Jestem... zdezorientowana.
Bardzo lubię horrory, to mój ulubiony gatunek filmowy jak i literacki tuż po romansach, dlatego ta drama z początku mnie zaintrygowała.Siadając do pierwszego odcinka spodziewałam się wielkiego "wow", natomiast się go nie doczekałam. Jest to drama na podstawie webtoona, z resztą nie jedyna taka, bo na przykład cudowna drama True Beauty była tworzona na podstawie komiksu webtoon. Już w pierwszym odcinku charakteryzatorzy wykazali się ogromnym... niczym, tak właściwie. W webtoonie bardzo intrygująco są narysowane potwory, a tutaj... ktoś użył źle skonstruowanych lalek mechatronicznych, w dodatku dość budżetowych. Aha, ja tu już z zastrzeżeniami a może trochę o czym to w ogóle jest? XD
Więc w skrócie: drama opowiada o (chyba) nastoletnim Cha Hyunsu, którego rodzice i siostra zmarli w wypadku, do tego był bardzo poważnie prześladowany w szkole, przez co uciekając od dołującej rzeczywistości kompletnie uzależnił się od gier komputerowych. Pewnego dnia przeprowadza się do ogromnego, starego wieżowca zwanego "Green Home", niestety tam nie czekało na niego nic poza traumatycznymi przeżyciami. W całym kraju rozprzestrzenia się tajemniczy wirus zwany "Cru Cru", który gdy zainfekuje człowieka zamienia go w krwiożerczego potwora.
Powiem tak. Świetna fabuła, super aktorzy. Jedyne co, to wygląda na to, że przy pierwszych odcinkach pracowali jacyś stażyści, którzy spali na lekcjach. Efekty specjalne stają się znośne dopiero gdzieś po 4 odcinku, a przy 8 są już naprawdę świetne, poniekąd nawet przypominają mi te z "The School Nurse Files". Niestety brak wątków romansowych mnie nie zachwycił.
[Spoiler]
Nie ma happy endingu. Wszystko kończy się tak, że jeśli nie doczekamy się 2 sezonu to znajdę scenarzystę i duszę go gołymi rękami, ewentualnie zetnę mu głowę mieczem pielęgniarki z TSNF. Serio.Wielkim plusem z mojej strony na pewno będą soundtracki, ponieważ są TOTALNIE w moim guście. Creepy, ostre, poniekąd nawet rapowe - jak zwykle BehwY wykonał zajebistą robotę B)
Drama... 7/10. Jest w porządku~
UWAGA: jeśli jesteście wrażliwi na widoki wylewów krwi, zabijania, samookaleczania, prób samobójczych, operacji, przeszczepu organów, drastycznych scen czy wulgaryzmów to nawet nie próbujcie tego oglądać bo wylądujecie z padaczką na ostrym dyżurze.
CZYTASZ
𝖗𝖊𝖈𝖊𝖓𝖟𝖏𝖊 𝖉𝖗𝖆𝖒
RandomKrótkie recenzje azjatyckich dram by załamana zwolenniczka romansów (nie tylko kdramy) możecie polecać jakieś dramki w komach, jak będę pisać recenzje to oznaczę! (ale tylko romanse, horrory i kryminały plz)