرفگم ع نفسي ... احمممم انا اسمي وتين ايواااا وتين ومعني اسمي هو " الوتين دا عرق ف القلب إذا انقطع مات الشخص "
انا مختمرة حلمي زي اي حلم بنت مختمرة وهو النقاب بس زي مانتو عارفين تفگير الامهات أن النقاب مش هيخليني اتجوووووظ مع أن ماما منتقبه ..! عندي ٢٣ سنه معلمة لغه عربيه و تربيه دينيه للمرحلة الابتدائية ادرس لهم تربيه دينيه لان الأطفال في المرحلة دي عندهم استوعاب للمعلومات الجديدة وانا عاوزة انشر الدين واخلي الاطفال تعرف ربنا سبحانة وتعالي ويگونو ملتزمين ودا بإذن الله والمرحلة الثانويه ادرس لهم لغه عربيه .
انا والدي متوفي من سنتين انا وحيدة معنديش أخوات بنات عندي أخ اسمه "حذيفه " عندة ١١سنة عندة شلل نصفي للأسف عمل حادثة من سنتين هو بابا ابي توفي وحذيفه أصيب بالشلل النصفي ... الدگاترة قالو أنه ممگن يتعافي مع العلاج الطبيعي والدعم الطبي والنفسي ، يلا الحمد لله ع گل شئ هذا ابتلاء واختبار من الله سبحانة وتعالي .
««‹««««««««««««««««««««««««««««‹«««««««««««
ذهبت وتين للعمل ... وصلت متأخرة خمس دقائق گالعادة ...! وتين وهي تدخل لغرفة المدرسات ... سمعت صوت أوقفها ..
أنت تقرأ
رواية { اللقاء الأخير } ما بعد النهاية& »»! بقلمي :_/ الإسراء إبنة'ه أحمد
Romanceالرواية دينية ... ثقافية ... رومانسية أيضاً ولكن رومانسية التزام ... هو عنيد شخصية قوية ... قلبة قاسي مجرم سابق .. اقسم ع الانتقام من الجميع .. أما هي .. مرحة عطوفة لطيفة حب من حولها ... تريد أن تنشر دينها للجميع ... صوتها رائع ف القرآن الكريم . تحب...