Dilsiz bir kızın kalbi, tüm kötülükleri kendine çekiyordu. Hiçbir kalp bu kadar değerli olmamamıştır.
Ötenazi okulu sıradan bir okul değildi. Bir cezaevine bağlı büyük ve karanlık bir okuldu. Amerika'daki açılmış bu okulun tüm duvarları kan ile yıkanmış, çurümüş cesetlerin sesiz çığlıkları gizliyordu. Okuldaki öğretmenler aslında öğretmen değildi. Deneylerde kullanacakları öğrencileri öldüren infazcılardı. Öğrenciler ise göründükleri kadar masum değillerdi. Hepsi en ağır suçtan hüküm giymiş mahkumlardı. Seri katiler, sadistler, tecavüzcü, hırsızlık ve ve daha bir çok hüküm cezasına çarptırıldı suçlu.
Konuşma engeli, dilsiz ve kalp hastası Bir kız. İki yıldır hiç suçlu olmadığı halde Ötenzi'ye mahkum olmuş, tüm hayatını 4 duvar arasında geçirmeye sürgün.
Yeşil sağlıklı bir kız değildi. Kalp hastası, kan görünce bayılan, tükenen ciğerleri yüzünden astım ilacı kulanan, hastalık hastası bir kızdı. Daha kötü olansa Yeşil 'in güneş fobisi vardı. Doğduğundan beri hiç güneş yüzünü görmeyen birini düşünün. Gündüz ölümcül ışıklardan kaçarken, gecenin karanlığına sığınan biri.
Yeşil ' in ölmek için çok fazla nedeni vardı,ve bunlardan en büyüğü kalbiydi. Taşıdığı kalp öyle değerli bir hazineydiki ki, Amerika'daki herkes onu kalbinin peşindeydi. Mafyaların, katilerin hatta okuldaki mahkumlar bile hedefinde onun kalbi vardı.
En dehşet verici olan ise kalbini isteyenlerden biriyse öz babasıydı. Enerji bakanı Nicholas Green, kızını öldürüp kalbini ona getirmesi için bir suikastçi tutar. Sıradan bir suikastçi değildir. Golge tüm Amerika 'nın korkulur rüyası haline gelmiş tehlikeli bir katil. Kimse ne yüzünü görmüştür, ne de onun hakkında en küçük bir bilgiye ulaşmıştır. Avına asla merhamet göstermeyen tehlikeli bir suikastçi gölge.
(Bu kitap muhteşem üstü bir kitap 4 kere okudum şu anda yine dinliyorum... Aslında bu kitapta hem bitirmek istiyordum, hemde hemen bitmek istiyordum çook güzel güzel bile yanında az kalır...)
Yorum ve oy vermeyi unutmayınız😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİTAP ÖNERİLERİ (TAMAMLANDI)
AcciónOkuduğum ve beğendiğim kitapları buarda sizinle paylaşacağım... Okumak isterseniz HAYDİ KİTAP DÜNYASIN gelin. Oy ve yorum yazmayı unutmayın.