Κεφάλαιο 3

40 5 2
                                    

Στο προηγούμενο:

Εκεί που νόμιζα ότι ο δρόμος μας για το παρατηρητήριο θα ήταν ήσυχος όλα διαψεύσθηκαν όταν ένα δυνατό μουγκρητό που δεν έμοιαζε καθόλου με ανθρώπου ή ζώου ακουστικέ από πίσω μας .

Μια λέξη πέρασε από το μυαλό μου

Abnormals

Τώρα:

Όλοι γυρίσαμε κοιτώντας με φόβο το πράγμα που βρισκόταν λίγα μέτρα μακριά μας, άρχισαν να τρέχουν προς τυχαίες κατευθύνσεις εκτός από μένα που έμεινα ακίνητη. Προσπάθησα να κάνω νόημα στους άλλους να κάνουν το ίδιο αλλά ο πανικός τους, τους κυρίευσε με αποτέλεσμα να με αγνοήσουν. Οι abnormals έχουν μια ιδιαιτερότητα που είναι και η μεγαλύτερη τους αδυναμία η οποία είναι να βρίσκουν το θήραμα μας μέσα από τους ήχους διότι είναι τυφλοί. Ωστόσο αυτό δεν τους κάνει λιγότερο επικίνδυνους, μια κίνηση να κάνεις λάθος και έχεις χάσει το παιχνίδι.

Παρέμεινα ακίνητη στο σημείο που ήμουν, ο abnormal άρχισε να κάνει βήματα προς το μέρος μου μέχρι που έφτασε κοντά μου σε απόσταση αναπνοής. Κράτησα την ανάσα μου και εκείνος άρχισε να με μυρίζει το αίμα των walkers που είχε πεταχτεί πάνω μου κάλυπτε την ανθρώπινη μου μυρωδιά κάνοντας με αδιάφορη για αυτόν. Αφού τελείωσε ότι έκανε πέρασε από δίπλα μου χτυπώντας τον ώμο του στο ώμο μου εγώ συνέχισα να κρατάω την αναπνοή μου μέχρι να απομακρυνθεί από εμένα.

Άφησα την αναπνοή που κρατούσα και ένα κύμα ανακούφισης με περιέβαλε. Γύρισα πίσω μου να δω προς τα πού είχαν πάει τα άλλα άτομα της ομάδας αλλά δεν είδα κανέναν οπότε αποφάσισα να προχωρήσω προς το παρατηρητήριο ελπίζοντας ότι θα πήγαιναν και οι άλλοι εκεί ως σημείο συνάντησης. Τα φώτα του δρόμου αναβόσβηναν κάνοντας το τοπίο ακόμη πιο τρομακτικό, έβγαλα το φακό από την τσέπη μου και τον άναψα ώστε να έχω μια σταθερή πηγή φωτός.

Μετά από πέντε λεπτά έφτασα έξω από το παρατηρητήριο αφού έσβησα τον φακό κοίταξα δειλά μέσα με σκοπό να δω κάποια τυχόν κίνηση το σκοτάδι βέβαια το έκανε δύσκολο για αυτό προσπάθησα να συνηθίσω το σκοτεινό περιβάλλον πριν μπω μέσα. Αφού τα μάτια μου συνήθισαν κάπως μπήκα μέσα με αργά βήματα. Εξαιτίας του χαμηλού φωτισμού όλα όσα βρίσκονταν γύρο μου με έκαναν να φοβάμαι. Ένα κόκκινο φως αναβόσβηνε στο διάδρομο βελτιώνοντας λίγο την κατάσταση.

The Last Of UsWhere stories live. Discover now