Fiiler Bölüm 1

353 25 107
                                    

-Chunin sınavlarından 1 hafta önce-

Naruto ve Kakashi bir parkta dolaşıyordu.

"Sence Chunin olmak için öğrenciler hazır mı Sensei?" dedi Naruto.

Kakashi omuz silkti. "Bana göre yeni nesil sizin neslinize göre çok geride. Güç olarak yeni nesil daha iyi ancak her şey güç değil" dedi.

"Bence herkesi aynı anda sınava sokmaktansa takımları belirleyip üç kişilik takıma özel sınav yapmak daha mantıklı olurdu" dedi Kakashi.

"Yine de hepsi geçti değil mi?" dedi Naruto.

"Geçti ancak takım uyumlulukları hakkında hala endişelerim var" dedi Kakashi.

"Takımları bizzat ben seçtim Sensei. Hepsini izleyip belirledim" dedi Naruto.

"Öyle mi?" dedi Kakashi.

"Takım uyumlulukları konusunda bir sıkıntı yok. Her takım özel olarak izlenip seçildi."

"Ne ara?" dedi Kakashi.

"Bir yandan Hokage işleriyle uğraşırken diğer yandan klonlarımı gönderdim. Akademide her öğrenciyi detaylı şekilde izledim." dedi Naruto.

"Ancak en yüksek potansiyele sahip takımın oğlunun takımı olacağını biliyordun değil mi?" dedi Kakashi elleri cebinde yürürken.

"Boruto ve Sarada... Aileleri arkadaş diye onlarda sürekli bir araya gelmek zorunda kaldı. Hiç iyi anlaşamazlardı. Akademide onları izlerken de aynıydılar." dedi Naruto.

"Aynı Sasuke ve sen gibi"

"Aynen öyle" dedi sırıtıp.

"Onlarında aynı Sasuke ve ben gibi aralarında belli bir uyum yakalayabileceklerini düşündüm. Kuvvetli arkadaşlık bağları kurabileceklerini düşündüm ve onları aynı takıma koydum." 

"Peki Orochimaru'nun oğlu?" 

"Mitsuki. O düzgün bir arkadaş ortamında büyümedi. Bu yüzden arkadaşlık ve duygularla ilgili çok şeye sahip biri değildi. Onu biraz Sai'ye benzetiyordum. Boruto ise akademide herkesle arkadaş olabiliyordu herkese katkısı oluyordu. En arkadaş canlısı kişilerdendi. Bu yüzden bu konularda Mitsuki'ye destek olabileceğini ve onla yakın arkadaş olabileceğini düşündüm. Ayrıca akademi antrenmanlarında aralarındaki uyumu gördüm" dedi Naruto.

"Diğer takımları da bunlara benzer sebepler ile ayarladın" 

Naruto onayladı. 

"Boruto, Sarada ve Mitsuki eski Takım 7'yi geçecek Sensei" dedi Naruto.

"Daha çok yolları var ve Boruto artık takımda değil" 

"Her şey düzelecek. Düzelteceğim"

"Neyse Sensei. Ben eve gidiyorum"

"Ben de geleyim. Boruto'yu alırım ve antrenman yaparız"

-

Sarada ve Mitsuki ormanda antrenman yapıyorlardı.

Sarada yeni Shuriken Bunshin no Jutsu tekniğini deniyordu.

"Üçüncünün tekniği değil mi?" dedi Mitsuki.

"Evet. Konohamaru Sensei öğretti" dedi Sarada.

"Sarada. Artık sen de farkına vardın değil mi?" dedi Mitsuki kısa bir sessizlik sonrasında.

"Hı?"

"Uzun süredir Boruto ile konuşmuyorsun. Boruto'nun yokluğunda ona karşı hislerinin farkına vardın değil mi?" 

Sarada kızarıp shurikenin yönünü şaşırdı.

"Ne?" 

"Antrenman dışında çoğu zaman ondan bahsediyorsun ve onunla konuştuğumda seninle ilgili bir şey söyleyip söylemediğini öğrenmek istiyorsun" 

"Evet ama bu onu sevdiğimi falan kanıtlamaz!" 

Mitsuki sırıttı.

"Dürüst ol Sarada. İyice düşün ve düşüncelerinden kaçma. Onun yokluğunda ona karşı olan hislerin özlem sayesinde netleşmiş olmalı. Bir yerde böyle okumuştum." 

Sarada durup düşündü.

Boruto ile anıları geliyordu aklına. 

Ona karşı duyguları var mıydı yoksa sadece arkadaş olarak fazlamı önemsiyordu.

"Bak sen de tam emin olamıyorsun. Net bir cevap veremiyorsun. Demek ki var bir şeyler" dedi gözlerini kapayarak sırıtıp.

"Emin değilim ama tek bildiğim o takımda olmadığı için ve onunla uzun süre konuşmadığım için onu çok özlediğim" 

"Anlıyorum" dedi Mitsuki ve antrenmana devam ettiler.

-

Boruto odasında yatıyordu.

Himawari kapıyı aralayıp "İyi misin abi?" dedi.

Boruto yatağında doğruldu.

"İçeri gelsene Himawari" dedi gülümseyip.

Himawari bunu duyunca gülümseyip içeri girdi ve kendisini abisinin yatağına attı.

"Bu aralar çok çalışıyorsun abi! Senin için yapabileceğim bir şey var mı?" dedi Himawari ilgiyle gülümseyip.

"Yok Hima, keyfine bak" dedi Boruto gözlerini kapayıp gülümserken.

Bir süre sonra kapı çaldı.

Himawari "Babam geldi!" dedi ve koşmaya başladı.

"Dikkat et Himawari düşeceksin!" dedi Boruto ama faydasızdı.

Himawari koşup kapıyı açtı ve Naruto ile Kakashi ordaydı.

Himawari uzun süre sonra Kakashi'yi görmesinin üzerine "KAKASHİ AMCA!" diye bağırıp Kakashi'nin üzerine atladı.

Kakashi panik ile tuttu. 

"Yavaş yavaş." dedi Kakashi utangaçça.

Himawari bir elini gizlice yaklaştırıp Kakashi'nin maskesini indirmeye çalıştı.

Kakashi kendini uzaklaştırdı panikle.

"Biraz daha sık ziyarete gel amca" dedi Himawari.

Kakashi saçını kaşıyıp "Tabi tabi." dedi ancak gelmeyeceğini Himawari hariç herkes biliyordu.

Bir süre sonra Kakashi ve Boruto antrenman için evden çıktı.




-Evet bir bölüm daha bitti. Bu bir fiiler bölümdü bu yüzden kısaydı. Sonraki bölüm ana hikayeyle ilgili bir bölüm olacak. 

Bölüm nasıldı?

Sonraki bölümde görüşmek üzere! Okuduğunuz için teşekkürler <3



Uzumaki Boruto | BoruSaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin