Sağ gözünden yanağına doğru süzülen bir damla yaşı boynunda hissetti ve silmeye bile tenezzül etmeden göz yaşının kalbine damlamasına izin verdi. Babasının öfkeli sesi köşeli beyninde yankılanır duymuştu. Ve üzerine gelen kolej arkadaşları... Belki tüm bu acılar ve dünyanın yoğunluğunu annesi ile unutabilirdi ama, onu bağrına basacak ve omuzunda ağlayabileceği bir annesi yoktu ki. Gözünden gelen ikinci yaşı bu sefer elinin tersiyle sildi ve önündeki yüce kitabı açarak gözüne çarpan ayet ile tüm acılarını unuttu. Gözlerini mutluluk ile parlamıştı. Ve artık herşey in değişme vaktı gelmişti.
"Allah sabredenlerle beraberdir."
BAKARA SURESİ, 157
~
İkisi için minik bir kıvılcım gerekiyordu sadece. Onların karşılaşmaları Allah'ın bir taktiri olmalıydı. İkisiyle keder ortağıydılar ve mutlu olmak için birbirlerine ihtiyaçları vardı. 3 yıldır imam hatipete okumuş ve tam bir imam hatipli ruhuna sahip Bir genç kızın koleje gitmek zorunda kalması ve yılardır kolejde okumaktan bıkmış bir delikanlı... Onların kesişen eşsiz hayatları ve birbirlerini tamamlayışları... Biri annesinin değerlisi diğeri annesinin ışığı. Değerli bir şeyin parlamsı için ışığa ihtiyacı vardı. Onların hayatları toz penbe hayatlar değildi,aksine tüm acıyı çekmiş ruhlardı. Gülümseyen ruhların ardındaki ruhlar. O yaraları saracak olan yine birbirleiydi. Değerli bir ışık..."Mucize, aslında sen gökyüzünün bense ay, çünkü senin ihtişamın beni ışığımı sondürmeye yeter."
KOLEJDEKİ FERACELİ
(bu kitabı da çook beğenmiştim, kız en son bayılıyor büyük ihtimale kız hamile en azından ben öyle düşünüyorum. Ondan sonra okumadım,tamamlanmadı ama.) ❤️
İyi okumalar dilerim
Oy vermeyi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP ÖNERİLERİ (TAMAMLANDI)
Hành độngOkuduğum ve beğendiğim kitapları buarda sizinle paylaşacağım... Okumak isterseniz HAYDİ KİTAP DÜNYASIN gelin. Oy ve yorum yazmayı unutmayın.