Yu Ji POV
" Pebende perempuan ni jerit malam ii... Aku nak makan pon susah"
* END POV *
" LEPASKAN JUNGKOOK KALAU TAK AKU TEMBAK KAU! "
Jerit Yu Ri sambil mengacukan pistol ke arah Suga. Suga walaupon tak puas hati tetap melepaskan Jungkook yang sudah lembik dibelasah.
" Kookie... Mianhae... Yu Ri lambat selamatkan Kookie... Sokay ii jom Yu ri sapukan ubat pastu kita makan ya Kookie? "
Jungkook hanya dapat mengangguk lemah sambil dipapah oleh Yu Ri keatas katil.
" Tunggu kejap ya sayang Yu Ri? Yu Ri amikkan ubat jap. "
" Ehehe... Sayang kookie lah tu "
Kata Jungkook tersengeh ii blushing." Weyh Suga! We need to talk after this! Stay there and don't move! "
Suga hanya diam sambil melelapkan matanya yang terasa berat lagi.
" Kookie?? Meh Yu Ri sapukan ubat... Kesian Kookie... "
Yu Ri mengalirkan air mata saat menyapu semua luka ditubuh Jungkook." Sayang... Janganlah nanges... Nanti tak tersapu ubat tu " ketawa Jungkook sambil menyeka air mata Yu Ri.
" Eeeeeee malulah cmni... Dah nak siap sapu ubat ni... Kejap lagi Yu Ri suapkan makan nak? "
Pertanyaan Yu Ri disambut laju dengan anggukan kepala Jungkook. Suka naw gamaknya kene suap dengan Yu Ri." SUGA! COME HERE! RIGHT NOW! " Yu Ri terus memanggil Suga dengan suara yang kasar.
" Bende kau nak?! Aku nak tidolah b*bi!" Tengking Suga balik.
" We need to talk about tadi... Kenapa kau tak puas hati ngan Jungkook? "
" SEBAB AKU SUKA KAU! TAPI KAU BAGI PERHATIAN DEKAT DIA! APE KURANGNYA AKU?! PLEASE LAH NOTICE!"
" Tu je ke? HAHAHAHA... Weyh dulu kau yang ignore aku... Dulu kau yang kata kau tak suka aku and aku bukan type kau... Then all of sudden kau cakap kau suka aku? HAHAHAHA lawak ape kau buat ni Suga?"
Yu Ri tau yang Suga ada hati dengannya tapi disebabkan kisah 6 tahun lepas membuatkan dia sakit hati.
" Ouhhhh suka Yu Ri rupanya... Kenapa tak cakap ngan Kookie? Kookie leh tolong hook kan Suga hyung dengan Yu Ri"
Yu Ri yang dengar Jungkook berbicara seperti itu terus menepuk kakinya yang luka
" Aduhhh sakitlah! Hehe... Taknak dia ngan Jungkook un boleh"
" Listen here... Aku dah benci kau Suga! Aku dah tawar hati dengan kau... Sebab perangai kau yang macam Tu... Aku takleh accept... Aku dah ngam dengan JK and Yes! Papa aku dah restu kalau aku kahwin dengan Jungkook! So please... Undur lah diri tu... You not worth my love"
* THE END *
YOU ARE READING
PRINCE OF MAFIA
Misterio / SuspensoJeon Jungkook,15 tahun, lari dari rumah kerana tersakiti dgn kata-kata Puan Jeon. Tuan Jeon Dan adiknya tidak dapat berkata apa ii kerana disihir oleh Puan Jeon