Πληροφορίες Χαρακτήρων

47 3 6
                                    

Χευυ όχι δεν είναι κεφάλαιο δεν έχω χρόνο να γράψω και άλλο απλά αποφάσισα να δώσω κάποιες πληροφορίες για τους χαρακτήρες τού βιβλίου soo let's do this!!

Όνομα: Skyler Romperson
Ηλικία: 17
Ύψος: 1,60
Χαρακτήρας: έξυπνη, υπομονετική,κρύβει τα συναισθήματα της γιατί δυσκολεύεται να τα εκφράσει ή ελέγξει,της αρέσει να διαβάζει,είναι ανταγωνιστική, απότομη,χάνει το ενδιαφέρον της πολύ γρήγορα,κάπως οξύθυμη,θα έκανε τα πάντα για να πετύχει τους στόχους της.

Όνομα: Jessie Rogers
Ηλικία: 17
Ύψος: 1,66
Χαρακτήρας: ενεργητική,ψυχή της παρέας, αγωνίστρια, συναισθηματική αλλά κρύβει τα συναισθήματα της για να μην την θεωρήσουν αδύναμη,της αρέσει να κάνει πλάκες και να ενοχλεί την Skyler, παίρνει πολλές λάθος αποφάσεις.

Όνομα: Ethan Allen
Ηλικία: 19
Ύψος: 1,86
Χαρακτήρας: ντροπαλός, νοιάζεται για τους φίλους του, δυσκολεύεται να μιλάει σε κοπέλες, γλυκός,ήρεμος και ήσυχος.

Όνομα: Laurence Olivier
Ηλικία: 19
Ύψος: 1,77
Χαρακτήρας: νοιάζεται πολύ για την Skyler και θα έκανε τα πάντα για να την προστατέψει,είναι ο αρχηγός της παρέας, παίρνει καλές αποφασίσεις.

Όνομα: Miranda Kerr
Ηλικία: 19
Ύψος: 1,65
Χαρακτήρας: ήσυχη,ήρεμη, υπομονετική, νοιάζεται για άλλους, προσπαθεί να βοηθήσει όσους μπορεί και ευγενική σε σχέση με την κολλητή της Rachel.

Όνομα: Rachel King
Ηλικία: 19
Ύψος: 1,68
Χαρακτήρας: εγωκεντρική,της αρέσει να διατάζει τους άλλους ,θεωρεί τον εαυτό της ανώτερο, σιχαίνεται να την αμφισβητούν και εγωίστρια.

Όνομα: Zion Palmer
Ηλικία: 19
Ύψος: 1,80
Χαρακτήρας: εγωκεντρικός, θα πέθαινε για τους φίλους του (εκτός για την Skyler lol) του αρέσει να κάνει πλάκες , δεν του αρέσει να τον διατάζουν,θέλει όλα να γίνονται με τον τρόπο του, αλαζόνας,δεν τον νοιάζει τι θα πουν οι αλλοι.

Όνομα: Eugene Oregon
Ηλικία: 17
Ύψος: 1,70
Χαρακτήρας: κωμικός της παρέας, νοιάζεται για όλους, μυστικοπαθής, ερωτεύεται εύκολα, συναισθηματιας, απρόσεκτος.

Όνομα: Cleo Terner
Ηλικία: 19
Ύψος: 1,77
Χαρακτήρας: ενεργητική, καλοπροαίρετη, ενθουσιάζεται εύκολα, αδιάκριτη.

Όνομα: Samuel Lin
Ηλικία: 19
Ύψος: 1,79
Χαρακτήρας: ήρεμος, μπαμπάς της παρέας, κωμικός,λίγο ανταγωνιστικός,του αρέσει να του κάνουν κοπλιμέντα.

Όνομα: Leo Watch
Ηλικία: 19
Ύψος: 1,75
Χαρακτήρας: απότομος,σκυλάκι της Rachel και Zion, θα κάνει τα πάντα για να μην κατηγορηθεί, αγχώδης, αδιαφορεί για τους άλλους.

Αυταα για τους χαρακτήρες παίζει να είναι το γρηγορότερο κεφάλαιο που έχω γράψει thank u for ur time❤️

Vote and comment

The Last Of Usحيث تعيش القصص. اكتشف الآن