Κεφάλαιο 6

28 4 2
                                    

Στο προηγούμενο:

Έτρεξα για να τον πιάσω πριν πέσει. Κατάφερα να τον κρατήσω από το χέρι αλλά το βάρος του ήταν υπερβολικό για τον χτυπημένο μου αστράγαλο με αποτέλεσμα να με τραβάει μαζί του στο κενό.

Τώρα:

Η προσγείωση ήταν απότομη για τον  Ζion ωστόσο όχι για μένα εφόσον προσγειώθηκα πάνω του. Σήκωσα το κεφάλι μου για να αναγνωρίσω το περιβάλλον γύρω μας και αυτό που είδα με έκανα να πανικοβληθώ. Walkers βρίσκονταν λίγα μέτρα μακριά μας ενώ έσερναν τα κορμιά τους για να μας φτάσουν. Σήκωσα το όπλο μου και άρχισα να πυροβολώ όσους ερχόντουσαν κοντά μας. Ο Zion βρίσκονταν αναίσθητος από κάτω μου ενώ εγώ προσπαθούσα να τον προστατεύσω.

"ZION!" Άρχισα να φωνάζω το όνομα του για να σηκωθεί αλλά καμία ελπίδα . Οι πιθανότητες να τον κουβαλήσω ήταν μικρές αλλά και αδύνατες αφού είναι ο διπλάσιος από μένα. Επίσης να τον αφήσω δεν ήταν επιλογή. Συνέχισα να φωνάζω το όνομα του με απελπισία. Ένιωσα μια μικρή κίνηση από κατω μου και τα μάτια του άρχισαν να τρεμοπαίζουν σήκωσε το κεφάλι του και ακούμπησε το πίσω μέρος του κεφαλιού από το οποίο έβγαινε λίγο αίμα. Κοίταξε γύρω του και αφού κατάλαβε την κατάσταση με έσπρωξε από πάνω του σηκώθηκε όρθιος και αφού με βοήθησε να σηκωθώ και εγώ στα πόδια μου αρχίσαμε να τρέχουμε ενώ αρκετοί walkers έτρεχαν από πίσω μας. Με έριξε σε ένα δωμάτιο και έκλεισε την πόρτα πίσω του ενώ την ασφάλισε με την βιβλιοθήκη που βρισκόταν δίπλα στην πόρτα. Οι walkers άρχισαν να χτυπούν την πόρτα ώστε να μπουν μέσα. Εγώ έπεσα στο πάτωμα κρατώντας το πόδι μου κοντά στο στήθος μου προσπαθώντας να μειώσω τον πόνο ο οποίος είχε φτάσει σε άλλο λεβελ.

"Ορίστε" είπε και μου έδωσε τον πάγο που είχε στην τσάντα του αφού τον χτύπησε αρκετές φορές ώστε να "παγώσει". Εγώ το πήρα και τον ευχαρίστησα σιγανά ωστόσο εκείνος δεν το άφησε εκεί αφού με βοήθησε να ανέβω στο τραπέζι μου έβγαλε το παπούτσι ώστε για να ελέγξει την κατάσταση του εγώ έβγαλα έναν ήχο πόνου και προσπάθησα να το τραβήξω μακρυά από το κράτημα του. Αφού κατάφερε να το αφαιρέσει είδαμε το ποσό είχε πρηστεί εκείνος έκανε έναν μορφασμό και ακούμπησε ξανά τον πάγο πάνω στο γυμνό τώρα πόδι μου.

"Σε ...ρι...ω" είπε σιγανά με αποτέλεσμα να μην τον ακούσω.

"Τι;" Είπα ενώ έσμιξα τα φρύδια μου.

"Σε ευχαριστώ"είπε πιο δυνατά από πριν εγώ χαμογέλασα και κράτησα το γέλιο που μου προκάλεσε η παιδιαρίστικη συμπεριφορά του.

The Last Of UsOnde histórias criam vida. Descubra agora