Süre sıkıntısı olmadığı için Edo Tensei erkenden yapılacaktı.
Hazırlıklar yapılıyordu.
Onların arkasındaki duvara yaslanmış Kakashi kitap okuyordu.
Shikamaru etrafı kontrol ediyordu.
Orochimaru belirdi arkasında Yamato ile beraber.
Sasuke'nin gözü tek bir tabut üzerindeydi. Abisinin tabutuna bakıyordu.
Orochimaru her şeyi hazırladı ve sonrasında "Edo Tensei no Jutsu!" dedi.
Uchiha İtachi, Uchiha Obito, Birinci Hokage, İkinci Hokage, Üçüncü Hokage, Dördüncü Hokage, Uzumaki Kushina ve son olarak Naruto'nun Ustası Jiraya geri döndü.
Uzumaki Nagato, Konan ve Jiraiya başka bir yerde Kabuto tarafından döndürülecekti.
"Yine mi?" dedi Hashirama ellerine ve sonrasında yanındaki kardeşine bakıp.
Uchiha Obito ellerine baktı ve sonrasında gözü Kakashi'ye kaydı.
Dördüncü tekrardan öğrencisi Orochimaru'yu gördüğü için memnundu.
Minato ve Kushina birbirlerine bakıp gülümsedi.
İtachi ve Sasuke birbirlerine bakıp sırıtıyorlardı.
"Eh döndüğümüze göre direkt oğlumuzu görelim dattebane!" dedi Kushina ve ilerleyecekken Sasuke "Üzgünüm ancak birkaç gün burada kalacaksınız ve bilgilendirileceksiniz. Hokage'nin emirleri böyle." dedi.
"Hokage kim?" dedi Obito.
Kakashi maskesinin altından gülümseyip "Uzumaki Naruto" dedi.
Kushina gözleri ışıldayarak sevinç çığlıkları attı Minato'ya sarılıp.
Minato gülümsedi ve gururlandı.
Obito'da sevindi ve hemen ardından "Altıncı Hokage'nin sen olduğunu söyle." dedi Kakashi'ye.
Kakashi onaylarcasına kafasını salladı.
Minato sonrasında Kakashi ve Obito'nun yanına gidip "İki öğrencimi yeniden bir arada görmek güzel" dedi.
Kushina Minato'nun omzunun arkasından çıkıp "Kafana sepetle vurduğum için hala kızgın mısın?" dedi Obito'ya.
Obito kendi yaptıklarını hatırlayıp saçının arkasını kaşıyarak buruk sırıtmasıyla "Ehehe tabii ki değilim" dedi.
Hiruzen öğrencisine bakıp "Artık doğru tarafta mısın?" dedi.
Orochimaru onaylarcasına kafasını sallayıp arkasını döndü.
"Büyümüşsün Sasuke" dedi İtachi elini kardeşinin omzuna koyup.
"Çağırıldıysak acil bir durum vardır. Hemen konuya gir Uchiha" dedi Tobirama
"Önceki savaşta Otsutsuki Kaguya'ya karşıydık. Şimdi ise Otsutsuki'ler ile yeniden karşı karşıyayız. Otsutsuki'lerin amacı hep aynıydı. Dünyadaki tüm çakrayı ele geçirmek. Kendileri yavru bir on kuyrukluya sahip." dedi Sasuke.
"Normalde ani bir savaş esnasında ortaya çıkarılacaktınız ancak zaman sıkıntısı olmadığından dolayı sizi Naruto hariç diğer Kage'lerin haberi olmadan geri getirttik. Bunun sebebi olaylar ile ilgili sizi önceden bilgilendirmek."
"Anlıyorum... Yani bir süre burada kalacağız ve gelişmeleri bekleyeceğiz." dedi Hashirama.
"Burası neresi ki?" dedi Kushina.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzumaki Boruto | BoruSara
FanfictionBir Uzumaki Boruto Hikayesi... Manganın ve Animenin olduğu yerden daha ilerisini anlatmaktadır. Kawaki'nin köyü terk edişi üzerine Boruto onu geri getirmek için onun peşinden gitmesiyle olaylar başlar. Boruto bu yolculukta Jougan ve Karma kullanımın...