စံျပ
အပိုင္း(၆)
06041255
"ဟလို…အကိုလား.."
"ေအးေျပာ.."
ေဇာ္ေမာင္ ခပ္မာမာပဲ ေျပာလိုက္ေတာ႕ တစ္ဖက္က ခဏ အသံတိတ္သြားသည္။
"ဟို…ညေနက် ခဏေလာက္ ေတြ႕လို႕ရမလားဟင္.."
"ဘာကိစၥရိွလို႕လဲ.."
"ဟို…အေရးျကီးတာ ေျပာမလို႕ပါ.."
"ေငြလိုျပန္ျပီမလား..ခိုင္၀င္းဆီက ယူလိုက္.."
"မဟုတ္ပါဘူး…တျခား အေရးျကီး ကိစၥပါ…အကို နဲ႕ ေျပာမွ ျဖစ္မွာ မို႕လို႕ပါ…အခ်ိန္ ခဏေလးပဲ ေပးပါေနာ္….မေတြ႕လို႕ မျဖစ္ဘူး…အကို မလာရင္ ညီမ လာခဲ႕ရမလားဟင္.."
"ဘာကြ…မင္း ငါ႕ကို ျခိမ္းေျခာက္ေနတာလား…ဧကရီ…"
"မဟုတ္ပါဘူး…ဟင္း…အကိုအထင္လြဲေနတာပါ..လာခဲ႕ပါေနာ္…ဟိုတေခါက္ ေတြ႕ခဲ့တဲ႕ ေကာ္ဖီ ဆိုင္နားမွာ ေစာင္႕ေနပါ႕မယ္…"
ေဇာ္ေမာင္ စကားမေျပာနိုင္ခင္ ဖုန္းခ်သြားျပီမို႕ စိတ္ပ်က္စြာ ဖုန္းကို စားပြဲေပၚ ပစ္တင္လိုက္မိသည္။
ဘာလို႕မ်ား ဒီလို ဟာမ်ိဳးနဲ႕ ပတ္သက္ခဲ႕မိပါလိမ္႕..။
ခိုင္၀င္း ကိုေျပာခဲ့တုန္းက ပိုက္ဆံရွင္းေပးလိုက္ရင္ ျပီးသြားမဲ့ကိစၥတဲ႕ေလ..။
ခုေတာ႕ ကိုယ္႕ဖုန္းနံပါတ္ကို ယူထားျပီး တစ္လကို တစ္ခါေလာက္ ဖုန္းဆက္ေနသည္။
အရင္အေခါက္ေတြတုန္းကေတာ႕ ေငြလိုလို႕ ခဏေခ်းပါလို႕သာ ေျပာသည္။
ကိုယ္ကလည္း ေနာက္မပတ္သက္ခ်င္လို႕ အျပတ္သေဘာျဖင္႕ ေငြထုတ္ေပးမိသည္။
ခုေတာ႕ တစ္ဆင္႕တက္လာျပန္ျပီ..။
ခိုင္၀င္းဆီမွာ အလုပ္လုပ္ေနတုန္းမို႕ ေတြ႕ဖို႕ကိုလည္း မလံု..။
ငု၀ါ သိမွာ စိုးရိမ္တာလည္းပါေတာ႕ ေဇာ္ေမာင္႕ တစ္ေယာက္တည္း စိတ္ပင္ပန္းရပါသည္။
ဒီအရႈပ္ထုပ္ ကို ဘယ္လိုေတြ ေျဖရွင္းရမလဲ..။
က်စ္…ဒီေန႕ေတာ႕ ေတြ႕ျပီး တစ္ခါတည္း အျပတ္ေျပာပစ္မည္..။
ေနာက္ ဘယ္ေတာ႕မွ မပတ္သက္ဖို႕နဲ႕ ေရွ႕ဆက္ရင္ တရားစြဲဖို႕..။
အိုး..တရားစြဲဖို႕က ငါက သူ႕ကို…။
ေဇာ္ေမာင္ အေတြးေတြျဖင္႕ပင္ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ ခ်ရင္း လမ္းေပ်ာက္ရျပန္သည္။
"ဆရာ…ဆရာကေတာ္ ေရာက္ေနတယ္.."
"ဟင္.."
ေဇာ္ေမာင္ ရင္တုန္သြားကာ ေခၽြးပင္ စို႕လာသည္။
ထိုင္ခံုကေန ထရပ္လိုက္ေတာ႕ ငု၀ါက အျပံဳးေလးျဖင္႕ အခန္းထဲကို ၀င္လာျပီ..။
"ေမာင္႕ကို ဖုန္းဆက္တာ မရလို႕ ၀င္လာလိုက္တာ.."
"ဟင္..ေျသာ္..ဟုတ္တယ္….ေမာင္ ေစာနက ဖုန္းေျပာေနလို႕.."
ဘယ္သူလဲ…ဘယ္ကိစၥလည္း လို႕ မေမးတက္သည္႕ ငု၀ါ႕ရဲ႕ ရင္႕က်က္တက္တဲ႕ စိတ္ကို ဒီတစ္ခါေတာ႕ ေက်းဇူးတင္ေနမိသည္။
"အလုပ္ကိစၥ အဆင္မေျပလို႕လား ေမာင္.."
"ဟင္…မဟုတ္ပါဘူး..မိန္းမရဲ႕.."
"မသိပါဘူး..ေမာင္ တစ္ခုခု ကို စိတ္ရႈပ္ေနသလိုပဲ…"
"အာ…အလုပ္ကိစၥ စိတ္ရႈပ္ေတာင္ ေမာင္႕မိန္းမကို ေတြ႕တာနဲ႕ ေပ်ာက္သြားျပီ…"
"ဟုတ္ပါျပီ..ညေန ကို ေမေမ တို႕ဆီ သြားမလို႕ လာေျပာတာ…ေမာင္ရဲ႕.."
"ေမေမ ဘာျဖစ္လို႕လဲ.."
"မျဖစ္ပါဘူး..ခမည္းခမက္ေတြေလ…အတူတူ ညစာ စားျကမလို႕…ငု၀ါတို႕ လင္မယားကိုလည္း လာခဲ႕ပါတဲ႕.."
"ဒါဆို…ေမေမ နွစ္ေယာက္အတြက္ ဆင္တူ တစ္ခုခု ၀ယ္သြားရမယ္..မဟုတ္ရင္ ဟိုတစ္ခါလို စိတ္ေကာက္ျကဦးမယ္.."
"ဟီး.ဟုတ္တယ္…ငု၀ါေတာ႕ ေလာ႕ဂတ္ ေလး နွစ္ခု ျကည္႕ထားတယ္…ေမေမျကိဳက္တဲ႕ နွင္းဆီပံုရယ္…မာမီျကိဳက္တဲ႕ ျတိဂံပံုေလးရယ္…အိုေကမလား..ေမာင္..ဒီလိုေလ.."
ငု၀ါက ဖုန္းကို ေရွ႕တိုးျပေပမဲ႕လည္း ငု၀ါ႕မ်က္နွာေလးကိုသာ ေငးေျကာင္ ျကည္႕ရင္း အေတြးမ်ားေနမိေတာ႕
"ျကည္႕ေလ…ေမာင္…မျကုိက္ဘူးလား.."
"မဟုတ္ပါဘူး…လွပါတယ္…ျကိုက္ျကမွာပါ.."
"ေမာင္႕ျကည္႕ရတာ တစ္ခုခု စိတ္ညစ္ေနသလိုပဲေနာ္.."
"အင္း..အလုပ္ကိစၥ နည္းနည္းပါ.."
"ဒါကို ငု၀ါပဲ ၀ယ္လိုက္မယ္ေနာ္.."
"မဟုတ္တာကြာ…ေမာင္၀ယ္ပါ႕မယ္…အဲေလာက္ေတာ႕ ၀ယ္နုိင္ပါတယ္.."
