"Anneme neden Medusa dediklerini biliyor musun ?"
"Çok korkunç olduğu için olabilir mi ?"
"Itır!!"
"Ama öyle Elzem! Bak abilerimiz onun yüzünden evden ayrıldılar sırf senin için burada kalıyorum, ama onun bir deli olduğunu ikimiz de biliyoruz. Korkuyorum Elzem! Kendi öz annemden korkuyorum! Lütfen gidelim bu evden!"
Onu dinlemeliydim, en büyük pişmanlığım çok geç olmadan o evden Itır ile gitmeyişim.
Elzem Akay'ın sıradan ama güzel bir hayatı vardı. En iyi okullarda okumuş, en güzel oyuncakalar ve kıyafetlere sahip olmuş, en değerli mücevherı yeni e süs diye takmıştı. Lüks içinde yaşayan Elzem, bu hayyata istediği herşeye kolayca sahip olmuştu. Üzerine titreyen iki abisi , onu hep güldüren kız kardeşi , iyi bir yengesi ve onu sürekli çıldırtan bir hizmetçisi varken hayat ona karşı fazlasıyla cömertti.
Ama bunun yanı sıra fazlasıyla korkutucu, çünkü en büyük sınavı annesiydi.
Bir anneye göre fazla tuhaf hareketler sergiliyor,bazen odasından hiç çıkmıyor ve bazende kimsenin anlamadığı bir şeyler söylüyor. Tüm ailesi tarafından terkedilen Munure hanım için vazgeçilmezi olan sadece dört kişi vardı. İki kızı ,gelini ve hizmetçisi. Peki onları neden yanında istiyordu?
O sabah tüm gazeteler gizemli bir şekilde ortandan kaybolan dört genç kız konuşuyordu.
Sıradan bir kayıp vakası değildi. Aksine tüm asaişi hayretler içinde bırakan gizemli bir vakaydı. Çünkü kamera kayıtlarında dördünün eve giriş saatleri çok net görünürken ,evden çıkışları kayıtlarda yoktu.
Tüm Akay ailesi birer şüpheli hale geldiklerinde hepsi birbirlerini sorgular olmuştu. Hedefte tek bir kişi vardı, ev sahibesi Munure hanım. Fakat o da gece evde olmadığını delillerle kanıtlamışken Akay kızlarına ne olmuştu?
"Aman Allahım biz buraya nasıl geldik ve burası neresi?"
(Evet arkadaşlar finale geldik inaninki yazmayı çok seviyorum... Bazen insanlar yapmak istediğinden çok yapabileceklerini yoğunlaşır sanırım bende yapabileceklerini yoğunlaşacam
Biliyorum kitap önerileri diyip geçiyorsunuz ama ben geçmiyorum... Size en güzel kitapları önerdim başkaları yazmış olabilir ama her biri beni yansıtırcasına hissettim... Her kitap sizi de yansıtır onun için kitapları yargılamayın başkaları yazar ama siz okursunuz... sizin okuduğunuz türe göre o tür sizi yansıtır . Bunun için kitap okumaya asla bırakmayın en zor zamanlarımızda bile kitaplar sizin arkadaşınız olur kitaplar sizi yargılamaz sizi sorgulamaz her zaman sizin inanır onun için arkadaşlarınızı bırakmayın kitap yazarsam orada görüşmek üzere ❤️❤️❤️)Not:her Zaman size inanan biri daha sizi çokkkk seviyorum😭❤️😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP ÖNERİLERİ (TAMAMLANDI)
ActionOkuduğum ve beğendiğim kitapları buarda sizinle paylaşacağım... Okumak isterseniz HAYDİ KİTAP DÜNYASIN gelin. Oy ve yorum yazmayı unutmayın.