Kapak için War Angels Photoshopa teşekkür ederim.Bu Cumartesi yeni bölüm gelmeyebilir.İnternet sorunları.Bu bölüm kısa çünkü 10.bölüm uzundu.Normalde bunu yayınlamayacaktım ama sonra yayınlamaya karar verdim.Multimedia için Maria Photoshopa teşekkürler.
Ben hala olayın şokunu yaşarken Andy aynadan çıkıp yanıma ulaşmıştı.Moron moron baktığımı anlayınca eski halime dönmeye çalıştım.
“ Ne duruyorsun Alanis ? Gelsene.”
“ Sen az önce aynadan mı geçtin ? “
Andy şaşkınlığımın sebebini öğrenince hafif sırıttı.
“ Bunlara alışmalısın bence.Çünkü daha inanılmazları da var.”
Elimi tutarak beni çekiştirmeye başlayınca bir an panik oldum.Belki ben geçemezdim.Ya başımı filan çarparsam ? Alnımda büyük bir kızarıkla dolaşamazdım.Andy düşüncelerimi duymuş gibi beni cevapladı.“ Sadece savaşçıların geçebileceği özel bir geçit.Sen de savaşçı olduğun için geçebilirsin.”
Yaptığı açıklama sayesinde içim biraz da olsa rahatlamıştı.Aynadan geçerken bedenim gıdıklanırken kollarım acıyordu.Aynanın öbür tarafında büyük bir kütüphane , birkaç masa vardı.Andy’in peşinden giderken etrafa meraklı bakışlarımı atıyordum.Burası nasıl oluşmuştu ki ?
“ Alanis otur şuraya başlıyoruz.”
“ Tüm dikkatimle seni dinliyorum.”
“ Şimdi Forces’le başlıyoruz.Forces,bir tür geçit.Ruhlar dünyasına açılan bir kapı diyelim.Eğer pergosların eline geçerse her şey cehenneme döner.O yüzden elimizden geldiğince burayı korumalıyız.Çünkü Forces’in girişi buradan yapılıyor.Buraya sadece savaşçılar girebilir.Morgan’ın bize bıraktığı en büyük hediye burası sayılır..Her türlü tesisat bulunması bizim için büyük bir avantaj.Başka ne cevaplamalıyım madam ? “
Forces konusunda hayallerim suyu düşmüştü.Ben harikalar diyarına açılan bir kapı bekliyordum.Ölmüş sürtükler dünyasına açılan bir geçit değil.Ama sonuçta masallarda yaşamıyorduk.
“ Morgan öldü mü ? “
“ Hayır,yani kısmen.Ordotosla olan savaşta Morgan’ın asası kırılınca, Morgan çok zayıflamış.Sonra Ortodos ,Morgan’ı zindana hapsetmiş.Araştırdığım tüm kitaplarda zindanın yerini bulamadım.Bu yüzden pergoslarla olan savaşı kazanıp Ortodos’a ulaşmalıyız.”
İşte şimdi beynimdeki yapboz parçaları tek tek yerine oturuyordu.“ Morgan’ı kurtarınca ne olacak ? “
“ Eski yaşantımıza geri döneceğiz.Ne kadar zor olsa da. “
İşte bu tam bir sürpriz olmuştu.Eski yaşantıma dönmek istemiyordum.Yeniden canlı canlı ölmek istemiyordum.Ama elimden ne gelirdi ki ? Bu hikayenin başrolü bile değildim.Zavallı, ruhu ölü kız olmak…Hayır! Birkaç şey değişecekti.Değişmeliydi.Eskisi gibi olmamalıydı.Babasının ihanetinin etkisi altında olan kızı görmemeliydim.
“ Çok zavallıyım.”Kendi kendime mırıldandığımı sanarken muşmula suratın bakışları beni bulunca başımı başka yere çevirdim.
“ Alanis,taşını bulduğundan beri senin bir şeyler anlatmanı bekliyorum.Hala suskunsun.Senin yaran ne ? Belki de anlatmalısın.Çünkü kafan karışıkken gücüne odaklanabileceğini sanmıyorum.Eğer,anlatmak istersen…Dinlerim.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORCES(ASKIDA)
FantasyEfsaneye göre ; 1234 yılında Poloro'da büyük bir savaş olmuştur. Morgan ve Ortodos arasında gerçekleşen bu savaşta Morgan yenilmiştir.Savaşta Morgan'ın elindeki asada bulunan taşlar,Forces'in anahtarıdır.Ortodos'un asayı kırması sonucu anahtar 6 ta...