"သိတယ္…အဲဒါေျကာင္႕ ေငြေတာင္ ေခ်ခဲ႕ျပီ…ေနပါဦး..ေမာင္ရယ္…ဘာစိတ္ညစ္စရာ ရိွေနလဲဟင္..ေမာင္႕ကို ျကည္႕ျပီး ငု၀ါလည္း ေမာလာျပီ.."
"အဟင္း..မေမာလိုက္ပါနဲ႕ဗ်ာ…ျပႆနာ အားလံုးကို ေမာင္ ေျဖရွင္း နိုင္ပါတယ္…ေမာင္က ဘယ္သူမို႕လို႕လဲ…ငု၀ါရဲ႕ ေယာက္်ားပါဗ်…"
"အဟင္း..ဟုတ္ပါျပီ.."
ငု၀ါ က ဆိုဖာမွာ ၀င္ထိုင္လိုက္ေတာ႕ ေဇာ္ေမာင္ လည္း လက္ထဲက ဖုန္းမွာ ေပၚေနတဲ႕ ေလာ႕ဂတ္ပံုေလးေတြကို ျကည္႕ေပးရသည္။
.
"ေျပာ…"
"အကို..တစ္ခုခု ေသာက္ဦးမလား.."
"မေသာက္ေတာ႕ဘူး…ဒီနားမွာ ငါ နဲ႕ သိတဲ႕သူေတြ မ်ားတယ္.."
"ေျသာ္..ဟုတ္…တျခားေတာ႕ မဟုတ္ပါဘူး..အကိုနဲ႕ ပတ္သက္ေနေတာ႕ အကိုလည္း သိသင္႕တယ္ ထင္လို႕ ေခၚလိုက္တာပါ.."
"ပိုက္ဆံ လိုျပန္ျပီမလား…"
"……….."
ေဇာ္ေမာင္႕ကို ေသခ်ာ ျကည္႕ျပီး မ်က္ရည္၀ဲလာေတာ႕ ေျပာလိုက္တဲ႕ စကားလြန္သြားတာ အားနာမိသည္။
ဒါေပမဲ႕လည္း မတက္နိုင္ဘူး..။
သူနဲ႕ ပတ္သက္ေနရသေရြ႕စိတ္ေကာ လူေကာ ပင္ပန္းလြန္းပါသည္။
တစ္ခါတည္းသာ ကိစၥ ျဖတ္လိုက္သင္႕ျပီ..။
"ညီမ..အကို႕ကို ေတြ႕ဖို႕ ခ်ိန္းတုိင္း မလာဘူးေနာ္…"
"မင္းလိုခ်င္တဲ႕ ပို္က္ဆံ လြဲေပးေနသားပဲ.."
"အကို႕လို လူတစ္ေယာက္ အတြက္ သံုးေသာင္း ေလးေသာင္းက မေျပာပေလာက္ပါဘူးေနာ္…"
"ငါ မင္းနဲ႕ ပတ္သက္မိတာ ေဆးမိၿပီး လူစိတ္ေပ်ာက္ေနလို႕..ေနာက္ျပီး…တန္ရာတန္ေၾကး ပိုက္ဆံလည္း ေပးထားျပီးသားဆိုေတာ႕ ထပ္ျပီး ပတ္သက္စရာ မလိုေတာ႕ဘူးလို႕ ငါထင္တယ္…မင္းဆီမွာ ငါ႕ဖုန္းနံပါတ္ ရိွေနတာေတာင္ ပါဆင္နယ္ အရ ေဘာင္ေက်ာ္ေနျပီ…ငါတို႕ အလုပ္တစ္ခု တူတူ လုပ္ခဲ႕တာပဲမလား…အလုပ္ျပီးရင္ ပတ္သက္စရာ အေျကာင္း မရိွေတာ႕ဘူးေလ…မင္း က အကန္႕ေတြ ေက်ာ္ေနျပီ.."
"အဟင္း…အကိုက မထင္ထားေလာက္ေအာင္ကို ေသြးေအးတာပဲေနာ္…အကို႕ဘက္က အဲလိုပဲ တကယ္သေဘာထားတာလား….ညီမကို တစ္ျကိမ္ တစ္ေခါက္ေလာက္ေတာင္ သတိမရမိဘူးလား…ညီမ ဖုန္းေခၚလိုက္ရင္ ေတြ႕ခ်င္စိတ္ မျဖစ္ဘူးလား..ညီမ အေျကာင္းေတြးမိရင္ အားနာစိတ္မ်ိဳး မျဖစ္ဘူးလား.."
"ငါ ေငြေပးျပီး အိပ္တာ မင္းတစ္ေယာက္တည္း မဟုတ္ဘူး…ဧကရီ.."
"ညီမ က -ာသယ္မွ မဟုတ္တာ…"
ေဇာ္ေမာင္ ျကားလိုက္ရတဲ႕ စကားရိုင္းရိုင္းေျကာင္႕ မ်က္လံုးျပဴးသြားကာ စိတ္ထဲက လည္း အေတ္ာေလး ၇ြံသြားသည္။
"အကိုက အဲလို ေျပာမွ သေဘာေပါက္မွာမလား…ညီမ အလုပ္က ဧည္႕ျကိဳ…ညီမ က အပ်ိဳ စစ္စစ္…အကို က မုဒိမ္းက်င္႕ခဲ႕တာေလ…"
"………"
"အကို က တရားဥပေဒ နဲ႕ ရွင္းခ်င္တာလား.."
"ဘာ…"
ေဇာ္ေမာင္ မ်က္လံုး အစံု ျပဴးက်ယ္သြားကာ ေဘးပတ္၀န္းက်င္ကိုလည္း အထိတ္တလန္႕ အကဲ ခတ္မိသည္။
"ဒါေတာင္ အကို က အလုပ္လို သေဘာထားပါတဲ႕လား….ဟြန္႕…ညီမ ဘာအလုပ္လဲ သိခ်င္ရင္ အကိုသူငယ္ခ်င္းကို ေမးျကည္႕ပါ…သူခ်ိတ္ေပးတဲ႕ ဘယ္သူနဲ႕မွ ညီမ မအိပ္ခဲ႕ဘူး…အကို ေျပာလိုက္ကတည္းက ညီမ ဘ၀ကို အခက္အခဲေတြျကားကေန ရုန္းကန္ခဲ႕ရေပမဲ႕ အဲ႕အလုပ္မလုပ္ခဲ႕ဘူး..အကိုနဲ႕ျဖစ္ခဲ႕တဲ႕ ကိစၥမွာလည္း..သူက ပိုက္ဆံေပးေပမဲ႕ ညီမ မယူခဲ႕ဘူး…ဒါေၾကာင့္ အလုပ္လိုမ်ိဳး ပတ္သက္ခဲ႕တာ မဟုတ္ဘူး…."
"မင္း…မင္း….အဲတုန္းက ဘာလို႕..ဘာလို႕…"
"ပြင္႕ပြင္႕လင္းလင္း ေျပာရရင္…ညီမလည္း စိတ္ယိုင္ေနလို႕ပါ….ညီမ ဘက္ က အမွားလည္း ပါပါတယ္..ဒါေပမဲ႕ အကို ေျပာသလိုမ်ဳိး အလုပ္လိုမ်ိဳး ျဖစ္ခဲ႕တဲ႕ ကိစၥ မဟုတ္ဘူး…"
ေဇာ္ေမာင္ စိတ္ပ်က္စြာျဖင္႕ ထိုင္ခံုကို တစ္ကိုယ္လံုး ပစ္မွီ ခ်လိုက္ကာ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ ခ်မိသည္။
"ကဲေျပာ…မင္းက ငါ႕ကိုမုဒိမ္းမႈ နဲ႕ တရားစြဲမွာလား…ေထာင္ခ်မွာလား..ဘာလုပ္မွာလဲ..ဘာေျပာဖို႕ ငါ႕ကို ေခၚတာလဲ.."
