18) Hayatıma Hayat(Tamamlandı)

25 4 0
                                    

-"Seni seviyorum! Neden görmüyorsun beni, neden bir şans vermiyorsun?!"

Zeynep anlamıyordu, her geçen gün biraz daha çizgilerini aşan bu adamdan bıkmıştı artık. Yusuf konuşurken sadece dinliyordu ama sabrı git gide tüketmeye başlamıştı. Hem kaçırılmış, hem de çekmediği kalmamıştı bu adamdan ve amcasından. Şimdi ise karşısında ondan sevgi dilniyordu. Yusuf un hala kendisini izlediği. Öfkeliydi ve öfkesini sesine yansıtmamalıydı.

"Neden Zeynep neden! "

Sabrının son deminlerindeydi Zeynep, artık dayanamıyoru. Konuşması gerektiğini düşündü yoksa bu odadan çıkmayacaktı. Yusuf 'un hala kendisini izlediği görünce. Önce derin bir nefes aldı ve başını ona çevirdi. Öfkeliydi, ve öfkesini sesine yansıtmamalıydı.

"Yanılıyorsun kaç defa söyleyeceğim! Sen bana aşık drğilsin, sadece bunu algılayamıyorsun. Madem sevdiğinden bu kadar eminsin. Soyle o zaman sokaktan geçen alalade bir  kız olsam  bakar mıydın yüzüme?"

Yusuf 'tan bir ses gelmeyince devam etti ;"Madem cevap vermiyorsun söyleyeyim, bakmazdın. Çünkü sen aslında bana aşık değilsin benim konuşmama, giyinişime, hal ve hareketlerime aşıksın, sen benim yaşam tarzıma AŞIKSIN!"

Biraz duraksadı Zeynep ve kapıya doğru yürürken son sözlerini söyledi arkasında bıraktığı enkazdan habersiz. Yusuf ise öylece bakıyordu ilk gördüğü andan beri sevdiği  kıza.

" susma konuş, gerçekleri kabul et. Sen aslında bana değil İslama aşıksın!!! "

(bu kitapta diğerleri gibi çook güzel. Dini kitap sevenler okuyabilir ha bu arada bu dini Kitaplar gerçekten dini yaşayan kişiler var. Aslında bunu bayaramada atacaktım ama çok ev işi olduğu için atamadım, kusura bakmayın lutfen. Benden size bayram hediyesi olsun. Görüşürüz.)

KİTAP ÖNERİLERİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin