JUNGKOOK MENDAPAT TATU

23 3 1
                                    

Sejak latihan Yang diberikan oleh ketujuh - tujuh hyung nya, Jungkook semakin kuat dan membesar dengan lebih baik. "Kookie, Jimin hyung nak Tanya ni. Kookie kan kata Kookie minat tatu. Kookie taknak ke ade betul betul?" Tanya Jimin Yang hendak mempengaruhi Jungkook. "Kookie memang nak tapi Namjoon hyung bagi ke? Kookie takut Namjoon hyung marah." Kata Jungkook Dalam suara Yang agak sedih.

"Mana Ada. Tengok ni." Jimin menunjukkan pergelangan tangannya Yang mempunyai tatu. "Namjoon hyung Yang bagi kebenaran. Kalau tak percaya pergilah dekat dia lepastu Tanya." Kata Jimin untuk meyakinkan Jungkook. "Okey kookie pergi Tanya. Namjoon hyung, kookie nak Tanya ni. Boleh tak Kookie nak.ada tatu?" Tanya Jungkook tanpa berlapis. "Siapa ajar Jungkook nak tatu ni?" Tanya Namjoon Yang kehairanan kerana dia tidak pernah mendedahkan Jungkook tentang hal hal mengenai tatu.

"Jimin hyung Yang kata dekat Kookie boleh Ada tatu. Dia kata Namjoon hyung bagi." Kata Jungkook sambil membulatkan matanya. "Ouh Jimin. Haaaa memang hyung bagi. Jungkook nak boleh tapi jangan banyak banyak tau." Kata Namjoon dengan lembut. Dia tidak pernah selembut ini kecuali dengan Jungkook. "Hehe... Okey... Petang ni Kookie suruh Jimin hyung bawak Kookie pergi kedai tatu." Kata Jungkook Dalam gembira.

Jimin hyung Yang berada disitu terus berkata "Dah siap siap cepat. Kita skip kelas harini lepastu kita pergi buat tatu." Kata kata Jimin membuatkan Jungkook berlari anak menaiki tangga Dan menukar bajunya. "Jimin hyung! Dah jom pergi. Kookie dah siap." Kata Jungkook Yang sudah didepan pintu. "Okey jom." Jimin dengan cepat mencapai kunci keretanya Dan terus memandu ke kedai tatu tersebut. " Aaaaaaaa cik... Adik saya ni nak buat tatu baru. Saya serahkan dia pada cik ye." Jimin Yang sedang bercakap cakap dengan juru pembuat tatu tersebut memberikan ketidakpuasan hati pada Jungkook.

"Ish cepatlah... Kookie nak tatu baru." Kata Jungkook ala ala merajuk. "Okey Okey.... Adik nak design macam mana?" Tanya pekedai tersebut sambil menyerahkan sebuah buku Yang mempunyai design design tatu Yang pelbagai. "Nak Yang ni.... Yang ni cantik" Jungkook menunjuk sebuah design Yang akan memenuhi tangannya.

Selepas beberapa jam menunggu akhirnya siap juga. " Yeay dapat tatu! Terima kasih Jimin hyung." Kata Jungkook Dalam teruja

✨ THE END ✨
P/S: SORRY PENDEK SIKIT... NEXT PART KITA TENGOK ISTANA PULAK OKEY. GAMBAR JUNGKOOK YANG ADA TATTOO AGAK KETERLALUAN JADI UNTUK TIDAK MEMPENGARUHI PEMBACA, CREATOR TAK LETAK GAMBAR TU. ENJOY😘

PRINCE OF MAFIAWhere stories live. Discover now