Karakter Listesi

26 5 4
                                    

¤¤¤ Bu bir yeni bölüm değildir. ¤¤¤

Merhaba canlarım, yeni bölüm Cumartesi günü gelecek.Şimdi neden dün gelmedi? Sorusunu soracaksınız.Gelmedi çünkü kendime biraz zaman ayırdım.Sakın bunu bencillik olarak düşünmeyin.

Tüm hakları saklıdır.
Tüm hakları şahsıma aittir.
Kitabın herhangi bir çalıntı veya kurgu hırsızlığı dahilinde kurulsal işlemin başlatılacağından emin olabilirsiniz.

Şimdi sizlerle birlikte kitabımızda ki karakterleri tanıyacağız.

~~~~~~~~~~¤~~~~~~~~~~~

Alanis Twets

Annesi mimar, babası iş adamı.19 yaşında.Babasının 2 sene önce annesini aldatması üzerine Alanis'in bir takım psikolojik sorunları oluşmuş.Annesi,aldatığını öğrendikten sonra Alanis'i de alarak Poloro'da ki annesinin yanına yerleşmiştir.Alanis' in önceki yaşadığı ülke Floria'dır.Alanis telekenzi gücüne sahiptir.Yani düşünce gücüyle cisimleri hareket ettirebiliyor.Aslında kişiliği sevecen ve cana yakın olsa da damarına basıldığında inatçı ve huysuz olabiliyor.Morgan'ın savaşcısı olmanın kendine bir olgunluk getirdiğini düşünüyor.Diğerlerinin aksine yaşadıkları zorluklarda sakin kalmak yerine heyecanı seçmesi onu sevindiriyor.Eski zamanlarda birçok güvensizlik problemi olsa da bu sıralar gayet sağlıklı durumda.

Andy David Meckan

Andy,22 yaşındadır.Hayatı boyunca olmak istediği meslek doktorluktu ama savaşçı olunca bu hayali yok oldu.Andy'in beynindeki ve kalbindeki yaralar onun küçüklüğüne kadar gider.Babası annesini her zaman döverdi.Hatta bir noel gecesi babası annesini döverek zavallı hamile kadının bebeğinin düşmesine sebep olmuştu.Sonra kardeşi Emily.Emily maalesef pergoslar tarafından parçalanarak hayatını kaybetti.

Jack Quelleans

21 yaşında.Yoksul ailenin tek çocuğu. Carly Jordan ile sevgili. Duvarlardan geçebilme özelliğine sahip. Andy'i öz kardeşi olarak görüyor.

Carly Jordan

20 yaşında.2 yıl önce ailesini bir yangında kaybetmiş.Kurtulan tek kardeşi imiş.Taşını ve sevgilisi Jack'i bulmadan önce uyuşturucu bağımlısıymış.Morgan'dan aldığı güç ise düşünceleri duyabilmesi.İlk başlarda yaralansa bile artık bu küçük şeyleri aşmış durumda.Alanis' i kız kardeşi gibi görüyor.

Kevin Chaue

20 yaşında.Poloro lisesinde okuyor ve büyükbabasının yanında kalıyordu.Rosalie'ye vurulduktan sonra onunla birlike Fransa'ya taşınmıştır.Rosalie'ye aşık olsada ona bunu söyleyememiştir.Yakın zamanlarda bu iki aşık sevgili olmuştur.

Rosalie Deresteia

Babasını küçükken savaşta kaybetmiştir.Annesi ile birlikte Seattle'da yaşarken Fransa da istediği okulu kazanarak oraya taşınmıştır.Fransa'da okurken bir gün Poloro'ya teyzelerinin yanına gittiği zaman taşını bulmuştur.İlk başlarda geleceği görebilme gücü onu yorsa da artık bu durumdan çok memnun.Kevin Chaue'ye aşıktır.

Emily Twets

Alanis'in annesi.38 yaşında,mimar.Kocası ile aşk evliliği yapmış.Alanis ikinci çocuğu.İlk çocuğu olan Mike,9 aylıkken ölü doğmuştur.Aldatan kocası ile boşanma davaları sürüyor.

Ronald Twets

Alanis'in babası.42 yaşında,iş adamı.Daha 2 sene öncesine kadar evine, karısına ve çocuğuna bağlı bir baba iken nefsine yenik düşmüş ve karısını aldatmıştır.Her ne kadar kızını canı pahasınada sevse daha fazla onu üzmemek için uzak davranmaktadır.İnatçı, kibirli ve fakirlere fobisi olan bir kişiliktir.

Marget Selsy

Alanis'in büyükannesi.62 yaşındadır.Maroon 5 grubunu çok severken en sevdiği müzik tarzı rockdır.Küçüklüğünde ve gençliğinde yapamadığı tüm çılgınlıkları şu zamanda yapmaktadır.İdolü, Victoria's Secret'da ki Adriana Lima'dır.

Fredick Momasy

Ortodos'un uzak kökenli kuzenidir.2 tane ikiz kız kardeşi vardır.Annesi ve babası onu küçükken yetimhaneye bıraktığı için psikolojik sorunları var.Morgan'ın savaşçılarından nefret ediyor.Bir zamanlar Carly'e aşıktı ama artık içinde sadece bir hoşlantı var.

Daniel Worley

Zengin bir ailenin şımarık tek oğlu.Uyuşturucu ve sigara bağımlısı idi.Pergos olduktan sonra bu alışkanlıklarını bıraktı.Fredick'in verdiği her türlü pisliği yapıyor.Şu zamanlarda Beatrice McClain adında bir kadına aşık.

Beatrice McClain

Ailesini 2 sene önce trafik kazasında kaybetti.İçten pazarlıklı ve çıkarcı bir kişiliği var.Bir zamanlar en yakın arkadaşı Alanis iken Beatrice popüler olmak adına arkadaşını harcadı.Daniel Worley'e aşık.

Geriye kalan yardımcı karakterleri şu anda anlatmama gerek olduğunu sanmıyorum. Zaten ileriki bölümlerde onları daha iyi tanıyacağız.

FORCES(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin