36) SEN LEYLA'SIN

18 2 0
                                    

Labirent gibi sokaklarda her kapıyı itirerek aklama bileceğim bir yer arıyordum. Açılıyordu kapılar. Arsımdaki adamın bakırcıların çekici sesleri anımsatan ayak sesleri her an dahada yaklaşıyordu. Dar sokaklardan birine girmiştim ki bir anda yol bitti bu bir çıkmaz sokaktı. Kapısı penceresiz yüksekçe bir duvar önümü kesiyordu.

"Seni öldüreceğim! "dedi korkunç ses çaresizce dönüp sesin sahibine baktım .

Nevfel etrafımı çeviren üç duvardan daha geçilmez görünen cussesiyle karşımdaydı. Yarım bir gülümsemeyle baştan aşağı süzdü beni. Ayaklarımın buz kestiğini hissettim. Beton zemine çıplak ataklarla basıyordum. Ölülerin de önce ayaklarının soğuduğu geldi aklıma.

"Leya..." Nevfel korkunç suratında alaycı bir ifade bana doğru geliyordu. Sanki onun ger adımında ruhum biraz daha çekiliyordu korkudan sıklaşan soluğüm boğazımda düğümledi. O yaklaştıkça ölümde yaklaşıyordu.

"Gelme! Aradığın kişi ben değilim!" diye bağırdım geri giderek. Sırtım duvara dayanmış, ölüm burnumun ucuna kadar gelmişti. Kaçacak yerim yoktu artık. Nevfel şeytanı hatırlatan ateş gibi elleriyle kolumu yakaladı.

"Sen Leyla'sın!"

(Arkadaşlar artık kitaplara yorum yapmayacağım. Ama çok güzel bulduğum ve sizinde seveceğiniz emin olduğum kitapları bulup yayınlayacağım. İyi okumalar. 💞💞💞Bir dahaki sefere görüşmek üzere 💞💞💞)

Oy atmayı unutmayın

Finale sizi güzel bir sürpriz bekliyor. 💞💞💞

KİTAP ÖNERİLERİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin