Στο προηγούμενο:
Ένιωσα κάποιον να μου χαϊδεύει το μάγουλο ενώ αφαίρεσε από το το πρόσωπο μου μια τούφα μαλλιών που είχε πέσει. Ο Laurence στεκόταν από πάνω μου ενώ μου χαμογελούσε με τον ίδιο χαμόγελο όπως πάντα.Σήκωσα τον σώμα μου και απομακρύνθηκα από εκείνον. Γύρισα και κοίταξα το μέρος και πρόσεξα ότι όλοι είχαν κοιμηθεί που αυτό σήμαινε ότι ήταν σειρά μου να κρατήσω σκοπιά μαζί του.
Τώρα:
Έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από τότε που φτάσαμε εδώ όλα φαίνονται να κυλούν ήρεμα. Ο αστράγαλος μου έχει πλήρως γιατρευτεί,πράγμα που μας επιτρέπει να ελέγξουμε και τους υπόλοιπους ορόφους για walkers ή για οποιονδήποτε άλλο κίνδυνο. Όπως πάντα έχουμε χωριστεί σε ομάδες για να καλύψουμε περισσότερο έδαφος. Τους ορόφους 3 και 4 έχουν αναλάβει εγώ, η Rachel,ο Eugene και ο Samuel ενώ τους 1 και 2 ο Zion,η Jessie,η Cleo και η Miranda. Οι υπόλοιποι είχαν παραμείνει στον όροφο όπου είχαμε κατασκηνώσει ως τώρα.
"~LOVE ME,LOVE ME,LOVE ME,LOVE ME, MORE~" .
"~THAN YOU POSSIBLY CAN ITS NOT THAT COMPLICATED NO MATTER WHAT THEY SAY YOU WILL NEVER MEET ANOTHER ME!~" ο Eugene και ο Samuel άρχισαν να τραγουδούν καθόλη την διάρκεια τις εξερεύνησης των ορόφων αγνοώντας τον κίνδυνο που μπορούσε να παραμονεύει.
"Θα σκάσετε επιτέλους?! Δεν φτάνει που αναγκάστηκα να είμαι στην ίδια ομάδα με εσάς πρέπει να ανεχτώ και την βλακεία σας!" Είπε η Rachel η οποία νευρίαζε όλο και περισσότερο όσο περνούσε η ώρα.
"Ω έλα τώρα Ray νόμιζα ότι ήσουν καλύτερη από αυτό. Που πήγε η Rachel που το μόνο που την ένοιαζε ήταν να περνάει καλά?" Είπε ο Eugene ενώ πήρε μια λυπημένη έκφραση.
"Ίσως αν η ζωή μου δεν απειλούνταν θα ήμουν αυτή που ήμουν" απάντησε ενώ έβαλε τα χέρια της στην μέση της.
Αποφάσισα να τους αγνοήσω και να κοιτάξω τα υπόλοιπα δωμάτια που μας είχαν μείνει ώστε να τελειώνουμε. Τα δύο από τα τρία δωμάτια που δοκίμασα δεν περιείχαν τίποτα το ενδιαφέρον εκτός από καταστραμμένα και ληγμένα αντικείμενα. Το δωμάτιο στο τέλος του διαδρόμου ωστόσο έλεγε με μεγάλα γράμματα "ΑΣΦΆΛΕΙΑ" προσπάθησα να ανοίξω την κλειστή πόρτα η οποία αποδείχτηκε κλειδωμένη.
"Εε Sky βρήκες τίποτα εκεί πίσω?" Άκουσα τον Samuel να φωνάζει από πίσω μου.
"Τίποτα χρήσιμο"
"Πφφ δηλαδή όλο αυτό ήταν μάταιο" απάντησε ο Eugene με αναστεναγμό ενώ έβαλε το κεφάλι του στον ώμο μου.
"Είναι και το δωμάτιο της ασφάλειας που θα μπορούσαμε να βρούμε κάτι αλλά δυστυχώς είναι κλειδωμένο" είπα ενώ προσπάθησα να τον βγάλω από τον ώμο μου.
"ΧΑ-ΧΑ υποκλιθείτε στο ταλέντο μου απλοί θνητοί" είπε ο Samuel καθώς έβγαλε το όπλο από την θήκη του.
"Όχι περίμενε Samuel!" πριν προλάβει να ολοκληρώσει ο Eugene την πρόταση του ένας πυροβολισμός ακούστηκε και η κλειδαριά της πόρτας είχε καταστραφεί επιτρέποντας μας να μπούμε μέσα. Και οι 3 μας τον κοιτάξαμε με απογοήτευση ενώ αυτός απλά έτριψε το πίσω μέρος του λαιμού του και άφησε ένα αμήχανο γέλιο.
Πριν προλάβουμε να κάνουμε την οποιαδήποτε κίνηση ακούσαμε βήματα να έρχονται προς το μέρος μας. Ετοιμαστήκαμε όλοι για το χειρότερο βγάζοντας τα όπλα μας. Για καλή μας τύχη η ομάδα του Zion ήταν αυτή που εμφανίστηκε."Τι στο διάολο έγινε?!" Είπε ο Zion ενώ έψαχνε ανήσυχος τριγύρω μας." Τίποτα απλά κάποιος ήταν αρκετά ηλίθιος ώστε να ανοίξει την κλειδαριά πυροβολώντας την." Είπε η Rachel ενώ πήγε στο πλευρό του Zion.
"Όλα καλά?" είπε η Jess σε εμένα ενώ με έπιασε από τον ώμο μου κοιτώντας με ανήσυχα. Της έγνεψα καταφατικά ενώ παρατήρησα την εμφάνιση της λίγο καλύτερα. Τα μαλλιά της ήταν ακατάστατα ενώ τα ρούχα της ήταν τσαλακωμένα. Την κοίταξα από πάνω μέχρι κάτω ενώ έσμιξα τα φρύδια μου. "Θα σου εξηγήσω μετά" μου είπε με ένα χαρούμενο τόνο ενώ μου έκλεισε το μάτι."
"Έλεος ούτε για λίγο δεν μπορώ να σας αφήσω μόνους" την προσοχή μου τράβηξε ο Zion ο οποίος κρατούσε το κεφάλι του φανερά εκνευρισμένος.
"Τουλάχιστον μπορούμε να μπούμε στο γραφείο τώρα" είπε ο Samuel ενώ άνοιξε τα χέρια του για να δώσει έμφαση σε αυτό που είπε.
"Συμφωνήσαμε τα όπλα θα τα χρησιμοποιήσουμε μόνο σε περιπτώσεις εκτός ελέγχου"
"Ναι αλλά το να μπούμε στο γραφείο μου φάνηκε αρκετά σημαντικό,τι και αν βρούμε πληροφορίες για το που είναι οι γεννήτριες?"
"Οι γεννήτριες είναι στην οροφή δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη" απάντησε η Rachel διακόπτοντας τον Zion.
"Όχι απαραίτητα μπορεί να βρίσκονται και στο υπόγειο" είπα ενώ γύρισα το βλέμμα μου προς το δωμάτιο.
"Οκευ ας τα αφήσουμε όλα αυτά και να μπούμε στο καταραμένο γραφείο." Είπε η Cleo ενώ προχώρησε πρώτη προς το δωμάτιο. Οι υπόλοιποι ακολουθήσαμε.
___.___.___.___.___.___.___.___.___.___
Χευυ έχει περάσει καιρός λολ
Σχεδόν χρόνος νμζ απλά δεν είχα το motivation να γράψω και πως να προχωρήσω την ιστορία αλλά μπουμ νέο κεφ.Vote and comment ⭐ 🖋️
YOU ARE READING
The Last Of Us
ParanormalΌταν έχεις μολυνθεί από το ιό περνάς μέσα από τέσσερα στάδια: 1. Ο πυρετός θα ανέβει σε επικίνδυνα επίπεδα, κάνοντας σε να χάσεις την επαφή με την πραγματικότητα . 2. Θα αρχίσεις να χάνεσαι στο σκοτάδι όλα όσα ήξερες θα ξεχαστούν σαν να μην έγιναν π...