"အကိုက အဲလို လြယ္လြယ္ အညံ႕မခံဘူးဆိုတာ ညီမ သိပါတယ္…အကို က ညီမရဲ႕ ေက်းဇူးရွင္ ျဖစ္ခဲ႕တယ္ဆိုလည္း မမွားပါဘူး.."
"အဲေတာ႕…မင္း ျခိမ္းေျခာက္တိုင္း ငါက ေျပးလာေနရမယ္ေပါ႕…အဲလိိုလား.."
"ညီမ အကို႕ ကို မျခိမ္းေျခာက္ဘူး…အကို႕ဆီက ေတာင္းပန္တဲ႕ စကားျဖစ္ျဖစ္….အားနာတဲ႕ စကားျဖစ္ျဖစ္ ျကားခ်င္လို႕ အေျကာင္းရွာျပီး ဖုန္းဆက္ခဲ႕တာပါ…အကိုက ပိုက္ဆံေပးျပီး အျပတ္ျဖတ္တယ္…အဲဒါ ညီမကို ေစာ္ကားေနသလိုပဲ.."
"အိုေက….ငါ မွားတယ္…ေတာင္းပန္တယ္ ရျပီလား…ေနာက္တစ္ခါ မင္းနဲ႕ ထပ္မေတြ႕ခ်င္ေတာ႕ဘူး..ဧကရီ….မင္း ဘာလိုခ်င္လဲ တစ္ခါတည္းေျပာပါ….မင္းနဲ႕ ပတ္သက္ေနရတာ ငါ ပင္ပန္းတယ္…."
မ်က္ရည္ေ၀႕ေနတဲ႕ မ်က္၀န္းေတြက ေသြးေျကာနီေတြ လ်က္ျဖာလာကာ နႈတ္ခမ္းကလည္း တစ္ခ်က္ ျပံဳးသြားသည္။
"ခုေတာ႕ မရေတာ႕ဘူး..အကို….ညီမမွာ ကိုယ္၀န္ရိွေနျပီ.."
"ဘာ…."
ေဇာ္ေမာင္႕ နားထဲမွာ မိုးျခိမ္းသံ အက်ယ္ေလာင္ဆံုး ျကားလိုက္ရသလို နားေတြ အူသလို ျဖစ္ျပီး တစ္ကိုယ္လံုးမွာ ျကက္သီးေမြးညွင္းထသြားသည္။
မျဖစ္နိုင္ဘူး..။
သူနဲ႕ကိုယ္ တစ္ခါ တည္း ပတ္သက္ခဲ႕တာပဲ…။
ေနာက္ျပီး သူ႕လို မိန္းမ ဆီမွာ ကိုယ္၀န္ရိွေနတယ္ဆိုတာ..။
"မင္း ..မင္း…ငါ႕ကို ေနာက္ တမ်ိဳး ျခိမ္းေျခာက္ျပန္ျပီလား.."
"အကို႕လို သူေဌး တစ္ေယာက္ကို မဟုတ္ပဲနဲ႕ လုပ္ျကံေျပာရဲပါ႕မလား..အကိုရယ္….ညီမ ဘ၀မွာ အကို တစ္ေယာက္တည္းနဲ႕ ပတ္သက္ခဲ႕ဖူးတယ္…ခု ပံုမွန္ မဟုတ္တာ သတိထားမိျပီး စစ္ျကည္႕လိုက္ေတာ႕ ရိွေနျပီ…အကို႔အျမင္မွာ ညီမလို မိန္းမ တစ္ေယာက္က ဒီကိစၥ ျဖစ္တာ မဆန္းဘူးလို႕ ေတြးေနမယ္မလား..ညီမကိုယ္ ညီမ သိတယ္…ဒီကိုယ္၀န္က အကိုနဲ႕ ရတဲ႕ ကိုယ္၀န္ အကို႕ ရင္ေသြး… အပ်ိဳမိန္းကေလး တစ္ေယာက္ အေနနဲ႕ မလိုခ်င္ဘူး..ဖ်က္ခ်ပစ္လိုက္ခ်င္ေပမဲ႕ မလုပ္ရက္ဘူး..အကို သိသင္႕တ.ယ္ ထင္လို႕ ေျပာျပတာပါ…ဒီကေလးကို ညီမ ရေအာင္ ေမြးမယ္..ဒါေပမဲ႕ အေဖ မရိွတဲ႕ ကေလး ေတာ႕ အျဖစ္မခံနုိင္ဘူး…"
"မင္း ဘာကို ဆိုလိုတာလဲ…ကေလးရိွေနလို႕ မင္းကို ငါက ယူရမယ္လို႕ ေျပာတာလား…ေသလိုက္…မင္းကိုေကာ ကေလးကိုေကာ လံုး၀ မယူနုိင္ဘူး…"
"အကို အဲလို ေျပာမွာ သိတယ္…အကို႕မိန္းမကို အကို အရမ္းခ်စ္တာေလ…တျခား မိန္းမ တစ္ေယာက္ကို တရား၀င္ ဘယ္ယူ႕ပါ႕မလဲ..ဒါေပမဲ႕ ညီမ ကေလးေမြးျပီးတဲ႕ အထိေတာ႕ အကို႕ဆီက အကူအညီလိုတယ္..အကိုနဲ႕ ပတ္သက္ေနရဦးမွာပဲ…မျကာခင္ ဗိုက္က ထြက္လာေတာ႕မယ္..ပတ္၀န္းက်င္ကို ရင္မဆိုင္ရဲဘူး..ျပီးေတာ႕…အကို႕ကိုလည္း ယူမယ္လို႕ စိတ္ထဲမေတြးထားပါဘူး…အကို မယံုရင္ ကေလးေမြးျပီးတဲ႕အခါ စစ္ေဆးျကည္႕လို႕ရပါတယ္…ျပီးေတာ႕ ကေလးကို ညီမ ယူမသြားပါဘူး..ေမြးျပီးတာနဲ႕ ထားခဲ႕ပါ႕မယ္…အကို႕ဘ၀ထဲက အျပီးအပိုင္ ေပ်ာက္သြားေပးမယ္လို႕ ကတိေပးပါတယ္..ဒီအခ်ိန္ ကာလေလးမွာေတာ႕ နွမသားခ်င္းကို ကူညီတယ္လို႕ သေဘာထားျပီး ညီမကို ကူညီေပးပါေနာ္…ေတာင္းပန္ပါတယ္…"
" …………"
ေဇာ္ေမာင္႕ေရွ႕မွာ ေခါင္းငံု႕ ငိုေနတဲ႕ မိန္းမကို ျကည္႕ရင္း စိတ္ပ်က္စြာ အျကည္႕လြဲမိသည္။
ကိုယ္႕ရဲ႕ ေသြးသားကို ဘယ္လိုမွ မရင္းနီီးခဲ႕ဖူးသည္႕ မိန္းမက ကိုယ္၀န္ေဆာင္ထားရသည္တဲ႕..။
စိတ္ပ်က္စရာေကာင္းလိုက္တဲ႕ တိုက္ဆိုင္မႈပဲ..။
ကိုယ္႕ရင္ေသြးဆိုတဲ႕ အသိထက္ ငု၀ါအတြက္သာ အေတြးက ပိုေနသည္။
ငု၀ါနဲ႕သာ ျပႆနာ ျဖစ္ရမယ္ဆို ရင္ေသြးဆိုတာကိုလည္း မလိုခ်င္ေတာ႕ပါဘူး..။
နားလည္ေပးတက္တဲ႕ မိန္းမ ဆိုေပမဲ႕လည္း ခုလို သားသမီး လြယ္ခိုင္းထားတာ သိရင္ေတာ႕..။
ေဇာ္ေမာင္ စိတ္ေတြ ရႈပ္ေထြးေနာက္က်ိေနသည္။
.
"မင္း ဒီမွာေနရမယ္…"
"ဟုတ္…အကို.."
"ေျခာက္လႊာမွာ ဘာလို႕ ထားတာလဲ သိလား.."
"ရွင္.."
"အေရးေပၚ အေျခအေနက လြဲလို႕ မင္း ဒီအခန္းထဲက လံုး၀ မထြက္ရဘူး..မင္း မွာ ေျကာက္ရတဲ႕ ပတ္၀န္းက်င္ ရိွသလို ငါ႕မွာ လည္း ဂုဏ္သိကၡာ ရိွတယ္.."
"ဟုတ္ကဲ႕…ညီမ နားလည္ပါတယ္…"
"ငါ တစ္ပတ္ တစ္ခါ စားစရာ နဲ႕ လိုအပ္တာေတြ လာပို႕ေပးမယ္…"
"ဟုတ္ကဲ႕.."
"တစ္ခုခု လိုအပ္လို႕ ဖုန္းဆက္ခ်င္ရင္ ေန႕ခင္း ဆယ္႕တစ္နာရီ ကေန ဆယ္နွစ္နာရီ အတြင္းပဲ ဆက္ရမယ္…"
"ဟုတ္ကဲ႕….ေျသာ္…အေရးေပၚ တစ္ခုခု ျဖစ္ရင္ေကာဟင္.."
"စာပို႕…စာပို႕မယ္ဆိုလည္း အမ်ားျကီးေရးစရာမလိုဘူး…စတားေလးလံုးပဲပို႕..အဲဒါ တကယ္ေသေရးရွင္ေရး ျဖစ္မွ ပုိ႕ရမွာေနာ္…တျခားအခ်ိန္ ပို႕မိရင္..မင္းမွာ ဒုတိယ အျကိမ္ အခြင္႕အေရး ရိွမွာ မဟုတ္ဘူး.."
"ဟုတ္ကဲ႕…"
"ငါသြားမယ္.."
"ဟုတ္ကဲ႕…အကို..ေက်းဇူးတင္ပါတယ္.."
အိမ္အခန္း တံခါးကို လိုက္လာေတာ႕ ေဇာ္ေမာင္ ရပ္တန္႕လိုက္သည္။
"အခန္းတံခါးေတြနားမွာလည္း မေနနဲ႕…"
"………"
ေခါင္းညိတ္ျပီး ရပ္က်န္ခဲ႕ေတာ႕ တံခါးကို ေဆာင္႕ပိတ္ျပီး ေလွကားေတြကို အေျပးအလႊား ဆင္းလာခဲ႕လိုက္သည္။
ကိုယ္၀န္ကို မယံုလို႕ သူတို႕ အေဆာင္ဘက္က ေဆးခန္းကို အတူတူ သြားျပီး ထပ္စစ္ျကည္႕ေတာ႕ ကိုယ္၀န္က သံုးလရိွေနျပီ..။
ေတာက္…။
ေဇာ္ေမာင္ ကားေပၚ ေရာက္တာနဲ႕ အံျကိတ္ျပီး လက္သီးျဖင္႕ ကားလက္ကိုင္ကို ထုလိုက္သည္။
ေသာက္တလြဲေတြ…။
.
"ဒီမွာ…ေရာ႕.."
"၀င္ဦးေလ…အကို.."
"ငါ အလုပ္ရိွတယ္…"
"……….."
ေမွာင္ေနတဲ႕ အခန္းထဲကိုေတာင္ တစ္ခ်က္ မျကည္႕ပဲ တံခါး၀ကေနပဲ လက္လွမ္းျပီး ေပးလိုက္သည္။
ေခါင္းညိတ္ျပီး လက္လွမ္းယူလိုက္ေတာ႕ မွ စိတ္သက္သာသြားကာ ေနာက္ကို တစ္လွမ္းဆုတ္လိုက္သည္။
"သြားမယ္.."
"ဟုတ္…ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ အကို.."
ေဇာ္ေမာင္ လိုအပ္တာေတြ ကို ပို႕ေပးေပမဲ႕ ေလွကားေတြကုိ တက္လာခ်ိန္ တခါတည္း ဖုန္းျကိဳဆက္ထားသည္။
အေပၚေရာက္တာနဲ႕ တံခါးဖြင္႕ျပီး လက္ထဲက ပစၥည္းေတြကို ကမ္းေပးလိုက္သည္။
ႏွမခ်င္း စာနာျပီးေတြးရင္ေတာ႕ ရက္စက္သလို ရိွေပမဲ႕လည္း ငု၀ါကို အားနာလို႕ လံုး၀ စိတ္ထဲ မထည္႕ပဲ ထားသည္။
ဝန္ထမ္းေတြကိုလည္း မခိုင္းရဲလို႔ ကိုယ္တိုင္
ဒီလို လာရတာေတာင္ စိတ္ေတြ ဘယ္ေလာက္ ပင္ပန္းေနျပီလဲ..။
ေဇာ္ေမာင္ ကားေမာင္းေနခ်ိန္ ငု၀ါ ဆီက ဖုန္း၀င္လာသည္။
"ေမာင္…"
"အင္း…ေျပာေလ..မိန္းမ…"
"ေမာင္ ပန္းစည္းမွာျပီး လာမယူလို႕တဲ႕…ပို႕ခိုင္းရမလား ဖုန္းဆက္တယ္…ငု၀ါ ပို႕ခိုင္းလိုက္ျပီ သိလား.."
"အိုး..က်စ္..ေဆာရီး..မိန္းမရယ္..ေမာင္ နည္းနည္း အလုပ္မ်ားေနလို႕…ေဆာရီးပါ…"
"ေမာင္ကလည္း ဘာလို႕ အဲေလာက္ေတာင္းပန္ေနတာလဲ…သူစိမ္းေတြက်ေနတာပဲ…"
"အဟင္း..ေမာင္က အျပစ္လုပ္ထားသူေလ.."
"ပန္းစည္းေလးေမ႕တာကိုပဲ အျပစ္လို႕ေျပာရင္ ငု၀ါက မိန္းမျကမ္းျကီး ျဖစ္ေကာေပါ႕လို႕…"
"ေမာင္႕ မိန္းမက မိန္းမျကမ္း မဟုတ္ပါဘူး..ခ်စ္ဖို႕ေကာင္းတဲ႕ မိန္းမလွေလးပါ…"
"အဟင္း..ဟုတ္ပါျပီ..ဒါပဲေလ..ေမာင္…ညေန မွ ေတြ႕မယ္.."
"အိုေက.."
ေဇာ္ေမာင္ ဖုန္းခ်လိုက္ျပီး သက္ျပင္း တစ္ခ်က္ ခ်လိုက္မိသည္။
ေမာင္႕ကို ခြင္႕လႊတ္ပါ မိန္းမရယ္..။
ကေလးေမြးျပီးရင္ေတာ႕ ေမြးစားဖို႕ဆိုျပီး အိမ္ေခၚသြားလိုက္ရင္ ကိစၥ ျပီးျပီ..။
သားသမီး မရနိုင္သည္႕ ငု၀ါ နဲ႕ ကေလးေလး သံေယာဇဥ္ ျဖစ္ျပီး အခ်ိန္ျကာလာေတာ႕မွ အျဖစ္မွန္ေတြ ၀န္ခံရမည္။
ဒီလိုဆို ငု၀ါ ခြင္႕လႊတ္ေကာင္းပါရဲ႕..။
YOU ARE READING
စံျပ
Short Storyစာမေရးခ်င္ဘူး စာေရးခ်င္တယ္ တေန႔ကို ေျခာက္ခါေလာက္ ေဂါက္ေၾကာင္ျဖစ္ၿပီး ေလၽွာက္ေရးထားတဲ့စာေတြကို မဖတ္ေစခ်င္ဘူး ဖတ္ေပးတယ္ ဆိုေတာ့လည္း ေက်းဇူးအထူးတင္ရပါတယ္။ ခံစားမႈ အာရံု အေျပာင္းအလဲ ျဖစ္တာေပါ့ေလ။ အစစ အရာရာ ဂရုစိုက္ၾကပါေနာ္။