Dövüş başladı. Shinki direkt demir kumlarından birkaç mızrak yapıp Kawaki'ye fırlattı.
Kawaki yanlara kaçtı ve engelledi.
Sonrasında Kawaki elini her zamanki yaptığı gibi sert taş haline getirdi ve bir kılıç şeklini verdi. Diğer eli ise takmaydı. Yedincinin çakrası ile çalışıyordu ve acı hissetmiyordu. Bu yüzden belli saldırıları acı hissetmeyen eliyle savurabilirdi.
Kawaki sonrasında Shinki'ye doğru koşmaya başladı.
Shinki hareketsiz durdu ve attığı mızrakları geri çekti. Kawaki fark edip zıplayıp mızraklardan kurtuldu.
"Cidden hareket etmeden siyah böceklerini mi kullanacaksın?" dedi Kawaki.
"Onlar böcek değil aptal" dedi soğuk sesiyle.
"Normal şekilde dövüşmekten korkup aptal siyah şeylere güvenen bir korkaksın demek ki" dedi Kawaki.
Shinki baktı bir süre ve sonrasında demir kumlardan bir kılıç yapıp eline aldı.
"Sen şu yeni çocuk olmalısın. Babam bahsetmişti. Düzgün bir Jutsu bile bilmediğine göre seni her türlü yenerim"
İkisi de birbirine doğru koşmaya başladı.
Kawaki'nin keskinleştirdiği taştan eliyle Shinki'nin siyah kumdan yaptığı kılıç çarpıştı.
Shinki geri çekildi ve tekrardan aşağıdan vurmayı denedi.
Kawaki zıplayıp onun yüzüne doğru vuracakken Shinki'nin siyah kumu Kawaki'nin kolunu kavrayıp onu uzağa fırlattı.
Kawaki ayaklandı ve koşmaya başladı hırsla bağırıp.
Shinki yerden siyah kum dikitleri çıkarmaya başladı.
Kawaki zikzaklar çizip kurtuldu ve yaklaştı.
Şimdi kılıçlarını çarpıştırıyorlardı.
Kawaki geri çekildi sonrasında.
"Siyah kumlarına çok güveniyorsun değil mi? O zaman ben de farklı şeyler yapayım" dedi Kawaki ve el hareketlerini yaptı.
Etrafını kırmızı bir elektrik akımı sardı.
Boruto ayaklanıp "Böyle bir şey yapabildiğini bilmiyordum!" dedi.
Kawaki üzerini saran kırmızı renkteki elektrik akımı ile yaklaştı.
Shinki kılıcıyla vurmayı denedi ancak elektrik akımına çarpan kum etkisiz hale gelip yere düştü.
Kawaki sonrasında kolunu kaldırıp vurdu.
Kumları delip Shinki'ye çarptı kolu.
Shinki geriye doğru kaçtı ve tüm kumlarını Kawaki'nin üstüne doğru göndermeye başladı.
Elektrik akımı bir kısmını etkisiz hale getirsede bir sürü kum Kawaki'yi bir siyah kum küresinin içine hapsetmişti.
Shinki kumları sıkıştırıp küreyi iyice küçültüyordu.
Sonrasında kumların arasından kırmızı ışıklar çıkmaya başladı.
İzleyiciler arasında bir sessizlik oluştu. Sonrasında büyük bir patlama oldu. Kawaki'nin üstündeki elektrik akımı gitmişti ve nefes nefeseydi.
Ancak Shinki'nin kumları da bitmişti.
Kawaki düzgünce dinlenemeden koşmaya başladı Shinki'nin üstüne. Shinki kumlarının en zayıf noktasının Elektrik olduğunu biliyordu ama hiç bir Genin'in kendi kumlarını yenecek güçte bir Raiton Jutsu'su yapabileceğini düşünmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzumaki Boruto | BoruSara
FanfictionBir Uzumaki Boruto Hikayesi... Manganın ve Animenin olduğu yerden daha ilerisini anlatmaktadır. Kawaki'nin köyü terk edişi üzerine Boruto onu geri getirmek için onun peşinden gitmesiyle olaylar başlar. Boruto bu yolculukta Jougan ve Karma kullanımın...