17 .Bölüm ∞

97 6 13
                                    

Y/N; İlk önce 1 haftadır bölüm gelmediği için üzgünüm.Nedense bir türlü ilham gelmedi.Umarım bana kızmamışsınızdır.Yeni bölüm benim hiç hoşuma gitmedi.Ama belki siz beğenirsiniz.

  Multimedia Alanis' in Andy'i çektiği resim bence o kısma geldiğiniz de mutlaka bakın.


"Doğruluk mu?Cesaretlik mi?"

"Doğruluk."

  Tüm takım toplanmış d-c oynuyorduk.Her ne kadar başta bu çocukça fikre gülsem de şimdi eğleniyordum.

"Evet Alanis hanım.Bugün Kevin'a çelme taktığınız doğru mu? "

"Ne? Hayır."

  Bugün yaptığımız rövanşlarda Kevin'ı yenmiştim.O da kendine yediremeyip beni hile yapmakla suçlamıştı.

"Hadi çevir."

  Bu sefer karşı karşıya gelen iki isim Rosalie ve Carly'di. Carly'in bakışlarından sinsilik akarken Rosalie şimdiden terlemeye başlamıştı.

"Söyle bakalım Rosalie, D mi C mi?"

"Cesaretlik."

  Masadan destekleyen nidalar yükselirken Carly testere moduna bürünerek konuşmaya başladı.

"I wanna play a game!"

"İçinde bir yerde,bir psikopat olduğunu biliyordum Carly."

"Kes sesini ahmak Kevin,yoksa kafanı yere meze yaparım."

"Oho bu kendini iyice kaptırmış."

"Neyse ya hadi ne isteyeceksin Carly."

"Kevin'a olan hislerini açıkla."

  Ben dahil herkes öksürmeye başlayınca Carly kısa bir kahkaha attı.

"Hadi ama yapamassan 1 gece boyunca fareli bodrumda kalacaksın."

"Ne fare mi!"

"Evet hadi şimdi öt bakalım."

"B-ben-"

"Biliyorum Rosalie benden hoşlanıyorsun.Bende senden hoşlanıyorum."

  Kevin'ın ani itirafıyla ağzımız aralanırken Rosalie yaşlı gözlerle Kevin'a bakıyordu.

Daniel'den;

  Depo kapısından içeri girerken Fredick'in bana vereceği cezayı düşünüyordum.

"Buraya gel."

  İğrenç sesi depoda yankılanırken temkinli adımlar ile yanına ilerledim.

"Duydum ki başarısız olmuşsun."

"Kız sandığımızdan daha akıllı çıktı."

"Ya da senin salaklığındı."

"Cezam ne onu söyle."

"Birini ayartmanı istiyorum."

"Adı ne?"

"Beatrice Homel."

Alanis'ten;

"Carly omuzlarıma masaj yapar mısın?"

"Tamam sen  uzan birazdan geliyorum."

  Rövanşlardan sonra gerçekten çok yorulmuştum ve iyi bir masaja ihtiyacım vardı.Omuzlarımda baskı hissederken yavaş yavaş gevşemeye başladım.

"Carly sen masaj işinde gerçekten iyimişsin."

"Carly sandığın için kırılmalı mıyım? Yoksa iyi olduğumu söylediğin için sevinmeli miyim? Bilemedim."

FORCES(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin