Min hyuk min ji'nin eline vurup silahı yere düşürdü,
Min Hyuk: Lan! Ne yapıyorsun? Şaka yaptık Sakin ol!
Min Ji gözü kapalı, ağlayarak: Anne, piskolojim bozuldu, sesler duyuyorum, bana yardım et, anne..
Min Hyuk: ölmedim, kendine gel! Diyip min ji'nin iki kolundan tuttu
Min ji: hayır, dong in kandırma Beni..
Min Hyuk: gözünü açsana!
Min Ji: açsam da geri mi dirilecek sin?
(Çok üzücü söz ;( )
Min hyuk: ayy, bıktım bu kızın inadından. Dedi ve min ji'nin bir kolunu bırakıp, yerde ki silahı eline aldı ve tetiği çekip havaya sıktı.
Min Ji çığlık ile gözünü açtı ve etrafa bakıp sonra min hyuk'un elinde ki silahı gördü ve ona bakıp:
Min Ji: APTAL!, diyip koluna vurdu,
Min Hyuk: ahh, niye koluma vuruyorsun.
Min Ji: sen nasıl ölmedin ya? Dedi ve elinle min hyuk'un göğsüne elleyince kurşun geçirmez yelek giyidiğini anladı.
Min Ji: ŞEREFSİZ, dedi ve yerden kalkıp arkasına döndü ve "hadi dong in gidiyoruz" dedi.
Min Hyuk: "ya, az bekle." Diyip kalkmaya çalıştı ama acıdan kalkamadı, "ah, min Ji bekle yaa.."
Min Ji arkası dönük: boşuna yaralıyım numarası yapma şimdi, gerizekalı mıyım ben?
Min hyuk: off ne numarası ya, yerdeki kanı görmüyor musun?
Min Ji min hyuk'un yalan söylediğini düşündüğü halde yinede endişelendi ve arkasına dönüp, min hyuk'un yerde, bacağı yaralı, dürüst bir şekilde, acı çektiği belli olan gözlerinle ona bakıyordu. Min Ji hemen yanına oturup: " bacağından da mı vurdu seni?" Dedi.
Min hyuk gözlerini kaçırıp kafasını salladı.
(Ah canım, yazık sana XD)
Min Ji: dong in hadi hemen gel bana yardım et de arabaya getirelim şunu.
Dong in hemen yanlarına gidip, min hyuk'un bir koluna min Ji, bir koluna dong in girdi ve beraber arabaya doğru gittiler. Üçü de arabaya binip hastaneye doğru sürmeye başladılar. Hastanede min hyuk'un bacağını sarıp, eve gittiler.
Araba Evin önünde durunca, min Ji arabadan çıktı ve min hyuk'un kapısını açtı. Min Ji koluna girip eve doğru gittiler, ve min hyuk parmak izi ile kapıyı açıp ikisi de koltuğa yığıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Past
DragosteAna dilim Almanca olduğu için yanlışlar olabilir ^^ iyi okumalar~