Uzumaki Boruto babasının Hokage heykelinin üstünden köye bakıyordu.
Köye bakarken zamanında Ustası Sasuke ile zamanda geriye gittiği anı ve köyün o zamanki küçük halini hatırladı.
Alınlığını çıkarıp cebine asmıştı. Biraz rahatlamaya ihtiyacı vardı. Karma olayı onu endişelendiriyordu. Momoshiki'nin onu ele geçireceği düşüncesi içini ürpertiyordu.
Karma'yı sık kullanmak istemiyordu çünkü bu Momoshiki'nin yayılışının hızlanmasına sebep olabilirdi.
Ailesi ve arkadaşları onun için endişeleniyordu. Boruto Momoshiki'nin onu iki kez ele geçirmesinden sonra izleniyordu. Şuan bile onu birilerinin izlediğini biliyordu. Bu hisle yaşamak tuhaftı.
Momoshiki Boruto'yu iki kez ele geçirmişti ve köy bunu öğrendiğinden beri Boruto'ya farklı gözle bakıyordu. Ondan korkuyorlardı.
Babası sürekli meşgul olduğundan onu rahatlatmak için her zaman yanında olamıyordu. Annesinin bakışları ile sürekli endişeli şekilde onun üzerindeydi. Bu yüzden dolayı eve geç gidiyordu.
Boruto'nun görevlere gitmesi yasaklanmıştı çünkü görev esnasında Karma yayılışı tehlikeli olabilirdi. Bu yüzden Sarada ve Mitsuki'de etkileniyordu. Kendisi yüzünden arkadaşları da göreve gidemiyordu ve onlar içinde üzülüyordu.
Ona farklı davranıyordu son zamanlarda insanlar. Ona normal şekilde davranan tek kişi her şeyden habersiz olan Himawari'ydi.
Boruto kardeşinin Byakugan'ını aktif ettiği anı hatırlayıp gülümsedi hafiften.
Kawaki'nin karması gitmişti. Önceden bu yükün altında ikisi vardı ve bir yükü iki kişi sırtladığında daha kolay oluyordu ancak şimdi Kawaki'nin karması yoktu ve Boruto yalnız hissediyordu.
Yüzünü asıp köye baktı tekrardan.
Arkadan Kawaki'nin sesini duydu Boruto.
"Her gün buraya çıkmaktan yorulmuyor musun aptal?!" dedi Kawaki soğuk ses tonuyla elleri cebinde yaklaşırken.
"Kes sesini" dedi Boruto her zamanki ses tonuyla.
Canı sıkkındı.
Kawaki iyice yaklaştı.
Boruto elindeki karmaya baktı.
"Görmek bile sinirimi bozuyor ama sürekli bakıyorum" dedi Boruto.
"Artık Karma'nın hedefi sensin" dedi Kawaki.
"Bir kerede moral bozmasana!" dedi Boruto sesini yükseltip.
Kawaki umursamazca "Sana buraya önemli bir şeyin haberini vermek için geldim" dedi Kawaki.
"Ne oldu?" dedi Boruto.
"Takım 7 tekrardan görevlere çıkıyor" dedi Kawaki.
Boruto sevinçle gülümseyip sevinç belirtisi olarak yumruğunu havaya kaldırıp "SONUNDA!" diye bağırdı.
Kawaki sonrasında "Ancak" dedi ve Bortuo durup baktı şaşırmışçasına.
"Sen gelmiyorsun" dedi Kawaki.
Boruto afallamışçasına "Ne?" dedi.
"Yedinci sen hariç tüm takımı ofisine çağırdı. Görevlere devam edeceğimizi ancak Karma durumundan dolayı senin yerine benim geçeceğimi söyledi. Ben artık karmaya sahip değilim ve bu yüzden çok önemli bir hedefte değilim. Bu yüzden senin yerine ben geçiyormuşum" dedi Kawaki.
Boruto hızlanan nefesleri ile yüzü öfkeyle kasıldı "Bunun olmasını babam mı istedi?" dedi sonrasında başını öne eğerek.
Kawaki "Evet" dedi ifadesiz yüzüyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzumaki Boruto | BoruSara
FanfictionBir Uzumaki Boruto Hikayesi... Manganın ve Animenin olduğu yerden daha ilerisini anlatmaktadır. Kawaki'nin köyü terk edişi üzerine Boruto onu geri getirmek için onun peşinden gitmesiyle olaylar başlar. Boruto bu yolculukta Jougan ve Karma kullanımın...