9. rész: jajj nekem

226 12 24
                                    

Írói megjegyzés: Ha nem tudod az 5 Lapos pókerben hogy milyen kombinációk vannak és hogy melyik a legerősebb, itt egy rövid segédlet, kelleni fog: 5.pár 4.drill 3.sor 2.drill+pár 1.Royal fluss(10es, jumbo, dáma, király, ász)

Este 8 van. A szürkület sűrű ködként ült az udvaron.

A sikeres "akció" után a vezetőséggel együtt pár pohár "olcsó de finom, jó lesz az" bor mellett tervezgettük, hogy hogyan tudnánk ezt a képességet kellő képpen kihasználni egy felderítő úton. 

-Lapos a hangulat..- tett egy epés megjegyzést Hanji finoman és nőiesen utalva arra, hogy ránk férne még némi alkohol.

-Ha már így kitaláltad, hozz is!- nézett rá a már nem szomjas Miche az ötlet adóra.

-Rabszolgahajcsár!- hunyorgott a szemüveges csaj majd felkelt a helyéről és elugrált {mint valami kisgyerek,(istenem ennek úgylátszik volt gyerekkora)} alegközelebbi hordóhoz és engedett az üvegbe.

-Van kedve valakinek kártyázni?- néztem körbe kérdően, hátha valaki belefut a csapdámba. Nyilván én vagyok a helyiségben a legjobb kártyás.. basszus egy bordélyban nőttem fel egy isten háta mögötti városban. Valamiből meg kellett élni! Nyilván adogattam el a virágokat (meg néha magamat ugye) de ez nem elég.. pénzben fogadni egy 5 Lapos pókerben úgy, hogy pontosan tudod milyen lapjai vannak a másiknak, mert kitalálod a cseréji alapján, nagy jövedelemkiegészítés tud lenni ínséges időkben.

-Én benne vagyok- emelte a szájához Levi a poharát.-Verek mindenkit.-mondta halványan elmosolyodva.

-Azt hittem a nőkhöz vonzódsz..- vigyorodtam el gonoszul. Ez kellett bocsánat.

-Akkor ma reggel, amit láttam gondolom valami mélyen megfontolt elterelő hadművelet volt..-vonta fel a szemöldökét és tartotta vissza a nevetést a Parancsnok. Ismétlem, az az ember, aki elvileg halál komoly, a fél világ terhe a nyakában van. Big fun times here.

Hanji ekkor olyan mellbedobassal kezdett el nevetni, hogy nem bírtam ki, lehajtottam a fejemet az asztalra és mint aki megveszett, elkezdtem nevetni a saját felettébb elmés poénomon.

-jaaahajj, Bocsi ez nagyon magas labda volt- törölgettem a könnyeimet.

-Kurva anyád- mondta Levi hamisan mosolyogva, majd felkelt és Erwin parancsnok asztalának egyik fiókjában előszedett két pakli shinakártyát.

-Pontosan.-mosolyodtam el pont úgy mint a kapitányom. Nyilván fájt amit mondott, de az önirónia megold mindent. Ha viccet csinálsz az életedből, a sebeid valamelyest megszűnnek.

A szobában egy pillanatra a levegő megfagyott. A már már mattrészeg kollégákon látszott, hogy elég készen vannak ahoz, hogy sajnálattal nézzenek rám.

-Hagyjátok abba ezt a bocsiszemezést!- mondta monoton hangon a helyére visszaülve Levi.- Amikor én mondtam ugyanezt, senkit nem hatott meg.

Megjegyzés: szerintem ez a csodálatos kertitörpe életében nem beszélt még ennyit egyhuzamban. Ezentúl itatni fogom az fix. Bár be kell valljam, van valami szexi a hallgatásában..

-Naaa végre valakivel egy csónakban evezel. Viszont mostmár kajak osszál mert elalszunk!- mondta szétcsúszott hangon Miche. Nagyon kész van, de nagyon vicces!

A parti megkezdődött. Fixen tudtam hogy nyerni fogok. Ász drillem és kilences párom volt (három ász és két kilences volt a kezemben, ez össz vissz 48 pont a max 50ből). Hanji feladata, aztán Miche is arra hivatkozva idézem: "fAsZom aZ oSzTÓbA hOGy niNcS semMI hAsZnáLhatÓ lApoM!" Tippre Levinek sincsenek jó lapjai, aki egy kör alatt üvegből issza a bort, az eléggé vesztésre áll.. vagy csak alkesz, nemtom.
A harmadik csere után aztán megszólítás vigyorogva( nem tudom kontrollálni nagyon az érzelmeim kimutatását a csatakrészeg és a rendesen becsiccsentett állapot között.)

A tizedik Titán (Levi x reader)Onde histórias criam vida. Descubra agora