Invisible machinery
These moving parts inside of me
Well, they've been shutting down for quite some time
Leaving only rust behind1 ay sonra
YeriGözlerimi güçlükle Yeonjun'un evinde araladığımda yine bir sabaha daha uyandığım için küfrettim.
Bu aptal ve zorba dünyada yapmam gerekeni yapmış ve sonunda bana zarar veren herkese zarar verebilmiştim ancak hâla yaşıyordum.Buna cidden gerek yoktu.
"Yeri, haberleri aldın mı?"
Yeji, odaya bağıra çağıra girdiğinde hızla doğruldum ve çatık kaşlarımla ona bakmaya başladım, sabah sabah bu enerjiyi nasıl bulabiliyordu?
"Ne haberinden bahsediyorsun?"
Uykulu sesimi göz ardı ederek heyecanla konuşan Yeji'ye döndüm.
"Jeongin hâlâ uyuyor, bu da demek oluyor ki bu saatten sonra gerçekten de ne zaman uyanacağı belli değil, belki de hiç uyanmaz."
"Hyunjin ne durumda peki? Hâlâ hatırlamıyor mu?"
"Minho ve Chaeryeong'u bugün hatırlamış ama Jeongin ile olan hiçbir anısı yok aklında, her gün Jeongin'in odasına gidip ona bakıyormuş ama hiçbir şey gelmiyormuş aklına."
Bu benim için sevindirici haberdi. Birisi uyuyor, birisiyse hatırlamıyordu, bu durumda benim yakalanmamı sağlayacak etkenler ortadan kalkıyordu.
"Takibi elden bırakma Yeji, olur da Hyunjin hatırlamaya başlarsa bu ülkeden defolup gideceğiz."
"Doktorların dediğine göre Hyunjin'in hatırlaması için bizzat Jeongin ile zaman geçirmesi gerekliymiş, yani uzun süre hatırlayacağını pek sanmıyorum."
"Güzel, başka bir şey var mı? Yani Minho veya Chaer polisle konuşuyor mu?"
Bir süre sessizlik oldu, o sessizlik anında Yeji düşünmüştü. Bense sadece onu beklemiştim.
Yeji tam konuşmaya başlayacağı sırada kapının eşiğinden Yeonjun'un sesi yükseldi."İkisi de senden bahsettiler ama polis bunun üzerinde pek durmuyor. Sonuçta onların elindeki hikâye daha güçlü, kavga eden iki sevgili olayı daha mantıklı bir kaynak. Neyse ne, aşağıya gelin çünkü harika bir kahvaltı hazırladım."
Yeonjun kapıdan çekildiğinde Yeji de peşinden gitmeye başladı, bense bir süre yatakta oturarak düşünmeye başladım.
Yaptığım şeyin beni iyi hissettirmesi gerekiyordu ama içimi kemiren bir yanlışlık vardı.Cezaevinden kaçmama rağmen bir aydır bu fark edilmemiş miydi yoksa aranıyor muydum?
Peki neden hiçbir polis Minho ve Chaer'e inanıp bana ulaşmaya çalışmıyordu?Yanlış bir şeyler döndüğü barizdi ama şimdilik görmezden gelebilirdim, en azından Jeongin hâlâ uyuyor ve Hyunjin hiçbir şey hatırlamıyordu.
■■■
Yeri bu son günlerin Yeri :)
Sadece Yeri'nin neler yaşayacağına dair ufak spoiler koydum, biraz daha uzatıp sizi sinirlendirmek isterdim ama yapmadım aksjxnaixj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psychopath - hyunin
FanfictionÜç aylık yaz tatilinden sonra üniversiteye dönen Hyunjin yeni bir oda arkadaşı olduğunu öğrenir ve onunla tanışır. İkili tanıştıktan çok kısa bir süre sonra Hyunjin arkadaşlarının birisi tarafından kaçırıldığını öğrenir. Başta arkadaşlarının gerçek...