Min Ah çığlık attıktan sonra minji ona dönüp:
Min Ji: Bu kadar niye korktun, neyse zamanla alışırsın.
Min Hyuk: Ben silahtan ne korkacam, kocaman mafia'yım, ayrıca sen niye bana bakarak konusmuyorsun?
Min Ah: Min Ji tam cevap vericekken, kapı tıklanıp içeriye Dong In girdi:
Dong in: Efendim Arabanız hazır. dedi
Min Ji: tamam geliyoruz.
Min Hyuk: Gelemem şuan işim bitmedi.
Min Ah: Min Ji "sana demedim" diyip bana baktı. sonra ikimiz Dong in'i takip ettik ve arabaya bindik.
Dong In: Efendim eve mi gidelim yoksa başka bir gidecek yeriniz varmi?
Min Ji: yok eve gidelim.
Min Ah: 10 dakika sonra araba büyük bir malikane önünde durdu.
Dong in arabadan çıkıp Min Ji'nin kapısını açtı. Min Ji arabadan çıkıp, eve doğru gitti. bende arabadan çıktım ve min Ji'nin peşinden gittim. Dong in arabayı park etmeye gidicekken telefonu çaldı:
Dong in: buyrun Patronum.
Min Hyuk: işim erken bitti, min ji'yi bıraktıysan beni almaya gel.
Dong In: bıraktım efendim, geliyorum. diyip telefonu kapattı ve arabaya bindi.
Min Ah: Min Ji yukarıya çıkıp az zaman sonra üstünde rahat kıyafetli bir şekilde koltuğa oturdu.
jieum: efendim istediğiniz bir şey varmı?
Min Ji: bir Americano yaparmısın bana?
Jieum: tabi efendim. diyip mutfağa gitti.
Min Ah: bana çok tanıdık geliyorsun, birbirimizi tanıyormuyuz? diye sordum ama cevap gelmedi. jieum geldi ve americano'yu Min Ji'nin önüne koydu. Min Ji tesekkür edip, elindeki kitabı devam okudu. bir kaç sayfa okuduktan sonra, min hyuk güler yüzle "Ben Geldiim" diyip içeri geldi. ama Min Ji tepki vermeyince, min hyuk önüne dikildi ve kitabını elinden çekti.
Min Hyuk: bana niye tepki vermiyorsun bakalım?
Min Ji: kitap okuduğum için olabilir mi acaba?
Min Ah: Min Hyuk kitabı masanın üstüne koyup:
Min Hyuk: kitap okuma vakti geçti. dedi
Min Ji: kitap okuma vakitleri sen mi seçiyormuşsun?
Min Hyuk: Evet ben seçiyorum.
Min Ji: okursam ne yapıcaksın?
Min Hyuk: okursan görürsün.
Min Ah: Min Ji kitabı masanın üstünden alıp sesli okumaya başladı. Cidden ya çocuk gibi kavga ediyorsunuz ya..
Min Ji: yanlız kavgayı o başlattı.
Min Hyuk: ben mi başladım, kitabı sesli okuyan sensin, hemde durduk yere beni niye suçluyorsun?
Min Ji: Sen ne alaka ya, seninle konusmuyorum ben. neyse ya gidiyorum ben.
Min Ah: min ji tam kalkıcakken min hyuk elindeki kitabı çekip arkaya fırlattı ve min ji'yi bu şekilde geri otutturdu:
Min Hyuk: nereye gidiyorsun böyle cezağını çekmeden?
Min Ji: ne cezası ya..
Min Ah: Min Hyuk "bu cezayı" diyip min ji'yi Öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Past
RomanceAna dilim Almanca olduğu için yanlışlar olabilir ^^ iyi okumalar~