-4-

129 9 1
                                    

Güneşin gözyaşlarımdaki yansımasıyla kendime gelip saate baktım ,altıya geliyordu. Gözyaşlarımdan ıslanan defterimin kapağını üzerimdeki şuranın kazağıyla sildim. Ardından yastığın kılıfındaki deftere ait bölüme defterimi yerleştirdikten sonra doğruldum. Şura Kumsalın ev arkadaşıydı. Fazla bi güzelliği yoktu ama tatlıydı. Benden yapılı olduğu için kazaklarını giymeyi seviyordum. Hatta 2 gündür kişisel eşyalar dışında valizimi bile açmadım. Aynı liseye gidiyorduk fakat Şura bizden 1 yaş büyük olduğu için aynı sınıfta değildik. Önemli olan yaşlar değil yaşanmışlıklar...

Yerdeki cips paketleri ve laptopun üzerinden atlayarak banyoya doğru ilerledim. Aynada ki yüzümü görünce pek de şaşırmadım. Umarsızca gözlerimi tavana dikerek ellerimi belime koydum. Bunu yapmak beni rahatlatıyordu. Böyle yaptığım zaman gözyaşlarım içime akıyordu... 

Okul saatine 2 saat olduğu için aceleye gerek olmadığını düşünerek duşakabine girdim.Çünkü beynim artık " Su ! su ! su !" sinyalleri veriyordu. Çünkü duştan çıkana kadar suyun gözyaşlarımı saklaması beni mutlu ediyor. Suyu açtığımda ilk başta gelen soğuk suyla kısık sesle küfür savurdum. Küfür kulaklarıma ulaştığında gözümden bir damla yaş düştü. Kumsalın doğuya şaka yaptığında ağzından çıkan küfürdü bu. Kumsal doğuyu çağırıp acele hasteneye gitmesini söylemişti nedenini sorduğunda bana araba çarptığını ve durumumun ağır olduğunu söylemişti. Doğu o arada o küfürü savurduğunda ben arkadan güldüğüm için bütün oyun bozulmuştu. Düşüncelerden sıyırıldığımda gülüyor olduğumu fark ettim . O aklıma gelince hep böyle oluyordu. Şuranın bile gülümsetemediği beni şu zamanlarda sadece düşüncesi bile gülümsetiyordu. Ne diyim... Helal olsun...

                                                                                      ...

Okul penyemin üzerine siyah hırkamı da giydikten sonra gözaltlarıma biraz fondöten sürdüm. Açıkçası Kumsalın uyandığında yarım saat çene yapması dinleyemezdim. Yoksa doğunun gözlerimde bıraktığı izleri seviyordum. Ondan gelen herşeyi seviyordum ya zaten...Neyse. Doğu için ağladığımda ela olan gözlerimin bal rengine dönmesini seviyordum mesela.. Sadece onda oluyordu bu. Ve bana verdiği hazzı tahmin bile edemezdi Doğu . 

Saat 7 olduğunda kumsalı uyandırmaya gittiğimde kalktığını ve etrafına bakındığını gördüm. " Bişeyimi kaybettin ?" 

"Yo hayır sen şurayı uyandır geliyorum"  Kaşımı kaldırıp "  Bi sorun olmadığına emin misin ?" diye sorduğumda aldığım yada alamadığım cevap kaşısında yüzüm düştü. Aradan 2 gün geçmesine rağmen bana hala böyle davranması içimi parçalıyordu. Keşke destek olmaya çalışsaydı. Ama bi yandan onu da anlıyorum. Ona karşı nasıl davranırsam davranayım hep destek oldu bu yaptığım affedilir değildi. Ama bu kadar sessiz kalmasına bile şaşırıyordum. Çünkü eğer bi kumsalın en yakın arkadaşıysanız bu hiç de kolay olmayabiliyor bazen. Ama olsun seviyorum onu.

Şuranın odasına girdiğimde şekerli parfüm kokusundan boğazım yandı.Havadaki tabakadan gözümü bile açamıyordum. Akıldan zoru var bu kızın leş gibi parfüm kokmuş heryer. Ama benim parfüme alerjim var ve şuan başım dönüyo ve ... ve ... son hatırladığım Şuranın ismimi bağırmasıydı...

"Merhaba 2015 ;

Sensizliği zirvede yaşayan bir alçağım şimdi. Kendi sensizliğimi ellerimle hazırlayan.Yokluğun bir kaçış mı yoksa meşguliyet mi ..? Onu da tam olarak anlamış değilim ya. Neden en yakınımda olmanı dilerken bir anda en uzağımda beliriyorsun..? Neden seni isterken sensiz kalıyorum..?

Yakınımdakilerin bu kadar yakınındayken hep yakınımın uzağındasın. Dileğim yakınımda olmanken birden dileğinin bile yakınında olamamak korkusu sarıyor içimi. Sonra şükrediyorum " Neyseki hala kalbinin yakınındayım..." 

Sonra irkiliyorum aniden , ya yetmezse..! Ya sadece ruhlarımızın bir olması kalbinin yakınında olmama yetmezse.!? Kafamdan savmak istiyorum bu düşünceyi, niyetinin hala beni sevmek olduğunu varsayarak... Savamıyorum işte olmuyor... TEK İSTEĞİM TEK İSTEDİĞİN OLMAK !!! 

Sessizliği sesle bozan insanlar gibi sensizliği senle bozmayı istedim. Dikkatini çekerim ! Sadece istedim. Olmadı sensizlik ne senle ne de aşkla bozulmadı. Şimdi tek bir dileğim var . Biliyorum şu sıralar sürekli diliyorum. Sen ve Ben BİZ olamadıysak 'Sensizliğime ve Bensizliğine Mutluluklar Diliyorum...' "

--------------------------------------------------------------------------

Nasılsınız gençler. Umarım iyisinizdir çünkü şu sıralar iyi olmak zor gibi ha :) Herneyse bölümü beğendiniz mi ? Anlatım biçimim nasıl ? Yorumlarınızı bekliyorum . Votelere yüklenen hadi görim sizi . Bölüm şarkısı Christina Perri - A Thousand Years. 

Bir Gün Gerçek Aşkı Bulmanız Dileğiyle... 

//Aleyna Beyza Ay...//

MÜPTELA(Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin