SOKAK

984 33 0
                                    

MULTİMEDİA : EGEMEN ERGELEN 

OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM J

Soğuktan kıpkırmızı olmuş  parmak uçlarımı ısıtmak için sıcak nefesimi tekrar üfledim. Isınmak için harika bir yöntem olmasa da soğuktan kasılan parmaklarımı gevşetiyordu. Fakat buna daha ne kadar devam edebilirdim , hiçbir fikrim yoktu . Hastaneden çıkalı yaklaşık 2 saat olmuştu fakat hala ne bir şeyler yemiş , ne de kalacak bir yer bulabilmiştim. Adım atacak halim kalmadığında ise sahildeki banklardan birine oturmuştum.

Hayatım her zaman zor olmuştu. Yetimhaneye yerleştirildiğimde tüm acılarımın dineceğini ummuştum fakat hiçte düşündüğüm gibi olmamıştı. Yetimhanedeyken ise tek düşündüğüm 18 yaşımı doldurup , oradan kurtulduğumda hayatımın düzene gireceğiydi. Şimdi anlıyordum ki hiçbir şey istediğim gibi olmamış , hayat hiçbir zaman bana gülmemişti. Belki de kaderim buydu . Kaderimde ‘mutlu olmak ‘ gibi bir terim yoktu anlaşılan …

Daldığım düşüncelerden sıyrılmama neden olan yan taraftan gelen bir grup genç erkeğin gülüşme sesleriydi . Havanın karardığını  yeni fark ettiğimde bu kadar dalgın olduğum için kendime kızarak yürümeye başladım .

***********************

 1 GECE ÖNCE ( EGEMEN ERGELEN ) :

Bardan çıkarken aşırı alkol yüzünden başım zonkluyordu . Bu alışık olduğum bir şeydi ama bu gece fazla kaçırmıştım anlaşılan . Arabama binerken tek düşündüğüm geceyi birlikte geçirdiğim sarışın kızdı.

Gözlerim ara ara kapanırken önümde beliren sülietle ani bir fren yaptım . Arabanın fren yüzünden çıkardığı sesler kulak tırmalayıcıydı . Bu seslere eklenen şey ise yerle buluşan bir bedene aitti .

Arabadan hızla inerken çarptığım şeyin küçük bir kızın bedeni olduğunu farkettim. Yola savrulan siyah saçlarının arasından damlayan kanlar ile kendime geldim . Panik yapmamıştım bunun nedeni ilk yaptığım kaza değildi. Daha önce de alkollü araç kullanmıştım ve bunun sonuçlarına katlanan insan sayısı oldukça yüksekti.

Karşımdaki kıza biraz daha odaklandım. Oldukça zayıf bir bedeni vardı . Gözleri kapalıydı fakat bir şeyler sayıklıyordu bu da bilincinin hala kapanmadığına işaretti . Elbette onu hastaneye götürmeyecektim, bu kadar uğraşa değmezdi . Ambulansı arayıp adresi verecek, sonra da eve gidip soğuk bir duş alacaktım.  Telefonu çıkarıp ambulansı arayacakken kızın sayıklamalarına dikkat kesildim:

-“ A-artık ku-kurtuluyorum , ö-ölüm kurtuluştur,”

Bu da ne demekti şimdi ? Ölümün kurtuluş olduğunu düşünüyorsa intihara meyilliydi anlaşılan . Bir anda vücudumu ele geçiren merak duygusuna yenidim ve kızın cılız bedenini kucakladım. Tahmin ettiğimden bile daha hafifti . Arka koltuğa yavaşça bırakırken narin bedenine zarar gelmemesi için dikkat etmiştim . Bu her ne kadar benden beklenmeyecek bir davranış olsa da şuan yaptıklarımı istisna olarak adlandırabilirdim.

Aynadan bir bakış attığımda kafasından yayılan kanlar koltukları kirletiyordu . Çok sinir bozucu bir durumdu böyle devam ederse onu arabamdan atardım .” ACİL” yazısını görmem ile düşüncelerim toz oldu. Çevik bir hareketle arabadan inerken etraftakilere seslenmeyi de ihmal etmemiştim .

Sonrası çok hızlı gelişmişti zaten. Doktorlar kızın yarasına tampon yaparken hemşireler ameliyata hazırlıyorlardı. Çok fazla kan kaybettiği için kıza uygun kan aranıyordu ve tesadüfen benim kanım uyuşmuştu . Fakat ben vermemiştim , bu kadar fazla iyilik bünyeme zararlıydı . Zaten kısa süre sonra gerekli kan temin edilmişti.Bu sırada doktor ile biraz atışmış, hastanede sorun çıkarmamam gerektiği ile ilgili bir sürü şey zırvalamıştı.Söyledikleri sadece baş ağrımı arttırmıştı.

KARANLIĞA DOKUNMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin