23) Zihnimdeki Fısıltı

23 3 0
                                    

" Aman Allah'ım bu kitapta bahsedilen kız benim... "

Gündeme bomba gibi düşen Celladın Numaraları adlı kahrolası kitabın
İçindeki dokuz numaralı kızı oldukça kendimi  yaşıyordum sanki.

Kitapta katil on kurban seçiyor ve hepsini yakından takip ederek onlara bir numara veriyordu. Bana verdiği numara dokuz.

Kurbanlarına önce bir çiçek gönderiyordu, en sevdikleri çiçek... Geçen hafta kapımda bir buket papatya bulmuştum.

Sonra güzel bir hediyelerle onları şımartıyordu... Çantamda bulduğum sinema bileti gibi mi?

Sonra kapıya konmuş bir kitap, nerede ve nasıl öleceklerini konu alan bir kitap. Boğularak mı ölecektim?

Kahretsin bütün bunlar gerçek olamaz!

Şizofren hastası Bir kız... Zeynep. Kendi küçük dünyasına sıkışıp kalmış zihnimdeki sesleri susturmaya çalışırken hasta olduğunun farkında değildi. Zihninin oyunlarını görmezden gelmeye çalışması gittikçe daha zor olmaya başlamışken, bir gece kapısında üzerinde yazdığı bir not ve Celladın Numaraları isminde bir kitap bulmasıyla bütün hayatı tepetaklak olmak üzereydi. Sizin hiç kendi yaşantımız anlatan  bir kitap ellerinizin arasında tutuğunuz oldu mu? Peki ya nasıl öleceğimizi satır satır okuduğunuz oldu mu?

"Benden ısrarla ne sakladığını bilmiyorum, ama onu bulduğumda umarım seni tutuklamak zorunda kalmam." sırf bu yüzden hiç bir şey bilmemeliydi. Çonku koskoca şehirde bir polise denk gelecek kadar talihsizim.

O bir polisi peki ben neyim?

Ben belirsizlikler içinde kaybolmuş bir pervaneyim, ateşe tutkun, yanmaya meyilli aptal bir pervane.

Peki pervane nedir bilirmisin?

Onun sol tarafı saylan bir anda namlunun ucunda olmaktı ver ane demek.

"senden bir şey isteyebilir miyim?"

"Söyle."

"Beni benden korurmusun?" Anlamamıştı,bu sözlerin ne anlama geldiğini anlamamıştır. O duışardaki düşmana karşı tetikteydi ama bilmediği bir şey vardı düşmanının en büyüğü zihnimdeydi.

(çook güzel bir kitap... Bu kadının butun kitaplarını beğenmiyorum maral ablanın❤️❤️❤️muhteşem ustu bir kitap...)

Yorum ve beğenmeyip unutmayın ❤️❤️❤️

KİTAP ÖNERİLERİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin